Gå til innhold

Exen har fortalt hele byen om hemmeligheten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er i 30-årene og jeg har nylig gjort det slutt, nå tikker det inn meldinger fra folk som spør meg om det de har fått høre stemmer, jeg er helt fra meg.

Drev nemlig med prostitusjon som tenåring da jeg hadde det mer eller mindre problematisk i livet, og exen presterer å fortelle alle om dette... Jeg gråter og gråter og gråter, og tror jeg tar livet mitt om dette når til familien min.

Anonymkode: 6295a...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katerinaa1998

Du kan alltid si at det bare er noe tull som han har funnet på?

Finnes det bevis på det? - og om det finnes, så skal det mye til for at det ikke skal kunne bortforklares.

Endret av Katerinaa1998
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du hadde det mer eller mindre problematisk i livet? 

Anonymkode: d627f...eb0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kjipt gjort mot deg. Men man høster som man sår. 

Anonymkode: ed594...4fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du kan bare si at det ikke er sant. Men jeg synes ikke prostitusjon er noe særlig verre enn å ligge rundt med mange frivillige. 

Anonymkode: 50b61...b72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kjipt gjort mot deg. Men man høster som man sår. 

Anonymkode: ed594...4fe

Hva har Ts liksom høstet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i 30-årene og jeg har nylig gjort det slutt, nå tikker det inn meldinger fra folk som spør meg om det de har fått høre stemmer, jeg er helt fra meg.

Drev nemlig med prostitusjon som tenåring da jeg hadde det mer eller mindre problematisk i livet, og exen presterer å fortelle alle om dette... Jeg gråter og gråter og gråter, og tror jeg tar livet mitt om dette når til familien min.

Anonymkode: 6295a...d06

Nekt for alt det er verdt og fortell om hvor hevngjerrig han er for å ha blitt dumpet. 

Anonymkode: db855...8ab

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ditt tilfelle er jeg for å lyve om det. Uansett virkelig ufint av en eks å bruke det mot deg i et brudd. 

Anonymkode: 17aa7...f46

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et personlig valg som var riktig for henne der og da. Hvilke karma er det du viser til? 

Anonymkode: db855...8ab

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å bli noe sur på ei dame pga hun har solgt sex.

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du leser det ts skrev, så var hun et barn når dette skjedde. Skal barn i vanskelige situasjoner fordømmes for slike handlinger av en voksen ekskjæreste som vet hvor vond tid det var for dem?

Anonymkode: 17aa7...f46

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det til å komme ut at eksen din er så usikker på seg selv, sint og irritert for at du dumpet han. Så nå gjør han alt han kan for å sette deg i et dårlig lys. Le til alle som ringer deg og spør, fortell at du syns det er trist at han har det så vanskelig nå. 

Anonymkode: db855...8ab

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tok et personlig valg som var riktig for henne der og da. Hvilke karma er det du viser til? 

Anonymkode: db855...8ab

Haha ok. Det er din mening. Jeg har min. 

Anonymkode: ed594...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Du kan jo si til folk at exen din er svært skuffet over at du gjorde det slutt.

Dessuten vil jeg si at de som sender deg tekstmeldinger og spør om det er sant er ganske smålige mennesker. Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg hadde hørt et sånt rykte om noen. Hadde du det, TS? Som voksen dame er jeg fullstendig klar over at enkelte har gjort ting de angrer på i tenårene, jeg hadde aldri brukt det mot dem og jeg tenker heller ikke at det er min sak.

Akkurat her synes jeg det er eksen din og nysgjerrigperene som har størst grunn til å skamme seg.

 

Veldig enig i dette. Ikke bry deg om de som kommer med stygge kommentarer her inne, ts, det er alltid noen ..

Dette kommer du deg gjennom ❤

Endret av Rumle
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempevanskelig for meg, jeg har alltid lovt meg selv at jeg ikke skal leve mer om min familie får vite om dette, det kommer til å knuse dem. det var så sjokkerende, ubehagelig å få slike meldinger fra folk i byen... fikk litt panikk.

Takk for alle som støtter meg, tenk at mange av dere er så greie!

Anonymkode: 6295a...d06

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, TS, de ufine kommentarene her inne bare driter du i! Mangel på empati og forståelse for at alle lever ulike liv heter det. Det er et spesielt sted forbeholdt de som snakker stygt til deg ang dine feil.
Vi har ALLE gjort noe vi er mindre stolte av, og det er ikke  kult når det blir sumring om våre feil. Si at eksen er veldig bitter og at han derfor finner på ting for å såre deg.

 

 

Anonymkode: 37b26...b63

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...