Gå til innhold

Vasker dere hendene etter hver gang dere har koset med hunden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vasker hender etter å ha kost med hunden min 😛

Har hatt hund i 25 år og vasket meg aldri etter kos med hunden før jeg fikk baby. Hadde også hundene i sengen i over 15 år, men da badet jeg de mye oftere 😛 Da vi fikk barn gikk hyppigheten på vask av hunden ned og vask av hendene opp 😛 I tillegg er hunden vi har nå blitt temmelig gammel, så hun lukter ikke særlig godt 😛

Vasker meg etter å ha klappet hundene til svigers også, for de blir aldri badet (med mindre du teller med når de hopper uti et vann selv 😛) så når jeg klapper de blir jeg faktisk svart på hendene.

Anonymkode: 4647d...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker hendene hvis de har slikket på meg, eller jeg har lekt med lekene som de har i munnen, men ikke etter kun litt kos. Vasker dog alltid hendene før og etter jeg går på toalettet, og før jeg gjør noe som helst på kjøkkenet, dette helt uavhengig av om jeg har kost med hundene eller ei ;)

Anonymkode: cf52c...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 23.48, Sokkar skrev:

Den ene... Nå er pelsen hans litt sånn feit og ekkel, og eg er gravid med ømfintlig nese. Så orker ikke den stanken. Må vaske henda bare jeg har tatt på han båndet. Hater hundelukt. 

Ah.... brings me back :) Husker den superluktesansen jeg fikk da jeg var gravid. Måtte flytte meg flere seter unna folk som hadde matpakke med SALAMI i ryggsekken sin på toget inn til jobben om morgenen. Needless to say, jeg har aldri noensinne likt salami og det ble ti ganger verre da jeg var gravid. For da kjente jeg på lukten alle som hadde spist det eller hadde det med seg i matpakkene sine.

Det var virkelig helt håpløst å ha så fordømt god luktesans for første gang i livet! 

Den ble heldigvis normal igjen etter svangerskapet.

Og for å svare ts;

nei, jeg vasker ikke hendene etter å ha klappet hunden. Så hysterisk er jeg ikke. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasker hendene hvis de har slikket på meg, eller jeg har lekt med lekene som de har i munnen, men ikke etter kun litt kos. Vasker dog alltid hendene før og etter jeg går på toalettet, og før jeg gjør noe som helst på kjøkkenet, dette helt uavhengig av om jeg har kost med hundene eller ei ;)

Anonymkode: cf52c...3a4

Før du går på toalettet? Why? 

Anonymkode: 91368...705

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Million skrev:

Ah.... brings me back :) Husker den superluktesansen jeg fikk da jeg var gravid. Måtte flytte meg flere seter unna folk som hadde matpakke med SALAMI i ryggsekken sin på toget inn til jobben om morgenen. Needless to say, jeg har aldri noensinne likt salami og det ble ti ganger verre da jeg var gravid. For da kjente jeg på lukten alle som hadde spist det eller hadde det med seg i matpakkene sine.

Det var virkelig helt håpløst å ha så fordømt god luktesans for første gang i livet! 

Den ble heldigvis normal igjen etter svangerskapet.

Og for å svare ts;

nei, jeg vasker ikke hendene etter å ha klappet hunden. Så hysterisk er jeg ikke. 

Elsker salami, men det er en ganske intens lukt 😊 kjipt å mislike den lukten som sikkert halve Norge har på matpakken 😂

Husker du hvor lang tid det tok før den følsomme luktesansen forsvant? Har nettopp født, men har lyst på min "dårlige" luktesans tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Elsker salami, men det er en ganske intens lukt 😊 kjipt å mislike den lukten som sikkert halve Norge har på matpakken 😂

Husker du hvor lang tid det tok før den følsomme luktesansen forsvant? Har nettopp født, men har lyst på min "dårlige" luktesans tilbake. 

Det husker jeg dessverre ikke, men det skjedde ganske raskt. Jeg husker at bekkenløsningen forsvant mens jeg lå på fødeavdelingen allerede. Luktesansen er jeg noe mer usikker på, men husker at jeg opplevde at det meste normaliserte seg veldig raskt etter fødselen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...