Gå til innhold

Stappfulle kjøpesentre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i UK.

Kun i dag døde det 708 personer!

Ta dette alvorlig!

Anonymkode: a861c...de0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bor i UK.

Kun i dag døde det 708 personer!

Ta dette alvorlig!

Anonymkode: a861c...de0

Oops!!😳

Anonymkode: bf67e...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har bare ikke skjønt poenget. Spredning av virus, fra folk som ikke har symptomer og som smitter andre. Du kan være en smittebombe uten at du vet det selv. Ingen kan se på seg selv smittefrie om dagen. Og ja, ungene burde ikke løpe rundt mellom andre folk. 

Anonymkode: 594b6...0ea

Nei jeg skal huske å ha 8 åring i bånd neste gang,så sånne hysteriske kjerringer som deg ikke klikke vinkel

Anonymkode: b8039...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er vel ikke like hysteriske og redde her til lands lenger, når både media og FHI snakker om at «vi har klart det» og vi ser at vi ikke er i nærheten av å få de samme tilstandene her som i de store byene i europa. Og at vi ikke kommer til å få det heller. Jeg er selv for å fortsette tiltakene altså, men har også forståelse for de som begynner å slakke opp når media er så tidlig ute med «oppløftende nyheter».

Anonymkode: 4db6f...f86

Klart hva da? Dødstallene går fremdeles rett oppover.

Anonymkode: 0cd4a...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo bare å se på dødstallene det...

Anonymkode: b8841...483

De hadde daua før eller siden. Bedre å få det overstått nå før hele samfunnet bryter sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart hva da? Dødstallene går fremdeles rett oppover.

Anonymkode: 0cd4a...07f

Det er rett og slett klin umulig og gjennomgå en pandemi uten dødsfall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, debattanten skrev:

De hadde daua før eller siden. Bedre å få det overstått nå før hele samfunnet bryter sammen. 

Du har virkelig et godt hjerte.

Anonymkode: f4ff9...ac8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor først etter påske og ikke nå med en gang? 

Anonymkode: cb16c...242

Skal på hytta i påsken.

Anonymkode: d02f4...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var på amfi Madla i ett tiden, hadde det ikke vært fordi jeg måtte innom på handelslaget der så hadde jeg snudd på parkeringen. 

Det var sinnsykt med folk, flere med barn til og med. Jeg har ikke tatt med ungene ut i butikk siden begynnelsen av mars! 

Og folk tenkte ikke på å holde en meter avstand i det hele ratt. Og ikke så jeg noe antibakk eller hansker ved dagligvaren.

Reagerte også på at det er mye eldre der, de som ikke engang går på jobb, hvorfor i alle dager handler de ikke heller når de fleste andre er på jobb??? 

 

Anonymkode: 0f859...b4f

Veldig mange butikker på Madla Amfi er stengt, og det har vært veeeeldig labert der de siste ukene. Det er også håndsprit overalt på senteret, og ved inngangen til Mega. Jeg handlet der i går, alle var flinke til å holde avstand og det var egentlig ganske tungvint å handle fordi det hele tiden ble stopp i flyten fordi folk holdt avstand. 

Anonymkode: 372c0...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har virkelig et godt hjerte.

Anonymkode: f4ff9...ac8

Du skjønner jo ikke poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, debattanten skrev:

De hadde daua før eller siden. Bedre å få det overstått nå før hele samfunnet bryter sammen. 

Alle skal dø før eller siden, det er ikke noe argument.

Anonymkode: d02f4...8a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, debattanten said:

Du skjønner jo ikke poenget. 

Og det er....?

Anonymkode: 71a98...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart hva da? Dødstallene går fremdeles rett oppover.

Anonymkode: 0cd4a...07f

Jeg vet det, allikevel klarer media å ta gledene på forskudd, og da skjønner jeg at enkelte mennesker der ute i det ganske land også gjør det - og feks drar på shopping.

Anonymkode: 4db6f...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var de du så norske eller innvandrere? Jeg måtte en tur på kjøpesenter forrige helg og ble overrasket over at det var såpass mange der, men de fleste var ikke norske så lurer på om de ikke har fått det helt med seg?

Anonymkode: 22829...e42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, debattanten skrev:

De hadde daua før eller siden. Bedre å få det overstått nå før hele samfunnet bryter sammen. 

Du vil jo også daue før eller siden...

8 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det er rett og slett klin umulig og gjennomgå en pandemi uten dødsfall. 

Ja, men dødsfallene peker altså rett oppover. Det er ingen tegn til at det blir noen færre. Så hva er det du mener vi har klart?

