Gå til innhold

noen som har pils i kveld og kjeder seg ? chat med meg!


Mowepe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har med pils, og jeg har med prince. Nananana, nanananana.

Hva vil du chatte om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha  :) nei det vet jeg ikke, hva driver du med da ? jeg sitter her å kjeder meg å ventre på at tørketrommelen skal bli ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her og.. driver med hjemme skole.. har to barn og er aleinemamma.. det tar på. heheh så nå var det digg med ei øl

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse tider med hjemmeskole er det helt klart fortjent med en iskald en .... Erfaringen min er derimot at en iskald fort kan bli til flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har øl i kjøleskapet, men pga angst så drikker jeg ikke om dagen.. Veldig kjedelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja det blir nok flere for å si det sånn... blir helt utslitt av å plutselig bli 7 og 3 klasse lærer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maestro skrev:

Jeg har øl i kjøleskapet, men pga angst så drikker jeg ikke om dagen.. Veldig kjedelig! 

så kjedelig da. jeg føler det hjelper mot angst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mowepe skrev:

så kjedelig da. jeg føler det hjelper mot angst

Hos meg blir den bare verre. 😕 Men men :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter heldigvis ikke med slikt jeg da... bare sliten etter en lang uke med fysisk arbeid+ hjemmeskole+++++ da er det velfortjent å slappe av litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja absolutt digg å kunne slappe av litt.. heldigvis påskeferie nå!!! er så lei av hjemmeskole at jeg spyr.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Mowepe said:

hahaha  :) nei det vet jeg ikke, hva driver du med da ? jeg sitter her å kjeder meg å ventre på at tørketrommelen skal bli ferdig...

Æsj, må jo være ærlig og fortelle at i disse merkelige tider så har jeg faktisk logget meg på et pc-spill jeg ikke har vært borti på mange år. Det var i grunn en stor skuffelse, men det har jo fordrevet noen timer da, det skal det ha.

Tørketrommel er en liten yndlig for meg, den lager varme, som er noe jeg setter veldig pris på! Sånn ellers er det jo en rimelig dårlig samtalepartner. Hva annet står på planen for en fredags kveld? Her i gården tror jeg det skal bli en heller kjedelig kveld med lesebrettet for å komme i mål på OJ Simpson sin merkelig oppfatning av virkeligheten i "If I did it". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 8ball poll på padden, Beck på TV , og pils på planen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredags vinen har jeg 🤪 Holder på å lage lapper, nå ligger de og sveler før jeg steker dem 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Æsj, må jo være ærlig og fortelle at i disse merkelige tider så har jeg faktisk logget meg på et pc-spill jeg ikke har vært borti på mange år. Det var i grunn en stor skuffelse, men det har jo fordrevet noen timer da, det skal det ha.

Tørketrommel er en liten yndlig for meg, den lager varme, som er noe jeg setter veldig pris på! Sånn ellers er det jo en rimelig dårlig samtalepartner. Hva annet står på planen for en fredags kveld? Her i gården tror jeg det skal bli en heller kjedelig kveld med lesebrettet for å komme i mål på OJ Simpson sin merkelig oppfatning av virkeligheten i "If I did it". 

ja den er en veldig dårlig samtale partner ,.. haha nei her skjer det ikke mye. nettopp vært ute med hundene mine, har to staffer her hjemme. det hjelper :)  sitter å ser på DOPE.. en serie på netflix jeg liker godt da der ta alle perspektiver med politi langer og bruker .. :)  holder på sortere vintertøty til barna og.. kjeder meg maasse hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...