Gå til innhold

Exen har fortalt hele byen om hemmeligheten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kjempevanskelig for meg, jeg har alltid lovt meg selv at jeg ikke skal leve mer om min familie får vite om dette, det kommer til å knuse dem. det var så sjokkerende, ubehagelig å få slike meldinger fra folk i byen... fikk litt panikk.

Takk for alle som støtter meg, tenk at mange av dere er så greie!

Anonymkode: 6295a...d06

Vet du hva, hev hodet -fortell familien at det er løgn om det går. Og til venner som spør-så kan du jo svare noe slikt som :Har du tenkt over hvordan han vet det-kanskje det var sånn vi traff hverandre? 
 

Anonymkode: 635b0...be0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, O.G. said:

Hva har Ts liksom høstet?

Du mener vel «hva har hun sådd?» 

For det hun høster nå er jo fordømmelse og baksnakking.

Ts, dette ville jeg avvist som oppspinn fra sjalu og sint eks. Tarvelig gjort av ham så hadde hatt null skrupler med å svare at han dikter opp historier om deg bare for å gjøre livet surt for deg. 

Anonymkode: 9672a...72f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hemmelighet er hemmelig bare hvis en person vet. Når to personer vet er det ikke en hemmelighet lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

Tror du har litt for trangsynte bekjentskaper. Jeg vet om flere som lever i gode forhold selv om de har prostitusjon på samvittigheten. Så det er DIN sannhet og ikke sannheten for alle andre.

Dessuten, skal du ha såpass sterke meninger og være så "slem" i flere mld mot ei som åpent sier hun vurderer selvmord hvis familien finner ut, så får du ha baller nok til å vise deg med bruker.!
Eller, det er kanskje det du er flau over? At folk finner ut hvordan du uten noe problem kan tråkke på andre?

Anonymkode: 37b26...b63

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittsekk han er!

Bare nekt til du tror det selv! Du kan si at du egentlig vil le av noe så sprøtt, bortsett fra at du synes det er ekkelt at folk faktisk TROR på den gærne eksen din! Uansett hvor uskyldig du hadde vært, så hadde du ikke syntes dette var noe kult, så ingen vil mistenke noe fordi du er knust! Det finnes neppe ett eneste bevis, ingen menn vil stå fram og si at de er horekunder! Hev deg over det, lat som det aldri har skjedd og lev videre! Beste hevnen er at du får deg et bra liv!

 

Endret av Pia Sofia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts

Så vondt å lese dette. Det er så utrolig mye vanskeligere for meg å forstå at noen synes det er greit å kjøpe kroppen til et annet menneske enn at noen selger sex. Det at noen bruker en slik hemmelighet som hevn er enda mer umulig å forstå.

Jeg ville mistet helt respekten for de som dømte deg for det. Skulle gjerne funnet noen magiske ord slik at du ser at du har rett til å være stolt av deg selv. Stolt av å være den som bestemmer i eget liv, av å kunne ta egne valg her og nå som gjør deg godt, og ikke føle at fortiden er noe du skal skamme deg for eller noe som definerer hvem du er.

Anonymkode: cce5c...1bb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

Så merkelig! Jeg har faktisk vært åpen om å ha solgt sex og andre seksuelle tjenester til to kjærester. Begge synes det var helt okey, og han siste er jeg nå forlovet med.. Menn har ofte mindre fordommer enn kvinner. 

Anonymkode: 4542a...c72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, det er en (1) i tråden som skriver alt det negative, håper du ser det på anonymkoden. Denne er ikke ute etter annet enn å få deg til å føle deg dårligere enn du allerede gjør. 
 

Sier som andre her, benekt. Og sleng på at du er litt skuffet over hvor dypt han måtte synke. 
Og du - ikke si noe om dette til ev. neste kjæreste. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si han sprer løgner og er syk i hodet sitt, at han er bitter og vil ha hevn. Bare nekt.

Anonymkode: da74f...faa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drev nemlig med prostitusjon som tenåring da jeg hadde det mer eller mindre problematisk i livet, og exen presterer å fortelle alle om dette... Jeg gråter og gråter og gråter, og tror jeg tar livet mitt om dette når til familien min.

 

Noe hemmeligheter må du ikke fortelle til noen...selvom det er din kjæreste.

 

Nå har det skjedd. Så du sier til folk om at du gjorde slutt med ham og han prøver seg hevn med å sladre til folk løgner etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ok. Det er din mening. Jeg har min. 

Anonymkode: ed594...4fe

Ingen bryr seg om din mening.

TS: jeg ville bare ignorert spørsmålet. Folk slutter å mase når de ikke får noe respons.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Bedre å si at det var dumt gjort, og så finne en løsning.
Man kan som kjent ikke gjøre noe med fortiden; annet enn å lære og ta gode valg fremover.

Anonymkode: 37b26...b63

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære ts

Så vondt å lese dette. Det er så utrolig mye vanskeligere for meg å forstå at noen synes det er greit å kjøpe kroppen til et annet menneske enn at noen selger sex. Det at noen bruker en slik hemmelighet som hevn er enda mer umulig å forstå.

