Gå til innhold

Exen har fortalt hele byen om hemmeligheten min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Så lenge hun ikke gjør det bak min rygg så er det jo hennes sak. Jeg synes det er mye verre å være en løgner enn å være tidligere prostituert, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette minner meg om en mann som var rimelig...vanskelig. Og jeg sa til venninnen min at jeg syns synd på kona som var gift med ham. Og hun responderte med at ÉN ting var å være gift med ham. Verre om hun ville skilles.

Eksen din har virkelig sunket lavt her. Fy så små og bedritne noen mennesker kan bli. 

Jeg er helt for at du benekter her, men husk også at ikke alle dømmer, men skjønner at ting kan bli veldig vanskelig. Alle har gjort dumheter eller feil, i større eller mindre grad. Det er en del av livet. Syns forresten de som spør deg er merkelige. En god venn eller bekjent ville kanskje gitt beskjed, men å stille slike spørsmål... eh, syns det er rart. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå at det tikker inn meldinger når du er i 30-årene, er det virkelig mange eller føles det slik fordi det er så vanskelig for deg? Jeg skjønner at det er vanskelig at eksen din har fortalt noe så personlig videre og at du helst ikke vil at noen skal vite det. Men jeg mener at ærlighet varer lengst. Jeg skjønner godt at du fortalte det til eksen din da dere var kjærester, jeg tror en slik hemmelighet ville tæret på deg å ha. Du kunne ikke vite at han ville bruke det mot deg ved et brudd. Som du ser her inne vil de aller fleste tenke at du hadde det vanskelig og tok et valg den gangen som du angrer på, det definerer ikke den du er i dag. Jeg kan ikke tro at folk vil se ned på deg, selv ikke de som spør nå. Å benekte sannheten tror jeg vil føre til at du skammer deg mer og blir veldig redd for at folk skjønner at du lyver. Stå i det, ta i mot støtte fra de som gir deg det og hev deg over de andre. Det er nå du vil se hvem som er de virkelige vennene dine. Familien din vil sikkert bli sjokkerte, men så vil de ta vare på deg. Som en over her skriver; de vil bli 1000 ganger mer lei seg om du tar livet ditt og de ikke fikk fortalt at de er glad i deg for den du er og ville hjelpe deg. Det blir en vanskelig periode, men vær ærlig og tilgi deg selv for det valget du tok den gangen så har alle andre ingen ting de skulle ha sagt. Lykke til 🧡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i 30-årene og jeg har nylig gjort det slutt, nå tikker det inn meldinger fra folk som spør meg om det de har fått høre stemmer, jeg er helt fra meg.

Drev nemlig med prostitusjon som tenåring da jeg hadde det mer eller mindre problematisk i livet, og exen presterer å fortelle alle om dette... Jeg gråter og gråter og gråter, og tror jeg tar livet mitt om dette når til familien min.

Anonymkode: 6295a...d06

Ja, dette er jo akkurat grunnen til at man ikke forteller slike ting noen NOEN! Enkelt og greit - jada, man skal stole på sin partner, men man vet aldri om man kommer til å holde sammen som venner hele livet, og hvis det er ting som overhodet ikke må ut, forteller man det til INGEN!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og dere synes det hadde vært helt supert om datteren deres hadde selger sex eller?

Anonymkode: ed594...4fe

Hvis det er lenge siden, hadde jeg ikke blitt sint. Men i likhet med å ha ligget med mange, er det nok ikke noe som hadde gjort meg stolt heller. Det hadde nok vært verre om hun hadde fortalt at hun hadde stjålet i butikk eller jukset på eksamen, men om det er lenge siden og noe hun angret, hadde vi snakket om hva hun hadde trengt for å bli ferdig med dette. Og om hun ble ferdig med det, hadde jeg også blitt det. Jeg hadde uansett ikke blitt mindre glad i henne. Heller mer fordi jeg da hadde kommet enda nærmere henne.

Anonymkode: 50b61...b72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, McMary skrev:

Jeg kan ikke forstå at det tikker inn meldinger når du er i 30-årene, er det virkelig mange eller føles det slik fordi det er så vanskelig for deg? Jeg skjønner at det er vanskelig at eksen din har fortalt noe så personlig videre og at du helst ikke vil at noen skal vite det. Men jeg mener at ærlighet varer lengst. Jeg skjønner godt at du fortalte det til eksen din da dere var kjærester, jeg tror en slik hemmelighet ville tæret på deg å ha. Du kunne ikke vite at han ville bruke det mot deg ved et brudd. Som du ser her inne vil de aller fleste tenke at du hadde det vanskelig og tok et valg den gangen som du angrer på, det definerer ikke den du er i dag. Jeg kan ikke tro at folk vil se ned på deg, selv ikke de som spør nå. Å benekte sannheten tror jeg vil føre til at du skammer deg mer og blir veldig redd for at folk skjønner at du lyver. Stå i det, ta i mot støtte fra de som gir deg det og hev deg over de andre. Det er nå du vil se hvem som er de virkelige vennene dine. Familien din vil sikkert bli sjokkerte, men så vil de ta vare på deg. Som en over her skriver; de vil bli 1000 ganger mer lei seg om du tar livet ditt og de ikke fikk fortalt at de er glad i deg for den du er og ville hjelpe deg. Det blir en vanskelig periode, men vær ærlig og tilgi deg selv for det valget du tok den gangen så har alle andre ingen ting de skulle ha sagt. Lykke til 🧡

