Gå til innhold

Netflix: Tiger king - drap, kaos og galskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Million skrev:

Ja, men det er altså ikke han som spiller gitaren og synger heller, og han har ikke skrevet sangene selv. Slik han gir skinn av å liksom gjøre. At han mimer kunne han jo gjort til sitt eget arbeid etc, men det er altså ikke det en gang.

Ser første episoden nå, og jeg lurer på om han ansetter folk etter hvor få tenner de har i kjeften....

Hahahahaha! Nesten. Tror han er ute etter ex cons. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Shai skrev:
  Vis skjult innhold

Jeg fikk inntrykk av han skøyt seg ved et uhell? At han valgkamp-fyren sa "Ikke sikt på meg med et våpen" og da skulle Travis vise at det ikke farlig for den var ikke ladd så han sikta mot hodet sitt og pulled the trigger, uten å innse at det tydeligvis var en kule i den likevel. Eller har jeg misforstått situasjonen?

Uansett, forferdelig å se ansiktet til han som så det skje! Tenk å måtte være vitne til noe sånt! Stakkar mann.

 

Jeg skjønner nå. Har sett klippet en gang til, og det gir mening det du skriver..Det gjorde det som skjedde ekstra tragisk og trist...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, duplexx skrev:

Hahahahaha! Nesten. Tror han er ute etter ex cons. 

Jepp, dette. 

Kort sagt; han ansetter folk i sårbare situasjoner. Enten fattige, desperate etter en ny start, unge som trenger å komme seg vekk fra dagliglivet sitt, mennesker som trenger penger til å betale for sin rusavhengighet, osv. Mennesker som rett og slett er såpass utsatte at de trenger noen til ta de under vingen sin. Typisk for mennesker som manipulerer andre, og kan dermed finne på langt mer syke saker ettersom disse sårbare menneskene oftere vil finne seg i det uten å gjøre motstand eller stille spørsmål.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ti.09 skrev:

Jeg skjønner nå. Har sett klippet en gang til, og det gir mening det du skriver..Det gjorde det som skjedde ekstra tragisk og trist...

Oj, må se det om igjen for jeg trodde det var selvmord 😮 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, pessimistisk said:

Dama smilte når han sa det om treningssenteret og viste bildet av barnevakten, men jeg synes jeg kunne se på henne at hun ikke synes det var noe kult i det hele tatt :( Tror nok det er mange fortapte sjeler i nettet til disse folka!

Esker Louis Theroux sine dokumentarer! Han er ikke redd for å stille cray-crayene(😂) direkte spørsmål. Visste imidlertid ikke at han hadde en dokumentar om Joe Exotic!

Dokumentaren er om Joe + en del andre eksentriske folk som samler på eksotiske dyr. Anbefales!

https://m.imdb.com/title/tt2391833/?ref_=m_nm_knf_wr_i19

Anonymkode: a5697...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass tidlig i serien at jeg ikke gidder å sladde, men hopp til neste hvis du ikke har sett noe:

 

Jeg er ikke overbevist om at Carol drepte mannen sin. Fikk klart inntrykk av at han drev med noe lyssky business. De sa jo aldri hva han hadde tjent pengene sine på , ingen visste hvor stor formue han hadde (selv ikke regnskapsdama), og det ble fortalt at han drev og gravde ned gull her og der på eiendommen. Han hadde ingenting til overs for politiet ble det også sagt, og han dro hele tiden til Costa Rica for å unngå amerikansk lov.. Det kan altså ha vært andre som var ute etter han. At han kan ha kræsja med fly er heller ikke helt usannsynlig. 

Eks-kona og døtrene hadde jo også helt klare motiver for å anklage Carol. De var jo så bitre på at han hadde gifta seg med henne i utgangspunktet. 

Kan jo hende hun har gjort det så klart, men syns ikke argumentene som kom fram var overbevisende i den retningen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Million skrev:

Ser første episoden nå, og jeg lurer på om han ansetter folk etter hvor få tenner de har i kjeften....

😂

Anonymkode: f1a6a...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, duplexx said:

Det verste må være alle de små klippene fra alle de hjemmesnekra sangene til Joe.. jeg har aldri sett noe så pinlig. 

