Gå til innhold

noen som har pils i kveld og kjeder seg ? chat med meg!


Mowepe

Anbefalte innlegg

Just now, Bunuel said:

Jeg er ganske sikker på at det finnes lover mot å ha i seg sånne grusomheter

Hehe, det er nå på grensen til å skade seg selv, men for min del føler jeg det er akkurat innafor! Hva mener herren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Oi, hvordan er pågangen med nye kunder der om dagen? Jeg kjenner en som har gjort god butikk med slikt her hvor jeg bor (østlandet), men har ikke pratet med ham på en evighet.

Permittert 15 ansatte.... triste greier, men er gjeldfri på lageret og på lagerbeholdning, så det går på et vis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dominas leketøy skrev:

Håper det ikke er streng straff....

Tja.. brukernavnet ditt gjør at jeg ikke tror på at du håper det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bunuel skrev:

Tja.. brukernavnet ditt gjør at jeg ikke tror på at du håper det

Ikke legg for mye i det, ikke alle innenfor bdsm verden liker straff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Hehe, det er nå på grensen til å skade seg selv, men for min del føler jeg det er akkurat innafor! Hva mener herren?

I disse coronatider er det vel akkurat innenfor 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaybird skrev:

Hehe, det er nå på grensen til å skade seg selv, men for min del føler jeg det er akkurat innafor! Hva mener herren?

Hvis det er meg du mener mener jeg det er godt innafor...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Dominas leketøy said:

Permittert 15 ansatte.... triste greier, men er gjeldfri på lageret og på lagerbeholdning, så det går på et vis

Uff, det må være en utrolig kjip posisjon å være i, men akkurat nå om dagen så er det vel ganske grei forståelse for det hos de ansatte vel. Har du merket det godt i forhold til kunder (dumt spørsmål kanskje). Jeg ser jo at salg av boliger osv. går ned en del, men tenkte enkelt at behovet for lagring stadig er der. Skal ha et slikt lager selv etter denne krisen dør ut, da jeg skal flytte fra hus til leilighet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tingene jeg ikke får plass til. Satser på et slikt "minilager" i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dominas leketøy said:

Ikke legg for mye i det, ikke alle innenfor bdsm verden liker straff

Nei, vi er vel en haug som liker å GI straff også 🤣

 

Endret av Jaybird
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Uff, det må være en utrolig kjip posisjon å være i, men akkurat nå om dagen så er det vel ganske grei forståelse for det hos de ansatte vel. Har du merket det godt i forhold til kunder (dumt spørsmål kanskje). Jeg ser jo at salg av boliger osv. går ned en del, men tenkte enkelt at behovet for lagring stadig er der. Skal ha et slikt lager selv etter denne krisen dør ut, da jeg skal flytte fra hus til leilighet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med tingene jeg ikke får plass til. Satser på et slikt "minilager" i nærheten.

Driver et lager hotell for kjedebutikker, så privat markedet er jeg ikke så kjent med...

 

Men det går da ut noen varer til diverse kjeder , så det går rundt... :) kan ikke annet en å ta det som det kommer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dominas leketøy said:

Hvis det er meg du mener mener jeg det er godt innafor...

Joda, den ble litt flåsete, er da godt innafor, selv om jeg er ikke sikker på om morgendagens meg er like enig ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Nei, vi er vel en haug som liker å GI straff også 🤣

 

Mann får ta det som kommer i min posisjon i den delen av livet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Dominas leketøy said:

Driver et lager hotell for kjedebutikker, så privat markedet er jeg ikke så kjent med...

 

Men det går da ut noen varer til diverse kjeder , så det går rundt... :) kan ikke annet en å ta det som det kommer

Nei, ser den, som næringsdrivende nå om dagen så er det vel mange som opplever det samme. Uff, det er krisetider altså. Men - det er det nok av tråder om her, så får styre unna. Du skal vite jeg føler med deg i hvert fall. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Joda, den ble litt flåsete, er da godt innafor, selv om jeg er ikke sikker på om morgendagens meg er like enig ;)

Lev i dag, lid i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Nei, ser den, som næringsdrivende nå om dagen så er det vel mange som opplever det samme. Uff, det er krisetider altså. Men - det er det nok av tråder om her, så får styre unna. Du skal vite jeg føler med deg i hvert fall. ❤️

Jeg klarer meg helt fint. Denne tiden på året er alltid stille uansett : Men takk for omtanken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Dominas leketøy said:

Lev i dag, lid i morgen...

Hehe 😄 Og sånn går no dagan ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Hehe 😄 Og sånn går no dagan ;)

Og kommer sikkert til å gå i samme fella i morgen kveld :)

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Bunuel said:

I disse coronatider er det vel akkurat innenfor 😛

Hehe, hva driver den herremannen med i dag da, om jeg får spørre? Er det noe godt i glasset, siden du forvillet deg inn på denne tilnærmet lik "chattetråden"? Eller hva skjer på en slik en flott fredagskveld i tidlig aprilmåned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dominas leketøy said:

Og kommer sikkert til å gå i samme fella i morgen kveld :)

Jaja, pytt, sånn får det bare være. For min del blir i morgen garantert en avholdsdag, men det kommer jo nye dager etter det igjen. Hjemmekontoret starter opp til uka en gang også.

NÅH kom Joe Satriani på med sine brilliante gitarferdigheter her - det er egentlig ikke stemningsmusikken jeg var ute etter, men det får være, det er bare så nydelig å høre på!

Jeg kjeder meg, og synes ikke jeg har noe interessant å komme med, så jeg kan meddele at jeg kan se en stor, gammel kirke hvis jeg kikker ut av vinduet. Mmmhm.

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaybird skrev:

Jaja, pytt, sånn får det bare være. For min del blir i morgen garantert en avholdsdag, men det kommer jo nye dager etter det igjen. Hjemmekontoret starter opp til uka en gang også.

NÅH kom Joe Satriani på med sine brilliante gitarferdigheter her - det er egentlig ikke stemningsmusikken jeg var ute etter, men det får være, det er bare så nydelig å høre på!

Jeg kjeder meg, og synes ikke jeg har noe interessant å komme med, så jeg kan meddele at jeg kan se en stor, gammel kirke hvis jeg kikker ut av vinduet. Mmmhm.

Her ser dovendyret på meg og lurer på hvorfor jeg ikke har funnet senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...