Enig i dette. Jeg tror heller ikke benektelse er veien å gå da dette kan gjøre deg vondt verre. Forstår at det må være en forferdelig tøff situasjon. Jeg kan nesten kjenne fortvilelsen herifra, men jeg tror jeg ville svart de som spør noe a la:

«Da jeg var tenåring hadde jeg det svært vanskelig, og min måte å håndtere dette på ble dessverre gjennom prostitusjon, noe jeg angrer på den dag i dag. Det er noe jeg skammer meg veldig over og noe jeg er lei meg for at har skjedd. Da jeg gikk inn i et forhold med eksen fortalte jeg han det. Det var sårt for meg å dele det, men jeg hadde behov for å ha noen å snakke med. Jeg trodde også at det kom til å forbli mellom oss, men nå som forholdet er over, så har jeg blitt gjort til kjenne med at han sprer dette videre for å hevne seg på meg. Det er både sårt og vondt at han deler dette videre uten min tillatelse, men det viser bare nok en gang at fyren ikke respekterer meg og at et brudd var uungåelig. Han tror at han ødelegger for meg, men egentlig så saboterer han bare for seg selv når han synker så lavt.»
 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kjempevanskelig for meg, jeg har alltid lovt meg selv at jeg ikke skal leve mer om min familie får vite om dette, det kommer til å knuse dem. det var så sjokkerende, ubehagelig å få slike meldinger fra folk i byen... fikk litt panikk.

Takk for alle som støtter meg, tenk at mange av dere er så greie!

Anonymkode: 6295a...d06

Du. Kjære deg ❤️ Om du var min datter hadde jeg bare omfavnet deg og møtt deg med kjærlighet om jeg fikk vite noe sånt. Det hadde gjort meg vondt at du hadde hatt det så vondt, og enda vondere at du hadde båret det nesten helt alene. Vi står jo alle sammen, og vi er til for å bære hverandre. Det viktigste for meg som mamma ville vært å trygge barnet mitt på at alt er trygt å snakke om, nettopp for å forhindre at barnet bærer smertefulle hemmeligheter alene. Ingen skal bære en så tung byrde alene. Jeg ville gjort alt for å hjelpe deg; snakket med deg, trøstet deg og gått sammen med deg til psykolog om du følte for det. Og jeg hadde mest av alt blitt veldig glad for at du fortalte det, nettopp fordi det kunne ha hjulpet deg på veien med å få det bedre med deg selv. Det er først når man setter ord på smerte, at man kan klare å tilgi seg selv. Og når man klarer å tilgi seg selv så kan man gi slipp på skyld og skam man aldri skulle båret og som lenker en fast til smerten.  ❤️
 

 

Endret av Gorilla
  • Liker 18
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

Du gjør ingen en tjeneste. Hadde du gjort TS en tjeneste så hadde du tiet stille.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får som fortjent? For en stygg kommentar. Hun fortjener ikke å ha det vondt. Hun har båret både smerte, skam, skyld, sorg og frykt gjennom lange tider. Det gjør meg vondt å tenke på. Ingen her vet hvilke omstendigheter hun levde under før det skjedde og hva som var grunnen til at dette skjedde. Det kan være alt mulig vi ikke vet, og som vi heller ikke har noe med. Vi bør holde oss for gode til å dømme.  ❤️

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Selv legger jeg ikke all verden i hva ekser sier om dem de har vært sammen med, tror mange som meg er skeptisk til det, så du kan bare forberede din familie på at han setter ut masse rare, stygge og usanne rykter om deg angående diverse. Fortelle dem at dersom de hører noe, så får de ta det med en klype salt, hva det skulle være kan du si at du ikke vet men at du har hørt så masse, at du skal være kriminell, drevet med narkotika og masse annet...

Når så ryktet når dine nærmeste, så vil de ikke legge mye i det og tenke at han bare er jævlig fordi han ikke taklet at du slo opp med han, du kan jo si at det har sine årsaker også uten å uttdype det. De vil garantert støtte og ta din side og tenke sitt om han, så det er han som blir stående igjen som taperen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du forklare til meg hvorfor en mann skal være stolt av å ha en hore som kjæreste? Hvem som helst kan kjøpe henne. 

