Gå til innhold

Netflix: Tiger king - drap, kaos og galskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og valgte nanny som ung og pen, og alt dette sier han foran dama si som nikker og smiler til alt😱 Hva er det som er så tiltrekkende med disse mennene som gjør at de får seg så pene og unge damer som finner seg i alt? Er det KUN pengene? Kan ikke forstå at de er SÅ rike heller jeg da🤷🏼‍♀️

Anonymkode: fc5fc...7d4

Hjernevasking. Mange av disse damene var veldig unge og hadde problemer når de kom til disse mennene. Etterhvert har de klart å forme dem slik at de ikke lenger har fri vilje. Det var en gjenganger hos alle «lederne» i denne dokumentaren, «kjærestene» hadde jo ikke lov å forlate stedet de bodde og jobbet. God gammeldags kult.

Anonymkode: 1e231...823

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er helt FANTASTISK!!! Helt sinnsyk dokumentar!!! 

Anonymkode: bb17a...8e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, visp skrev:

Litt er noen for mye:laugh:. Søren, hadde lyst til å se denne.

Jepp det er for mye for meg og, dessverre. 😰 tåler ikke et bittelite glimt engang, så jeg turte ikke å se mer 😩

Anonymkode: 70168...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når man ser dokumentarer som denne, og innser hvor mange av denne typen folk som faktisk finnes i USA, at jeg begynner å forstå hvordan Trump kunne vinne valget. «Bygda» i USA er enorm, og det kryr av innavla rednecks som ikke ville stemt til vanlig, men som løper til stemmeurnene når de endelig ser noen som snakker et språk de forstår. Ikke en som nødvendigvis snakket sant, men som snakker på deres «nivå».

Joe Exotic og hans oppførsel er jo et ekstremt eksempel på narsissisme i praksis. Og alle disse menneskene som blir sugd inn i miljøene enten som ektefeller, kjærester, ansatte/slaver eller liknende, har nok alle til felles at de i utgangspunktet var på søken etter et slags innhold i livet sitt. Denne typen mennesker har ofte en trøblete bakgrunn (omsorgssvikt, mishandling, kriminalitet, rus etc.) og trenger noe håndfast i form av et miljø, et menneske, en religion eller liknende. Jeg tror mange av de som presenteres i serien, likegjerne kunne havnet i en sekt, i forhold med mer fysisk mishandling eller andre skadelige relasjoner, så lenge det ville fylle tomrommet de opplever å ha i livene sine. Manipulerende personer som Joe, Doc Antle og Jeff Love er eksperter på å sone ut sånne sårbare personer, og få dem inn i sitt univers.

Anonymkode: eb4b7...3e2

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp det er for mye for meg og, dessverre. 😰 tåler ikke et bittelite glimt engang, så jeg turte ikke å se mer 😩

Anonymkode: 70168...abc

Nå har jeg hatt en sløvedag og fått sett endel faktisk:)

Første scene er jo helt forferdelig for sånne som deg og meg, men det gikk over veldig fort- holdt for øynene da. Etter det har jeg sett to klipp; det ene er noe du ikke ser heldigvis, men ser litt slange- og det er at de fyller postkassen til noen med slanger (jeg ser det veldig levende for meg i hodet da dessverre) og det andre er et klipp hvor de drar en bortover, men du rekker å reagere og å ta hånda foran øynene. (Ja, og en som blir intervjuet som har en slange kveilet rundt hånda).

Ellers lite av det. Så nå vet du at det kommer et par ganger:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er som Twin Peaks x 100 ekstra mysterier.

Anonymkode: ddc42...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, visp skrev:

Nå har jeg hatt en sløvedag og fått sett endel faktisk:)

Første scene er jo helt forferdelig for sånne som deg og meg, men det gikk over veldig fort- holdt for øynene da. Etter det har jeg sett to klipp; det ene er noe du ikke ser heldigvis, men ser litt slange- og det er at de fyller postkassen til noen med slanger (jeg ser det veldig levende for meg i hodet da dessverre) og det andre er et klipp hvor de drar en bortover, men du rekker å reagere og å ta hånda foran øynene. (Ja, og en som blir intervjuet som har en slange kveilet rundt hånda).

Ellers lite av det. Så nå vet du at det kommer et par ganger:)

Tusen takk!🥰 Det verste er når det kommer overraskende på, og man ikke får mulighet til å snu seg vekk 😅😩

slanger i postkassa 😱😱😱😱 herregud! 

Anonymkode: 70168...abc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk, trist og sinnsyk dokumentar. Stakkars stakkars dyr 😰😭😭😭😭 at det kan være lov i 2020!!! 
 

 

Anonymkode: 70168...abc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dokumentaren var trist og tragisk, men samtidig interessant å se på. Det er som et stort krasj, du klarer ikke å se bort. 

En liten spoiler for episode 5:

Spoiler

Stakkars Travis...Jeg fikk vondt av han, han var ung og hadde hele livet foran seg..Også giftet Joe seg på nytt kun 2 måneder etter at han tok livet av seg...

