Gå til innhold

Netflix: Tiger king - drap, kaos og galskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når?

Anonymkode: f1a6a...810

Vet ikke enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er Joe en god person eller ikke?

Anonymkode: 59159...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er Joe en god person eller ikke?

Anonymkode: 59159...fb5

Han er litt for glad i skytevåpen og død etter min smak. Han sa bl.a. til en fyr at hvis han (han andre fyren) hadde gått inn i et bur og blitt angrepet av en løve, så hadde han skutt fyren istedenfor løven. For å liksom skåne fyren fra å bli spist levende. Fyren stod der og bare "Hva? Hadde du skutt meg fremfor løven?" Og jada, det hadde Joe gjort, sa han. Hva slags skrulling er du hvis du sier (og mener) noe sånt???

Han setter opp en dukke han kaller Carole Baskin i nettstudioet sitt og skyter dukken i hodet med en ekte revolver eller pistol.

Han har massevis av våpen som han skyter med hele tiden. Fyren som jobbet i våpenbutikken sa at Joe var innom nesten hver dag og kjøpte noe, mye ammunisjon for eksempel.

Det ble funnet døde og begravde tigere på zoo-området, minst fem stk, som var skutt i hodet.

Kjæresten eller ektemannen til Joe lekte med en pistol og trodde ikke den var ladd, og skjøt seg selv i hodet ved et uhell (eller var det ikke det?) Han døde selvfølgelig. Bare 23 år eller noe sånt. En nydelig ung gutt, død pga lek med dødelige våpen, som hele stedet fløt over av.

Det var også opptak av Joe sin stemme, der han la planer for å få Carole B drept. Skyting, selvfølgelig. Det var dette han ble dømt for også, å planlegge mord.

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer ond og egoistisk fyr skal man lete lenge etter. Narsissist, rett og slett .

Anonymkode: 92a17...a85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mer ond og egoistisk fyr skal man lete lenge etter. Narsissist, rett og slett .

Anonymkode: 92a17...a85

Helt riktig! Narsissist er riktig beskrivelse/ diagnose. Han misbruker de nærmeste; sine ektefeller og sine foreldre. Gjør alt for å fremme seg og sine behov. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så totalt over-the-top. Ekstremt underholdene serie. En genistrek av en dokumentar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekle mennesker! Doc Antle med sitt harem av lost'e kvinner. Joe med alle lost'e narkomane, masse dop, dyremishandling, småkjeltringer - æsj! Syns de var ufordragelig hele gjengen. Fikk minst imot Carole. Spiller ingen rolle for min del om hun drepte mannen sin. Ingen sier rett ut hva han tjente penger på, men en fyr som fløy fram og tilbake til Costa Rica så mye kan godt ha drevet med dopsalg på høyt plan. Den eneste som er respektfull mot kvinner og dyr  er mannen til Carole. Alle de andre er low-life degenerates som utnyttet og abused kvinner, unge menn og altfor mange dyr. Får håpe det finnes en karmalov for resten av dem.

Anonymkode: 7f999...74f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Carole er skyldig og må bli tatt.

Anonymkode: 59159...fb5

De har jo ingen bevis. Er glad man ikke kan dømme noen på bakgrunn av det som kom fram i serien. Vi må huske hvordan sånne dokumentarer lages, det er ganske ensidig vinklet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal synes. Må legge til at jeg kun er på episode to. Jeg er enig med joe at hun dama utnytter dyrehagen sin på samme måte som joe. Hun gjør det for å tjene penger bare later som hun er frelseren samtidig. Hennes dyr bor akkurat like smått som det joe sine gjør. Jeg personlig vet ikke helt hva jeg skal synes om at joe ansetter disse trainwreck folka. På den ene siden ansetter han personer som kanskje ikke hadde fått en jobb annet sted. Her i Norge hylles slike arbeidsplasser. Hvorfor blir det annerledes bare fordi det er snakk om dyr? Er jo det samme i Norge med stallfolk ofte. På den andre siden er det jo ett usunt forhold. Nå snakker jeg kun om Joe ikke han fyren med de unge damene. Han har jo ett poeng gi dem en sjanse så tar de den og lever med det. Må ikke glemme at USA er USA og det finnes mye rart der og mye rar tankegang som vi ikke har her. 