Anonymkode: ed594...4fe

Tro meg. De velger sine kunder selv. Med omhu! 

Anonymkode: 0be72...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, dette ville jeg bare ledd bort. Fortalt at du er sjokkert over at han kan finne på å si noe sånn, og at han lyver. Si at du aldri ville sagt noe sånn til noen om det var sant og at du tenker at folk kan skjønne selv at det ikke er sant det han sier. 

Og så vil jeg si at du ikke er alene. Jeg tok også det valget du gjorde da jeg var tenåring. Kun én person, men likevel. Det skjedde flere ganger og det skjedde fordi jeg var desperat etter penger. Slapp av, det definerer ikke deg som menneske, du er voksen nå. Alle, absolutt alle... Har gjort ting de angrer på. Men du burde ikke angre så mye. Hvis det fikk deg gjennom en vanskelig tid og du overlevde så var det faktisk verdt det. Selv om du ikke skal fortelle det til noen igjen, for du ser hvordan det gikk. 

 

Lykke til min venn, du er verdifull. Du har folk som bryr seg, og dette er noe du kan slå hardt ned på! Ring og snakk med folk, ta det ved rota. Benekt alt sammen. 

Anonymkode: 30270...b06

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du, dette ville jeg bare ledd bort. Fortalt at du er sjokkert over at han kan finne på å si noe sånn, og at han lyver. Si at du aldri ville sagt noe sånn til noen om det var sant og at du tenker at folk kan skjønne selv at det ikke er sant det han sier. 

Og så vil jeg si at du ikke er alene. Jeg tok også det valget du gjorde da jeg var tenåring. Kun én person, men likevel. Det skjedde flere ganger og det skjedde fordi jeg var desperat etter penger. Slapp av, det definerer ikke deg som menneske, du er voksen nå. Alle, absolutt alle... Har gjort ting de angrer på. Men du burde ikke angre så mye. Hvis det fikk deg gjennom en vanskelig tid og du overlevde så var det faktisk verdt det. Selv om du ikke skal fortelle det til noen igjen, for du ser hvordan det gikk. 

 

Lykke til min venn, du er verdifull. Du har folk som bryr seg, og dette er noe du kan slå hardt ned på! Ring og snakk med folk, ta det ved rota. Benekt alt sammen. 

Anonymkode: 30270...b06

Det virker som at TS strever med dette enda, og da er ikke løsningen for å få det bedre å benekte det eller fortrenge det. Jeg tror hun er i behov av å få snakket med noen om det, gjerne noen profesjonelle som har taushetsplikt. Det er viktig å leve i sannhet. 
 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør TS en tjenester ved å si det som det er. Jeg kjenner ingen menn som hadde godtatt at dama hadde vært hore. Så mitt tips til deg TS er å ta det med deg til graven for sannsynligheten for at du finner noen som er cool med det der er veldig, veldig liten. Det er kanskje ikke hyggelig eller sympatisk og si men det er sannheten.

Anonymkode: ed594...4fe

Tydeligvis godtok eksen hennes det. 

Anonymkode: cb926...2bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke hun tar seg nær av de som skriver stygge ting. Vi er mange her som støtter henne ❤️

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 
 

Endret av Perelandra
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gorilla skrev:

Jeg håper ikke hun tar seg nær av de som skriver stygge ting. Vi er mange her som støtter henne ❤️
 

❤️❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har normale foreldre ts, så vil de støtte deg samme hva. De kjenner historien din og vet hvem du er i dag. 

Hvis du greier å eie situasjonen på noe vis, vil det være bedre enn at du benekter alt, og må drive å kjempe mot rykter resten av livet.  Far 52

Anonymkode: 6e063...61b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette. 

+ ryddet igjen for brukerdebatt og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 15.25, O.G. skrev:

Hva har Ts liksom høstet?

Fruktene av tidligere levd liv! Det er jo dette ikke mange tenker over når de er unge, det kan komme tilbake mye senere i livet når en har endret total livstil. Men en vet jo aldri når det vil skje, og det kan  skje når man minst venter det. Ubehagelig som pokker, men det er en fysisk lov som er virkelig. I TS sitt tilfelle ville jeg bare benektet det for alt det var verdt, og skyldt på denne råtne drittsekken av en ex som gjør slikt. Så kan det sikkert finnes "beviser" men det er bare å benekte det i reneste Trump stil :), noe annet får man faktisk ikke gjort med det.

Anonymkode: 6785c...079

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tulling. Er jo ingen som kan bevise at det faktisk stemmer. Skjønner ikke at folk spør om det. Hadde bare svart til disse folka som sender sms "hva tror du?" og sagt at det holder jeg meg for god til å i det hele tatt svare på. Dette har folk ingenting med, og du skylder ingen ett svar. Hva du har valgt å gjøre med din kropp er din sak, ingen andres. 

Anonymkode: 87571...9dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...