Gå til innhold

Stappfulle kjøpesentre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg også synes det var mye folk på shopping idag (Sunnmøre)... 

Problemet er at når tiden går, og ting ikke rammer en personlig, så blir folk veldig "slappe i tøylene" 🤦🏻‍♀️

Idiotisk og skremmende på samme tid!

Anonymkode: 93573...0c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MÅTTE på apoteket i dag på Sørlandssenteret, og var der en time etter de åpnet. De fleste parkeringsplasser var allerede fulle, og det var masse folk i butikkene! Det så ut som en helt vanlig lørdag når det er dårlig vær ute!( og da er det mye folk inne på senteret!) Folk kom med poser fra hennes og Mauritz, vinmonopolet osv.

Mange hadde med seg barn som løp fritt rundt uten å bli snakket til av foreldrene.

Hva er vitsen i alt dette når alle fortsetter som før? 

Anonymkode: 29845...aff

Mange uansvareleg foreldre.    Kanskje ein grunn til at dei ønsker å få barna tilbake til skulebenken, og barnehagene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere komme hjem med shoppingposer fra sentre i dag. Skremmende.

Anonymkode: 69632...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er, alt du klår på har andre klådd på., hvordan tror du dette smitter da? Folk burde få litt vett i skallen å holde seg hjemme. Det er eet vi har fått beskjed om.  Latterlig at så mange hir blanke f... i hva myndighetene sier. Jeg, meg alene vet best! Egoister!

Anonymkode: 594b6...0ea

Myndighetene har ikke sagt at vi skal mure oss inne å ikke gå på butikken! Skjerp deg!

Anonymkode: b8039...32f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har sett flere komme hjem med shoppingposer fra sentre i dag. Skremmende.

Anonymkode: 69632...4ec

Ja det er skremmende at folk trenger klær selv i disse coronatider! Hvem trenger vel klær når vi skal mure oss inne 18 mnder å ikke møte andre folk..

Anonymkode: b8039...32f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er, alt du klår på har andre klådd på., hvordan tror du dette smitter da? Folk burde få litt vett i skallen å holde seg hjemme. Det er eet vi har fått beskjed om.  Latterlig at så mange hir blanke f... i hva myndighetene sier. Jeg, meg alene vet best! Egoister!

Anonymkode: 594b6...0ea

Myndighetene sier at det er greit å handle i butikker så lenge man kan holde avstand, og at det er viktig å bruke penger på bedrifter som ellers står i fare for å gå dukken (ikke deres ord). Se f.eks. intervju med Monica Mæland i klesbutikk der hun inviterte til å møtes der for å sette fokus på hva som gikk an. 

Anonymkode: 5da8a...373

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Mange uansvareleg foreldre.    Kanskje ein grunn til at dei ønsker å få barna tilbake til skulebenken, og barnehagene 

Ja huff det er skikkelig uansvarlig at friske unger får lov å bevege sitt fritt i disse tider,vi burde vel hatt de i bånd.

Anonymkode: b8039...32f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi to sentre i dag og det var stappfullt med biler, tror de at corona har fri i dag?

Anonymkode: 06325...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Hvis vi må spre smitten for å bli ferdig, kan vi gjøre det via trenings studio ?? Åpne opp for f...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Komisk at dere som har vært på sentre selv klager på at det var fullt. Du skulle "bare" og det skulle alle de andre også. 

Bare å vente på at Erna kommer med hammeren og stenger hele skiten. 

t13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fly rundt i klesbutikker ser jeg ikke på som nødvendige ærend nå. Folk er f... meg klin gærne. 

Anonymkode: 594b6...0ea

Noen MÅ ha klær... Å kjøpe klær, er langt fra å være klin gærne..... Klin gærne folk nå er de som går rundt på kjøpesenteret og tar pp alt. Holder hendene godt rundt gelenderet på rulletrappa, plukker seg i fjeset etter å ha tatt på ting, og som ikke vasker seg noe særlig. Har sett på jobb, at de fleste tar kattevask på hendene.... 

