Gå til innhold

noen som har pils i kveld og kjeder seg ? chat med meg!


Mowepe

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Hehe, hva driver den herremannen med i dag da, om jeg får spørre? Er det noe godt i glasset, siden du forvillet deg inn på denne tilnærmet lik "chattetråden"? Eller hva skjer på en slik en flott fredagskveld i tidlig aprilmåned?

De skrev da som et meget flott menneske. Denne herremannen har drukket både vin og øl og har nu laget seg en kyllingsalat som smaker meget godt. 

Har de på dem en monokkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Bunuel said:

De skrev da som et meget flott menneske. Denne herremannen har drukket både vin og øl og har nu laget seg en kyllingsalat som smaker meget godt. 

Har de på dem en monokkel?

Haha! Den ligger i skuffen, men skal jo selvfølgelig finnes frem etter at stuepiken har pusset den.

Kyllingsalat er nydelig, hva slags dressing her Dem på, hvis noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dominas leketøy said:

Det hadde vært kriminelt å skru han av,...... Nyt...

Enig, men han kjører jo på med flere låter, så etter å ha hørt ferdig Crowd Chant MÅ han rett og slett vike, så får helle polti komme og arrestere meg. For ja, det er kriminelt! 😄

Hvis dovendyret ser på deg, så ville jeg adlydet. I hvert fall hvis det begynner å rope!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gidder hun ikke..... Hun er mer på blikk nivå.... ( noe av det samme som dattra driver med)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Dominas leketøy said:

Det gidder hun ikke..... Hun er mer på blikk nivå.... ( noe av det samme som dattra driver med)

Her må du muligens opplyse meg. Hva er dette med å "blikke"? Jeg har hørt det noen ganger, men jeg tror ikke jeg helt har fattet hva det innebærer, utover at det neppe er noe positivt.

Nå måtte Satriani vike for Jokke. Det ekke kvelden enda! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Dominas leketøy said:

Vel, takk for laget.... Ha en fortsatt trivelig kveld!

Natti natt! Takk for i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaybird skrev:

Haha! Den ligger i skuffen, men skal jo selvfølgelig finnes frem etter at stuepiken har pusset den.

Kyllingsalat er nydelig, hva slags dressing her Dem på, hvis noen?

Jeg har finhakket noen fedd hvitløk som jeg har blandet med creme fraiche og et par dråper sitron. Man må jo ha noe å skylle ned de edle dråper med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Bunuel said:

Jeg har finhakket noen fedd hvitløk som jeg har blandet med creme fraiche og et par dråper sitron. Man må jo ha noe å skylle ned de edle dråper med

Høres nydelig ut! Og ellers, hvordan tilbringes en fredagskveld i disse koronatider (begynner å bli en smule lei av den frasen, men det får nå være).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaybird skrev:

Høres nydelig ut! Og ellers, hvordan tilbringes en fredagskveld i disse koronatider (begynner å bli en smule lei av den frasen, men det får nå være).

Jeg så du nevnte Jokke. Jeg er så usivilisert at jeg ser på serien Workaholics. Men Jokke. Hadde jeg ikke vært heterofil og han var død hadde det vært mannen jeg ville giftet meg med. 

Endret av Bunuel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke fortelle meg at "alt kan repareres", så vi kjører på videre. Det er blitt en noe stusselig fest her dog, er det noen som vil være med - om det er noe godt i glasset eller ikke har egentlig veldig lite å si?!

Digitalt party, det har jeg sjeldent vært med på, men nå om dagen er det ikke like "far fetched" som ellers.

Hva driver folk med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Bunuel said:

Jeg så du nevnte Jokke. Jeg er så usivilisert at jeg ser på serien Workaholics. Men Jokke. Hadde jeg ikke vært heterofil og han var død hadde det vært mannen jeg ville giftet meg med. 

Flire. Jokke er kongen da - eller var, er kanskje mer riktig å si. Om jeg hadde klart å være gift med ham er en annen sak, det høres muligens en smule slitsomt ut. Nå kom klassikeren jeg har vrælet så alt for mange ganger, "ketchup på skjorta, sennep i ræva". *synge med*

Workaholics har jeg aldri sett, men det fyker raskt opp på lista over ting å skaffe seg (tilgang på). Har du noen serierer du ville sammenlignet den med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Flire. Jokke er kongen da - eller var, er kanskje mer riktig å si. Om jeg hadde klart å være gift med ham er en annen sak, det høres muligens en smule slitsomt ut. Nå kom klassikeren jeg har vrælet så alt for mange ganger, "ketchup på skjorta, sennep i ræva". *synge med*

Workaholics har jeg aldri sett, men det fyker raskt opp på lista over ting å skaffe seg (tilgang på). Har du noen serierer du ville sammenlignet den med?

 

Tror ikke den serien kan sammenlignes med noe annet. Jeg hadde en eks som gjorde det slutt bare fordi jeg synes det var så artig, nesten 😒

Man kan gjerne si det er barnslig humor og det er nok ikke for alle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bunuel said:

Tror ikke den serien kan sammenlignes med noe annet. Jeg hadde en eks som gjorde det slutt bare fordi jeg synes det var så artig, nesten 😒

Man kan gjerne si det er barnslig humor og det er nok ikke for alle...

Såpass ja. Da må jeg i hvert fall se den, det høres jo artig ut, samtidig som det virker noe tvilsomt 😄 Med andre ord, helt perfekt!

Er spent på hva slags serie det er, ser det er gått noen sesonger (7?) allerede, noe som jo er et tegn på at du i hvert fall ikke er alene om å like den. Moro med nye serier! I dag så jeg igjennom "The IT crowd" - sær humor tror jeg, men det faller stort sett i smak her i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trish said:

Tar meg en jäger nå

Det har jeg aldri klart å like, men smaken er som baken (osv..). Drikker du den rent, i så fall som et shot, eller "nipper" du den over tid? Jeg har et minne av jäger smaker som tannpasta, men det er sikkert skivebom 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Jaybird skrev:

Det har jeg aldri klart å like, men smaken er som baken (osv..). Drikker du den rent, i så fall som et shot, eller "nipper" du den over tid? Jeg har et minne av jäger smaker som tannpasta, men det er sikkert skivebom 😄 

Nipper den😊 syns jäger smaker godt, ikke like sterk spritsmak heller 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jaybird skrev:

Her må du muligens opplyse meg. Hva er dette med å "blikke"? Jeg har hørt det noen ganger, men jeg tror ikke jeg helt har fattet hva det innebærer, utover at det neppe er noe positivt.

Nå måtte Satriani vike for Jokke. Det ekke kvelden enda! 

Når hun bare ser meg strengt på meg, sukker og himler med øynene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...