Og til din info så er vi langt ifra ferdige når det etter hvert begynner å gå nedover heller. Vi kan ikke begynne å løsne på tiltakene før vi nærmer oss null aktive saker, og selv da må vi være forsiktige med hvilke tiltak vi fjerner.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det, allikevel klarer media å ta gledene på forskudd, og da skjønner jeg at enkelte mennesker der ute i det ganske land også gjør det - og feks drar på shopping.

Anonymkode: 4db6f...f86

Jepp. Viktig å påpeke at selv etter at kurvene har flatet ut så har vi langt igjen før vi kan lette på tiltakene. De må fortsette til kurvene nærmer seg null igjen.

Anonymkode: 0cd4a...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, fullt på butikken. Helt sykt, jeg snudde med en gang, før jeg gikk ut av bilen. Venter til ikveld kl 22, sikkert ikke så mange folk da. Helt vilt det de holder på med. 

Man burde sendt inn flere politipatruljer og bøtelagt absolutt alle med 40.000 - 50.000 kroner som ikke holder mellom 1 til 2 meter avstand og ikke minst samlinger med flere enn 5.

I tillegg kunne vi hatt en "option" der man nekter alle disse idiotene som ikke respekterer strategien, sykehus nekt de neste 2 månedene. Man skulle ha vært sperret når det gjelder rett til helsehjelp i 2 måneder om man ikke følger retningsregler.

Akkurat som prikker når det gjelder førerkort. Sånn burde det vært. Oppfører man seg ikke i trafikken, så blir førerkortet tatt en periode. Den blir tatt fordi man risikerer og lever med andre sine liv. Sånn burde vi hatt det i forhold til regler vi skal forholde oss til i tillegg til karantene.

 

Anonymkode: ac303...555

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er....?

Anonymkode: 71a98...a8e

At man må bli ferdig med koronaviruset. Det gjøres med å spre det mest mulig, til så mange som mulig uten at sykehusene blir fulle. Nå har vi kjempemasse ledig plass så vi burde absolutt ha flere smittede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor i UK.

Kun i dag døde det 708 personer!

Ta dette alvorlig!

Anonymkode: a861c...de0

Er det noe poooh-blem? HERD IMMUNITY POWER !! Sier idiotene. Men helt seriøst, helt syke tall på antallet døde. Man må isolere seg og vente dette ut til vaksinen er på plass.

Anonymkode: ac303...555

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, fullt på butikken. Helt sykt, jeg snudde med en gang, før jeg gikk ut av bilen. Venter til ikveld kl 22, sikkert ikke så mange folk da. Helt vilt det de holder på med. 

Man burde sendt inn flere politipatruljer og bøtelagt absolutt alle med 40.000 - 50.000 kroner som ikke holder mellom 1 til 2 meter avstand og ikke minst samlinger med flere enn 5.

I tillegg kunne vi hatt en "option" der man nekter alle disse idiotene som ikke respekterer strategien, sykehus nekt de neste 2 månedene. Man skulle ha vært sperret når det gjelder rett til helsehjelp i 2 måneder om man ikke følger retningsregler.

Akkurat som prikker når det gjelder førerkort. Sånn burde det vært. Oppfører man seg ikke i trafikken, så blir førerkortet tatt en periode. Den blir tatt fordi man risikerer og lever med andre sine liv. Sånn burde vi hatt det i forhold til regler vi skal forholde oss til i tillegg til karantene.

 

Anonymkode: ac303...555

Det er visst mange som frivillig verver seg til koronapolitiet nå om dagen. Kanskje noe for deg?

Anonymkode: 653a2...76e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

MÅTTE på apoteket i dag på Sørlandssenteret, og var der en time etter de åpnet. De fleste parkeringsplasser var allerede fulle, og det var masse folk i butikkene! Det så ut som en helt vanlig lørdag når det er dårlig vær ute!( og da er det mye folk inne på senteret!) Folk kom med poser fra hennes og Mauritz, vinmonopolet osv.

Mange hadde med seg barn som løp fritt rundt uten å bli snakket til av foreldrene.

Hva er vitsen i alt dette når alle fortsetter som før? 

Anonymkode: 29845...aff

I min by, er det rene spøkelsessenteret. Flere butikker stengt og ene butikken uten sjalusier, er avsperret med sånn tape politiet bruker. Kanskje bare tre andre på senteret samtidig og folk brukte antibak, avstand og munnbind. Meeen... ikke på vanlig matbutikk, der er det ofte fullt, kjøttet er hele tiden utsolgt og det er jeg lei 😭 mye er utplokket og lurer på når de får det inn igjen, vært sånn i flere uker. Og folk holder ikke avstand heller, og man drar å storhandler rett før stengetid og det er allikevel mange der, og en annen som går etter deg og oppå deg hele tiden. 

Anonymkode: b259d...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...