Gå til innhold

Vasker dere hendene etter hver gang dere har koset med hunden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mowepe skrev:

hehehe.. jeg har ikke dømt deg. det var et spørsmål... siden du sier du må vaske henda hver gang du koser md hunden,.. den kan jo ikke være et medlem at familien når du må vaske deg hver gang. ellers må du vaske henda hvert 10 minutt... syns det er mekelig... hunden trenger mye oppmerksomhet .. så derfor lurte jeg på hvor den var siden du syns det er stress å vakse henda hver gang den trenger kos ?!!

Hvor har jeg sagt at det er stressende? Gjør meg ingenting å vaske hendene. Du antar mye , du ..

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg sagt at det er stressende? Gjør meg ingenting å vaske hendene. Du antar mye , du ..

Anonymkode: ccc92...c2c

ja jeg antar at det er stress siden du spør her inne på kg om andre vasker henda hver gang di koser med hunden,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mowepe skrev:

ja jeg antar at det er stress siden du spør her inne på kg om andre vasker henda hver gang di koser med hunden,,,

Merkelig for jeg spør bare om jeg er for renslig. Så rart du fikk stress ut av innlegget mitt. Jeg er både stresset, en dårlig hundeeier og jeg har hunden min i bur hele tiden i følge deg. Det har du altså konkludert ut i fra spørsmålet mitt .

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merkelig for jeg spør bare om jeg er for renslig. Så rart du fikk stress ut av innlegget mitt. Jeg er både stresset, en dårlig hundeeier og jeg har hunden min i bur hele tiden i følge deg. Det har du altså konkludert ut i fra spørsmålet mitt .

Anonymkode: ccc92...c2c

rart du tar deg nær av spm mine 😂 da må du jo føle deg truffet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mowepe skrev:

rart du tar deg nær av spm mine 😂 da må du jo føle deg truffet 🤣

Så du fortsetter å påstå at jeg er en dårlig hundeeier og at jeg har hunden min i bur og ikke burde ha dyr? Siden jeg reagerer på deg, så da må det være sant at jeg er en dårlig dyreeier pga jeg vasker henda etter kos? Tror virkelig du må åpne øynene dine og slutte med fordømmingen din av mennesker.

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mowepe skrev:

rart du tar deg nær av spm mine 😂 da må du jo føle deg truffet 🤣

Nå går du for langt 😳

Anonymkode: 55bc2...530

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hunder lukter, så må vaske meg på hendene når jeg har kost med en hund. Jeg vasker ikke hendene etter å ha kost med mine egne katter. De lukter ikke, så da føler jeg ingen trang til det. Og jeg koser jo med dem i tide og utide, hadde tatt seg ut om jeg løp på badet etter å ha strøket dem over ryggen hver gang det skjer. Da hadde jeg vasket hendene hundre ganger i døgnet! 

 

Anonymkode: cee5f...828

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hund og katter nå, har hatt sau, geit, hest, og jeg har ALDRI vasket meg på hendene etter jeg har tatt i dem, med mindre jeg har vært direkte skitten selvsagt. Jeg skjønner ikke hva jeg skulle vaske bort?

Anonymkode: 12269...3a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hund og katter nå, har hatt sau, geit, hest, og jeg har ALDRI vasket meg på hendene etter jeg har tatt i dem, med mindre jeg har vært direkte skitten selvsagt. Jeg skjønner ikke hva jeg skulle vaske bort?

Anonymkode: 12269...3a2

Samme her. Byfolk 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå går du for langt 😳

Anonymkode: 55bc2...530

gjør jo ikke... hvis hunden din lukter så vondt at du må vaske henda burde du kansje ta å vaske hunden ?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to innekatter. 

Må si jeg er veldig avslappet. Kan klappe/løfte, og så spise videre. Spiser de litt yoghurt av frokosten min (ubevoktet øyeblikk) spiser jeg likevel videre. Drikker de av vannglasset mitt bryr det meg ikke, men de får et tydelig "nei" om jeg ser det. 

Vasker alltid hender før jeg begynner å lage mat. Er ekstra påpasselig når jeg lager mat til andre. Med mer. 