Jeg ville mistet helt respekten for de som dømte deg for det. Skulle gjerne funnet noen magiske ord slik at du ser at du har rett til å være stolt av deg selv. Stolt av å være den som bestemmer i eget liv, av å kunne ta egne valg her og nå som gjør deg godt, og ikke føle at fortiden er noe du skal skamme deg for eller noe som definerer hvem du er.

Anonymkode: cce5c...1bb

Jeg er helt enig. Helt uforståelig at folk faktisk kjøper sex. Mange som selger sex har tidligere opplevd seksuelt misbruk, og er veldig sårbare. Bare hjerteløse mennesker utnytter dette. 

Blir sint på dine vegne når jeg hører at eksen vil bruke dette mot deg for å stille deg i et dårlig lys. Det er ikke deg det er noe galt med her. Du har åpnet deg opp om noe sårt, så det er fryktelig stygt gjort av han å misbruke den tilliten du har vist han, uansett om han er uenig i bruddet eller ei.

Har du noen å snakke med? Har du gått til psykolog? Vil varmt anbefale deg å snakke med en nøytral tredjeperson som ikke kommer til å dømme deg eller se ned på deg. Når jeg hører at folk selger sex så blir jeg bare trist og tenker at de må ha hatt det veldig tøft for å ty til noe sånt. Jeg hadde hatt mye større problemer med å omgås mennesker som har kjøpt sex og utnyttet sårbare mennesker i vanskelige situasjoner. Men deg, deg får jeg bare vondt av, og jeg ville hvertfall ikke dømt deg. ❤️
 

 

Endret av Gorilla
  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Heller det en å sitte på nett og være vemmelig mot en som har det vondt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i 30-årene og jeg har nylig gjort det slutt, nå tikker det inn meldinger fra folk som spør meg om det de har fått høre stemmer, jeg er helt fra meg.

Drev nemlig med prostitusjon som tenåring da jeg hadde det mer eller mindre problematisk i livet, og exen presterer å fortelle alle om dette... Jeg gråter og gråter og gråter, og tror jeg tar livet mitt om dette når til familien min.

Anonymkode: 6295a...d06

Dette høres helt jævlig ut, og at han gjør dette mot deg er forkastelig. Jeg kan egentlig ikke tenke meg hvordan det ville vært å få en slik "hemmelighet" lekket ut til alle uten at det er jeg selv som har tatt beslutningen.

Her bør du oppsøke profesjonell hjelp. Snakk med fastlegen om henvisning til psykolog.

Så er spørsmålet om det er noe annet du kan gjøre - for eksempel om han kan ha gjort noe straffbart?

Dette er en interessant artikkel fra politiets fagforening:

https://www.politiforum.no/artikler/kan-mobbing-vaere-drap/469882

Vet du hvorfor han har fortalt dem om dette? Var det for å skade deg (altså at det ble gjort med vilje, og hensikt om å påføre deg skade)? Da har han handlet forsettlig i straffelovens forstand.

Sitat fra Politiforum: "Mobbing kan også rammes av andre straffebestemmelser. Medvirkning til at noen «påfører seg selv betydelig skade på kropp eller helse», er for eksempel straffbart og har strafferamme på 15 år – mer enn både grov kroppsskade og drapsforbund. Og hensynsløs atferd, alvorlig personforfølgelse, krenkelse av privatlivets fred, uaktsom skade på kropp eller helse er alle kriminelle handlinger som kan straffes med flere år i fengsel."

Nå vil forhåpentligvis ikke det første jeg har uthevet bli aktuelt. Jeg håper at du vil få hjelp med dette og at du kommer gjennom det uten at du skader deg selv.

Så er det en siste ting å vurdere, og det er å rett og slett være åpen og ærlig om det. "Ja, jeg hadde en veldig vanskelig periode i livet mitt da jeg gjorde ting som var skadelige for meg og som jeg ikke er stolt av i dag" - og hva kan folk si da?

Så synes jeg du skal ignorere de som prøver å tråkke deg ned her i tråden. Ikke alle menn er så ekstremt dømmende overfor andre. Du var veldig ung og du kom deg videre. Du vil finne deg en mann som ser deg som personen du er nå, og ikke bruker alt han kan mot deg.

Litt av nysgjerrighet, men også fordi det har litt relevans: Gjorde han det slutt da han fikk vite om historien din? Var det du selv som fortalte ham det eller fant han det ut på andre måter?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

Jeg gjør.

Alle kan vi gjøre feil og vi har ingen rett til å dømme andres livsvalg selv om vi kanskje ikke ville tatt de valgene selv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Hadde en av mine døtre tatt det valget frivillig så er det min jobb som forelder å støtte henne i valget. Er en noenlunde fri verden vi lever i så heller en jobb som sexarbeider enn å være en som spyr edder og galle på et nettforum.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare ledd høyt og sagt at dette er bare noe han sier fordi han sikkert er sur på deg. Hevn fordi han aldri fikk utløp for fetisjene sine. Blant annet at han liker avføringssex. 

Anonymkode: c6c55...f8c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...