Gå til innhold

Exen har fortalt hele byen om hemmeligheten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Truly skrev:

Hadde noen vært frekke nok til å sende meg melding og spurt om det stemte at jeg var hore.

 

Da hadde jeg svart at "om jeg var hore hadde jeg hatt finere bil og større hus"

 

Hadde foretrukket at folk fortalte meg om ryktene, så jeg kunne komme med et motsvar (i dette tilfellet ville jeg bare ledd og sagt at han er bitter og setter ut rykter sånn at ingen andre vil ha meg), enn at de holdt kjeft og gikk rundt og trodde på ryktene. 

 

Anonymkode: 10df1...8ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så ? Du har vært prostituert hvorfor ikke være ærlig og stå for det ? Du er jo ikke alene om å ha vært promiskuøs. Enten det var betalt eller ikke betalt. Hva er forskjellen på å ta betalt ?

Anonymkode: 7b230...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.4.2020 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Hva så ? Du har vært prostituert hvorfor ikke være ærlig og stå for det ? Du er jo ikke alene om å ha vært promiskuøs. Enten det var betalt eller ikke betalt. Hva er forskjellen på å ta betalt ?

Anonymkode: 7b230...4c6

Helt enig med deg. Er man hore så bør man kunne stå for det. Er vel ingen som presset deg til det. Du er vel ingen offer for menneskehandel? 

Anonymkode: 0cf97...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot eksen din er, TS. Han burde hatt bank. Nekt for alt, men du har uansett ingenting å skamme deg over. Jeg melder meg herved på som medlem i din heiagjeng. Stor klem!

Anonymkode: f9a22...0df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg vurdert å snakke med en advokat om. Injurierende og krenkende ryktespredning er i verste fall brudd på straffeloven.

Anonymkode: dd449...b49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts. Hvordan går det med deg? Skulle gjerne sett posten din tidligere.

Jeg også prostituerte meg i slutten av tenårene. Jeg var sannsynligvis i grenseland til borderline en periode (diagnose satt av psykolog), noe jeg har vokst av meg. (Er nå i midten av 20-årene). Tenårene besto av flere voldtektsforsøk, seksuelt misbruk, et svangerskap som endte med dødfødsel, mobbing, opplevelse av kjærlighetssorg gang på gang. Jeg gikk i flere år i ettertid å var livredd for at dette skulle komme ut. Gjorde det veldig stort og skummelt i mitt eget hode. Distanserte meg selv fra omverden, fordi jeg tenkte at ingen ville likt meg hvis de visste alt om meg. Èn gang kom det ut også. Jeg ble konfrontert av en barndomsvenninne, men nektet blankt. Flyttet senere til et nytt sted. Hadde en kjæreste på dette tidspunktet som fikk meg til å tro at ingen andre kom til å ville være sammen med meg. Jeg ble i dette forholdet litt for lenge.

Man kan ikke endre folk sine meninger, dessverre. Men man kan lære å akseptere sin egen fortid. Ja, du gjorde dette, men du var syk. Du er ikke dine handlinger. Hev deg over det. Snakk med noen. Få hjelp. Det er hjelp å få! 

Anonymkode: b198f...939

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud, bare si "nei" da? Det er ikke akkurat uhørt at en bitter ex lyver.

Anonymkode: ca6f9...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart: «Seier rykta noko om det var der vi møtes også? Var han kjøper og eg selger eller omvendt😉🙈» og slengt på eit blinkefjes- då ser folk at du tar det svært useriøst. 

Anonymkode: 7d8e5...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...