Gå til innhold

Vasker dere hendene etter hver gang dere har koset med hunden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig. De ruller seg jo i alt mulig.

Anonymkode: dfb22...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ, nei? Aldri tenkt over at det er noe man bør gjøre. Har to hunder som ikke røyter, og de sover i senga mi hver natt også 😂 Vasker selvsagt hendene før jeg lager mat, men det hadde jeg gjort uansett.

Anonymkode: db071...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. De ruller seg jo i alt mulig.

Anonymkode: dfb22...261

Av alle hundene jeg kjenner så er det sjeldent noen av dem ruller seg på tur. Nyslått gress liker de å rulle i på en vakker soldag, men ellers er det sjeldent de kommer over noe de vil rulle seg i... og da har vi eiere mulighet til å stoppe dem.

Anonymkode: 5365f...13f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde jeg ikke hatt hud igjen på hendene🙈

Anonymkode: 7ffeb...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke dyr selv, men må alltid vaske hendene etter jeg har klappet andre sine. Dette er egentlig på grunn av allergi, men ofte ligger det igjen et lag med skitt/fett??? på hendene når jeg har klappet hunder, og da MÅ jeg vaske meg, allergi eller ei.

Anonymkode: 53906...b72

Skitten kommer fordi at det er lenge siden hunden har blitt skylt/Vasket. 

Anonymkode: c7051...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av alle hundene jeg kjenner så er det sjeldent noen av dem ruller seg på tur. Nyslått gress liker de å rulle i på en vakker soldag, men ellers er det sjeldent de kommer over noe de vil rulle seg i... og da har vi eiere mulighet til å stoppe dem.

Anonymkode: 5365f...13f

😂😂😂 Når vi er i skogen eller på fjellet og jakthunden er løs, så hender det rett som det er at han ruller seg i noe 😅

Han bades innimellom, men ikke ofte nok til å skulle være 100% ren hele tiden. Han får dog ikke ligge i møblene våre.

 

Anonymkode: e7fa5...d4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da hadde jeg ikke hatt hud igjen på fingrene. Eller fingre. Hadde sikkert ikke hatt hender i det hele tatt. Tar masse på hunden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har to hunder og stryker gjerne på dem i forbifarten eller de kommer inntil meg når jeg sitter og jeg stryker på dem uten å tenke meg om, engang.

Vasker hender etter å ha kost med marsvinene våre, rett og slett fordi jeg egentlig er allergisk og klør vanvittig hvis jeg tar meg i øynene uten å ha vasket hender først hvis jeg har klappet dem. 

Men jeg vasker jo hender før jeg lager mat, etter å ha vært på do, når jeg kommer inn utenfra osv, så jeg tenker jeg overlever....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat sider jeg pleier å henge på. Å jeg har overlevd en oppvekst med masse dyr, så jeg tror jeg henger med litt til selv om jeg ikke blir hysterisk 😛 

Anonymkode: 974c1...849

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeeh.. jeg har 2 staffer jeg har rundt meg HELE tiden.. så nei,,, vasker ikke henda hver gang jeg koser med dem... hvis du er så hysterisk at du må vaske henda hver gang du koser med hunden din burde du kansje ikke ha hund... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mowepe skrev:

eeeeeh.. jeg har 2 staffer jeg har rundt meg HELE tiden.. så nei,,, vasker ikke henda hver gang jeg koser med dem... hvis du er så hysterisk at du må vaske henda hver gang du koser med hunden din burde du kansje ikke ha hund... 

Hvorfor burde jeg ikke ha hund? 

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor burde jeg ikke ha hund? 

Anonymkode: ccc92...c2c

hvis du må vaske hende hver gang? hvor er hunden din da ? sitter den i bur store deler av dagen `?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei veit du hva! Hunden er I senga, sofaen, på fanget, hun nusser meg på kinnet og ligger på hodeputen min om natten. Jeg vasker hendene når hun slikker på hendene mine og før jeg lager mat, slik som tidligere. Jeg elsker hunden min over alt annet. Hun skal få like mye kos og kjærlighet i disse korona tider som ellers, og bare man vasker henda før man lager mat/spiser mat er vi trygge. 

Endret av Fastnøkkel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fastnøkkel skrev:

Nei veit du hva! Hunden er I senga, sofaen, på fanget, hun nusser meg på kinnet og ligger på hodeputen min om natten. Jeg vasker hendene når hun slikker på hendene mine og før jeg lager mat, slik som tidligere. Jeg elsker hunden min over alt annet. Hun skal få like mye kos og kjærlighet i disse korona tider som ellers, og bare man vasker henda før man lager mat/spiser mat er vi trygge. 

AMEN!! samme her

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mowepe skrev:

AMEN!! samme her

Skulle bare mangle! Folk slutter ikke å klemme ungene sine 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er skitne. Er man bakteriefreak så er det unger man bør vaske seg etter å ha tatt på. Ikke hunder. 

Anonymkode: 903ec...2ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mowepe skrev:

hvis du må vaske hende hver gang? hvor er hunden din da ? sitter den i bur store deler av dagen `?

Nei den er aldri i bur, den er overalt i leiligheten min. Så frekk du er som sier jeg ikke kan ha dyr fordi jeg vasker hendene etter at jeg har klappet og kost med hunden.Det går jo ikke ut over hunden, da den får kos når den vil. Du er frekk og uhøflig som antar at jeg har hunden i bur fordi jeg vasker hendene. Forhåndsdømming og veldig unødvendig av deg.

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei den er aldri i bur, den er overalt i leiligheten min. Så frekk du er som sier jeg ikke kan ha dyr fordi jeg vasker hendene etter at jeg har klappet og kost med hunden.Det går jo ikke ut over hunden, da den får kos når den vil. Du er frekk og uhøflig som antar at jeg har hunden i bur fordi jeg vasker hendene. Forhåndsdømming og veldig unødvendig av deg.

Anonymkode: ccc92...c2c

hehehe.. jeg har ikke dømt deg. det var et spørsmål... siden du sier du må vaske henda hver gang du koser md hunden,.. den kan jo ikke være et medlem at familien når du må vaske deg hver gang. ellers må du vaske henda hvert 10 minutt... syns det er mekelig... hunden trenger mye oppmerksomhet .. så derfor lurte jeg på hvor den var siden du syns det er stress å vakse henda hver gang den trenger kos ?!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...