Gå til innhold

Stappfulle kjøpesentre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på kjøpesenter i dag og der var det utrolig stille. Heldigvis 👍

Anonymkode: 94626...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på matbutikk og handle i dag for første gang på flere uker, siden jeg har vært syk og isolert, og ser at ting har blitt mer avslappet forhold til Corona. Da jeg gikk i hi 13. mars var det mye mindre folk ute, og det var regler for hvor mange som kunne gå inn i matbutikken samtidig, det sto ansatte utenfor butikken og spritet alle kunder i hånden, folk holdt avstand og handlet i full fart før de føk hjem. Nå var det like fullt i butikken som på en vanlig mandag ettermiddag, folk holdt ikke noe spesiell avstand og mange tok overhodet ikke hensyn men gikk helt inn til andre folk for å få tak i den varen de skulle ha. Ingen ansatte sto ved siden av kassen og vasket kortterminal med sprit for hver kunde slik som for 3 uker siden.. og nå i dag sier Bent Høie at vi har koronaen under kontroll så da begynner folk å drite fullstendige i påbud og gjør hva de vil... 

Anonymkode: 18dee...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

og nå i dag sier Bent Høie at vi har koronaen under kontroll så da begynner folk å drite fullstendige i påbud og gjør hva de vil...

Jepp, det blir full pott etter påske. Jeg bare venter i det stille på at alle som har mast og mast om at alt må åpne skal få virkeligheten godt trøkket i trynet et par uker etter påske.

Anonymkode: e6447...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Samme her, fullt på butikken. Helt sykt, jeg snudde med en gang, før jeg gikk ut av bilen. Venter til ikveld kl 22, sikkert ikke så mange folk da. Helt vilt det de holder på med. 

Man burde sendt inn flere politipatruljer og bøtelagt absolutt alle med 40.000 - 50.000 kroner som ikke holder mellom 1 til 2 meter avstand og ikke minst samlinger med flere enn 5.

I tillegg kunne vi hatt en "option" der man nekter alle disse idiotene som ikke respekterer strategien, sykehus nekt de neste 2 månedene. Man skulle ha vært sperret når det gjelder rett til helsehjelp i 2 måneder om man ikke følger retningsregler.

Akkurat som prikker når det gjelder førerkort. Sånn burde det vært. Oppfører man seg ikke i trafikken, så blir førerkortet tatt en periode. Den blir tatt fordi man risikerer og lever med andre sine liv. Sånn burde vi hatt det i forhold til regler vi skal forholde oss til i tillegg til karantene.

 

Anonymkode: ac303...555

Du er jo med på å opprettholde fulle butikker. Kjenner jeg er drittlei av folk som klager over at det er mange mennesker rundt forbi, når de selv oppsøker slike steder og dermed er med på leken de og.

Anonymkode: b29a5...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...