Jeg synes det er noe av det beste med hele serien 😂

Anonymkode: ee72f...76a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gjengen virker komplett degenerert 😂😬

Anonymkode: edbf0...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gjengen var mental og tenk at det er 50 % av de som er sånne som velger Trump! Ikke rart at landet er feil skrudd haha og Carol hun var skyldig. Avslørte seg selv med at man kan dekke lik med selolje og tigerne vil ete det. Syk gjeng, men fader så underholdende. 

Anonymkode: 167c0...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw Fun facr Rick K. bor i Norge 😂

Anonymkode: 167c0...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, duplexx skrev:

Det verste må være alle de små klippene fra alle de hjemmesnekra sangene til Joe.. jeg har aldri sett noe så pinlig. 

"Man saw tiger, and tiger saw man...." 😂

Anonymkode: 2d90b...2a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial serie !

Når den ene ligeren ble fascinert av skoa hans og dro han avgårde mens han slo med krykka for harde livet omg 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

"Man saw tiger, and tiger saw man...." 😂

Anonymkode: 2d90b...2a5

Tell all the hunters, to lay down their guns... 😂

Anonymkode: ee72f...76a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
7 timer siden, Mysticgirl skrev:

Oj, må se det om igjen for jeg trodde det var selvmord 😮 

Jeg tror fortsatt det er selvmord, selv om han sa at den ikke var ladd. Travis sa jo han skulle ta sin siste røyk. Og like før da han ble sint sa han et eller annet "what does he want, does he want me to blow my head off" og så ser han uendelig trist ut. Og så skyter han hodet av seg. Og slev om det var et uhell tror jeg han var så deppa og ødelagt av det livet at uhellet skjedde nettopp fordi han ikke brydde seg lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er noe av det beste med hele serien 😂

Anonymkode: ee72f...76a

Jeg blir så ekstremt ille berørt 😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hele gjengen var mental og tenk at det er 50 % av de som er sånne som velger Trump! Ikke rart at landet er feil skrudd haha og Carol hun var skyldig. Avslørte seg selv med at man kan dekke lik med selolje og tigerne vil ete det. Syk gjeng, men fader så underholdende. 

Anonymkode: 167c0...fa5

Det var jo som et svar på det med at han Joe hadde sagt at noen hadde hatt parfyme på skoene hans for å få dyret til å angripe. Syns det var et helt logisk svar. Dersom noen hadde spurt meg hva som skulle til for å få kattene mine til å gnage på foten til noen hadde jeg vel svart noe sånn som "smøre de inn med tunfiskvann". Har ikke myrdet noen av den grunn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg tror fortsatt det er selvmord, selv om han sa at den ikke var ladd. Travis sa jo han skulle ta sin siste røyk. Og like før da han ble sint sa han et eller annet "what does he want, does he want me to blow my head off" og så ser han uendelig trist ut. Og så skyter han hodet av seg. Og slev om det var et uhell tror jeg han var så deppa og ødelagt av det livet at uhellet skjedde nettopp fordi han ikke brydde seg lenger. 

Ja, noe sånt jeg også trodde det var.. Trist uansett :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Million skrev:

Ja, men det er altså ikke han som spiller gitaren og synger heller, og han har ikke skrevet sangene selv. Slik han gir skinn av å liksom gjøre. At han mimer kunne han jo gjort til sitt eget arbeid etc, men det er altså ikke det en gang.

Ser første episoden nå, og jeg lurer på om han ansetter folk etter hvor få tenner de har i kjeften....

Han hadde faktisk tenner da de giftet seg og han ble ansatt, tennene løsnet etter amfetamin bruk forstod jeg det sånn, på det de sa i serien .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 13.01, Mysticgirl skrev:

Han hadde faktisk tenner da de giftet seg og han ble ansatt, tennene løsnet etter amfetamin bruk forstod jeg det sånn, på det de sa i serien .

Men har dere sett bilde av at han nå har hodet fullt av tenner? Så bildet her om dagen! Man ser at det er falske, men supert at han har fått livet på rett kjør igjen. Gift med en dame er han og! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...