Anonymkode: c470b...b45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, debattanten skrev:

Så bra. Håper mange ble smittet. Som en annen påpekte over her så må det jo til for at vi skal bli ferdig.

Helsevesenet har jo masse ledig plass så må få flere smitta her til lands.

Flere må bli smittet så de eldre og de andre i risikogruppene må dø? Høres veldig følelseskaldt ut. En ser jo bare hva som skjer i Sverige.

Anonymkode: b8841...483

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjørte forbi to sentre i dag og det var stappfullt med biler, tror de at corona har fri i dag?

Anonymkode: 06325...7b9

Alle er bare ikke like hysterisk som deg! Butikkene er åpne fordi det fritt frem for å kjøpe klær,utstyr osv. Ta deg en chillpill!

Anonymkode: b8039...32f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Var en tur på senteret i dag for å kjøpe mat. Prøvde å gå innom et par butikker til, men det var for mange der og de ga faen i om man var for nær. 

Minner meg selv stadig på å ikke tro det er normalt igjen og prøver å opprettholde et angstnivå for å unngå smitte. Andre burde også det. 

Anonymkode: bf67e...0cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere må bli smittet så de eldre og de andre i risikogruppene må dø? Høres veldig følelseskaldt ut. En ser jo bare hva som skjer i Sverige.

Anonymkode: b8841...483

Dette vil ikke dø ut av seg selv. Det handler om å kontrollere utfallet. Sverige klarer seg kjempebra enn så lenge. Bedre enn oss foreløpig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, debattanten skrev:

Så bra. Håper mange ble smittet. Som en annen påpekte over her så må det jo til for at vi skal bli ferdig.

Helsevesenet har jo masse ledig plass så må få flere smitta her til lands.

Masse ledig plass?

I en rapport fra i fjor kom de vel frem til at vi har 248 intensivplasser her i landet, og over 100 av de er i bruk av Corona pasienter allerede nå.

Anonymkode: 0cd4a...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på Panduro rett ved meg noen dager siden, som nesten alltid er tom. Var kø utenfor får å komme inn, siden det var maks 10 personer i butikken samtidig. De var veldig strenge på at det det ikke skulle overstige antallet. I tillegg sto det store plakater om at man ikke skulle ta på ting man ikke tenkte å kjøpe. Syntes de hadde en god ordning, alle sto i kø utenfor med minst 1 meters avstand og det var tomt og rolig når du kom inn. Tok på meg antibac som sto fremme da jeg gikk inn og ut, og prøvde å unngå å ta på ting jeg ikke tenkte å kjøpe. 

Anonymkode: beb51...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, debattanten skrev:

Dette vil ikke dø ut av seg selv. Det handler om å kontrollere utfallet. Sverige klarer seg kjempebra enn så lenge. Bedre enn oss foreløpig.

Ja, det er jo bare å se på dødstallene det...

Anonymkode: b8841...483

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er vel ikke like hysteriske og redde her til lands lenger, når både media og FHI snakker om at «vi har klart det» og vi ser at vi ikke er i nærheten av å få de samme tilstandene her som i de store byene i europa. Og at vi ikke kommer til å få det heller. Jeg er selv for å fortsette tiltakene altså, men har også forståelse for de som begynner å slakke opp når media er så tidlig ute med «oppløftende nyheter».

Anonymkode: 4db6f...f86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja huff det er skikkelig uansvarlig at friske unger får lov å bevege sitt fritt i disse tider,vi burde vel hatt de i bånd.

Anonymkode: b8039...32f

Du har bare ikke skjønt poenget. Spredning av virus, fra folk som ikke har symptomer og som smitter andre. Du kan være en smittebombe uten at du vet det selv. Ingen kan se på seg selv smittefrie om dagen. Og ja, ungene burde ikke løpe rundt mellom andre folk. 

Anonymkode: 594b6...0ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...