 

 

Anonymkode: 035a0...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal synes. Må legge til at jeg kun er på episode to. Jeg er enig med joe at hun dama utnytter dyrehagen sin på samme måte som joe. Hun gjør det for å tjene penger bare later som hun er frelseren samtidig. Hennes dyr bor akkurat like smått som det joe sine gjør. Jeg personlig vet ikke helt hva jeg skal synes om at joe ansetter disse trainwreck folka. På den ene siden ansetter han personer som kanskje ikke hadde fått en jobb annet sted. Her i Norge hylles slike arbeidsplasser. Hvorfor blir det annerledes bare fordi det er snakk om dyr? Er jo det samme i Norge med stallfolk ofte. På den andre siden er det jo ett usunt forhold. Nå snakker jeg kun om Joe ikke han fyren med de unge damene. Han har jo ett poeng gi dem en sjanse så tar de den og lever med det. Må ikke glemme at USA er USA og det finnes mye rart der og mye rar tankegang som vi ikke har her. 

 

 

Anonymkode: 035a0...325

Men, de (ansatte) er svært fattige og sulter i perioder. De får av samme maten som dyrene, og når Joe ikke har råd til mat så får de ingenting. Han utnytter de som ikke har noe annet å fy til. Lokker dem inn, og så er det vanskelig å komme seg ut igjen tenker jeg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, however skrev:

Men, de (ansatte) er svært fattige og sulter i perioder. De får av samme maten som dyrene, og når Joe ikke har råd til mat så får de ingenting. Han utnytter de som ikke har noe annet å fy til. Lokker dem inn, og så er det vanskelig å komme seg ut igjen tenker jeg. 

I tillegg til at flere på zooen hans hadde rusproblemer, og han ga dem rusmidler mens de bodde der. Kontrollering og utnytting av sårbare mennesker. 

Anonymkode: 4107b...62a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart Joe utnyttet mennesker i vanskelige situasjoner. De fikk særdeles dårlig/ ingen betaling/ pauser osv. Han valgte ut mennesker som ble avhengige av ham. Den ene sa vel noe om hvordan han ble kontrollert av Joe også, ikke fikk lov til å forlate zooen blant annet. 
 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, however skrev:

Men, de (ansatte) er svært fattige og sulter i perioder. De får av samme maten som dyrene, og når Joe ikke har råd til mat så får de ingenting. Han utnytter de som ikke har noe annet å fy til. Lokker dem inn, og så er det vanskelig å komme seg ut igjen tenker jeg. 

De nevnte betalingen de fikk. Omregnet syntes ikke jeg det var sååååå dårlig. Med tanke på at mange må jobbe tre jobber for å klare seg. Av de med ekstremt lavtlønn «yrker»

Anonymkode: 035a0...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gliffy skrev:

De har jo ingen bevis. Er glad man ikke kan dømme noen på bakgrunn av det som kom fram i serien. Vi må huske hvordan sånne dokumentarer lages, det er ganske ensidig vinklet.

Ingen ler når de snakker om sin døde mann.

Her:

 

Anonymkode: 59159...fb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MalloryK skrev:

Episode 8 er ute

OMG!! Må se nu!

Anonymkode: 81956...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De nevnte betalingen de fikk. Omregnet syntes ikke jeg det var sååååå dårlig. Med tanke på at mange må jobbe tre jobber for å klare seg. Av de med ekstremt lavtlønn «yrker»

Anonymkode: 035a0...325

Ah, det fikk jeg ikke med meg. Men igjen, så går det vel bare med til dop og ammunisjon... Og de mottok vel ikke lønn da Joe omtrent gikk konkurs antar jeg, men de lever jo der selv om de ikke får lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med foreldrene, trodde faren hatet sønnen sin pga han var homofil?

Det med å måtte ta faren i hånden og love å aldri komme i begravelsen hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...