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Og valgte nanny som ung og pen, og alt dette sier han foran dama si som nikker og smiler til alt😱 Hva er det som er så tiltrekkende med disse mennene som gjør at de får seg så pene og unge damer som finner seg i alt? Er det KUN pengene? Kan ikke forstå at de er SÅ rike heller jeg da🤷🏼‍♀️

Anonymkode: fc5fc...7d4

 

Spoiler

Tenke dette jeg også, men de er sikkert hjernevasket og føyer de mennene i alt de gjør og sier dessverre. De har vel ingen andre og ikke selvtillit nok til å gå. Så trist for Travis også, at han ikke så noen annen utvei enn å ta sitt eget liv for å kome seg vekk fra helvete og kontrolleringen. :( 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sett Joe Exotic-dokumentaren til Louis Theroux fra før av, så visste at han var cray-cray. Litt av et persongalleri 😅

Theroux har forresten mange gode dokumentarer om alle de eksentriske folkene i Usa. Anbefales!

Anonymkode: a5697...ee2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Ja! Og så viste han bildet av barnevakten. Ekle grisen. 

Anonymkode: 5590e...ff9

Dama smilte når han sa det om treningssenteret og viste bildet av barnevakten, men jeg synes jeg kunne se på henne at hun ikke synes det var noe kult i det hele tatt :( Tror nok det er mange fortapte sjeler i nettet til disse folka!

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sett Joe Exotic-dokumentaren til Louis Theroux fra før av, så visste at han var cray-cray. Litt av et persongalleri 😅

Theroux har forresten mange gode dokumentarer om alle de eksentriske folkene i Usa. Anbefales!

Anonymkode: a5697...ee2

Esker Louis Theroux sine dokumentarer! Han er ikke redd for å stille cray-crayene(😂) direkte spørsmål. Visste imidlertid ikke at han hadde en dokumentar om Joe Exotic!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Underholdende 

Spoiler

Og stakkars mora til Travis. Så respektløs tale han Joe holdt i begravelsen. Vulgært og tragisk. Og Carol skjønner jeg ikke hvorfor ikke er i fengsel. Lyser jo skyldig av henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Ti.09 said:

Den dokumentaren var trist og tragisk, men samtidig interessant å se på. Det er som et stort krasj, du klarer ikke å se bort. 

En liten spoiler for episode 5:

  Reveal hidden contents

Stakkars Travis...Jeg fikk vondt av han, han var ung og hadde hele livet foran seg..Også giftet Joe seg på nytt kun 2 måneder etter at han tok livet av seg...

 

Spoiler

Jeg fikk inntrykk av han skøyt seg ved et uhell? At han valgkamp-fyren sa "Ikke sikt på meg med et våpen" og da skulle Travis vise at det ikke farlig for den var ikke ladd så han sikta mot hodet sitt og pulled the trigger, uten å innse at det tydeligvis var en kule i den likevel. Eller har jeg misforstått situasjonen?

Uansett, forferdelig å se ansiktet til han som så det skje! Tenk å måtte være vitne til noe sånt! Stakkar mann.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shai skrev:
  Skjul innhold

Jeg fikk inntrykk av han skøyt seg ved et uhell? At han valgkamp-fyren sa "Ikke sikt på meg med et våpen" og da skulle Travis vise at det ikke farlig for den var ikke ladd så han sikta mot hodet sitt og pulled the trigger, uten å innse at det tydeligvis var en kule i den likevel. Eller har jeg misforstått situasjonen?

Uansett, forferdelig å se ansiktet til han som så det skje! Tenk å måtte være vitne til noe sånt! Stakkar mann.

 

Helt riktig,det var en ulykke,IKKE med overlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pessimistisk skrev:

Dama smilte når han sa det om treningssenteret og viste bildet av barnevakten, men jeg synes jeg kunne se på henne at hun ikke synes det var noe kult i det hele tatt :(

Altså..

De er ett swingerpar,hvor han med "lov",å helt åpent har flere kjærester,samt samboer/babymama..

De har jo flere sextreff sammen også,med andre damer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste en artikkel her om dagen om serien og han fyren som eier dette. Han har visst gitt seg ut for å synge og spille gitar i serien selv. Det gjør han ikke. Han annonserte etter en musikkgruppe som kunne lage og synge en "theme song" først, og de endte opp med å synge alle sangene og spille for han, men han utgir seg for å synge selv i serien.

Det gjør han altså ikke, og "fansen" er visstnok rasende over å ha blitt lurt serien gjennom.

Husker ikke hvor jeg leste det, men det står flere steder, blant annet her

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste må være alle de små klippene fra alle de hjemmesnekra sangene til Joe.. jeg har aldri sett noe så pinlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Million skrev:

Jeg leste en artikkel her om dagen om serien og han fyren som eier dette. Han har visst gitt seg ut for å synge og spille gitar i serien selv. Det gjør han ikke. Han annonserte etter en musikkgruppe som kunne lage og synge en "theme song" først, og de endte opp med å synge alle sangene og spille for han, men han utgir seg for å synge selv i serien.

Det gjør han altså ikke, og "fansen" er visstnok rasende over å ha blitt lurt serien gjennom.

Husker ikke hvor jeg leste det, men det står flere steder, blant annet her

Hvis man har sett disse musikk klippene fra serien,er det jo helt innlysende at det er miming..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, J.. skrev:

Hvis man har sett disse musikk klippene fra serien,er det jo helt innlysende at det er miming..

Ja, men det er altså ikke han som spiller gitaren og synger heller, og han har ikke skrevet sangene selv. Slik han gir skinn av å liksom gjøre. At han mimer kunne han jo gjort til sitt eget arbeid etc, men det er altså ikke det en gang.

Ser første episoden nå, og jeg lurer på om han ansetter folk etter hvor få tenner de har i kjeften....

Endret av Million
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...