Tenker det er mer ekkelt enn farlig, så da gidder jeg ikke stresse med det. 

Anonymkode: 5a7f7...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to innekatter. 

Må si jeg er veldig avslappet. Kan klappe/løfte, og så spise videre. Spiser de litt yoghurt av frokosten min (ubevoktet øyeblikk) spiser jeg likevel videre. Drikker de av vannglasset mitt bryr det meg ikke, men de får et tydelig "nei" om jeg ser det. 

Vasker alltid hender før jeg begynner å lage mat. Er ekstra påpasselig når jeg lager mat til andre. Med mer. 

Tenker det er mer ekkelt enn farlig, så da gidder jeg ikke stresse med det. 

Anonymkode: 5a7f7...1bd

Samme her 😂 laget meg fiskefilet i ovn en gang. Før jeg satte den i ovnen hadde katten klart å hoppe på benken og tatt en bit i et uoppmerksomt øyeblikk, skar av det som synlig var gnagd på og stekte fisken 😂 hadde ALDRI gjort det til gjester da 🙈 

Anonymkode: 974c1...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mowepe skrev:

gjør jo ikke... hvis hunden din lukter så vondt at du må vaske henda burde du kansje ta å vaske hunden ?? 

Jeg har ikke hund?  Ts sier lengre opp at h*n vasker hunden og den dufter godt. Så der tar du feil angående ts også. 

Anonymkode: 55bc2...530

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 3.4.2020 den 12.39, Mowepe skrev:

gjør jo ikke... hvis hunden din lukter så vondt at du må vaske henda burde du kansje ta å vaske hunden ?? 

Har noen fortalt deg at du er veldig dømmende og antar ting i ditt eget hodet. Tror du trenger hjelp.

Anonymkode: ccc92...c2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker hendene som regel. Hunden min er gammel, og lukter litt "gammel dame". 😄 Hun bader med jevne mellomrom, men det hjelper ingenting. Pelsen hennes er fet og hun røyter ekstremt. Vasker meg derfor som regel alltid om jeg har klappet henne lenge. Vasker meg ikke derfor det bare er et lett stryk eller to. Hun er i grunn ikke så glad i å bli klappet. Hun går ofte unna, og synes det er plagsomt. Det hender noen ganger at hun setter seg ned for å bli klappet, og da er det greit. Det må liksom være på hennes premisser. 😄 

Anonymkode: 67293...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser bare på andres hunder, siden jeg ikke har selv, men tenker ikke over håndvask med mindre pelsen er fettete, det er mye sikkel involvert eller om hunden lukter rart. Har vokst opp på gård så jeg tåler en bakterietrøkk. Tror det bare er sunt.

Anonymkode: ebac7...cea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke min egen hund, har spisshund og hun lukter ikke hund. Men andres hunder stinker, da vasker jeg henda. 

Jeg vasker henda etter toalettbesøk, før jeg spiser, før jeg lager mat, når jeg kommer inn, etter jeg har vasket/tatt på en klut...

Hunden min sover i sofaen, senga, har eget sete i bilen... og hun får masse kos og kyss.

Anonymkode: 55a3b...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hund og klapper dem aldri. Men jeg syns de er ganske ekle, så hadde nok gjort det ja. Jeg har katt da. Katter er jo veldig renslige dyr(har blant annet mye færre bakterier i munnen enn hunder og hunder har færre bakterier enn mennesker igjen), så jeg føler at selv om hun vasker seg med tunga, så er hun renere enn meg. Så henne både koser, klemmer og kysser jeg på uten å tenke på bakterier.

Anonymkode: 54683...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Folk synes jeg er hysterisk, men jeg vasker alltid henda etter at jeg har koset med hunden min. Er jeg for renslig?

Anonymkode: ccc92...c2c

Nei men om jeg tar på katta så vasker jeg meg. Den går ute så man vet aldri hva slags drit den har dratt med seg i hus. 

Anonymkode: fe5c4...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kunne jeg egentlig stått foran vasken hele dagen. Han er alltid i nærheten og får masse kos hele tiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...