Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Jeg er helt sikker på at Mario er ansatt bare for å stille alle de "riktige" spørsmålene til riktig tid. Han lever jo for å skape drama. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun roper rett og slett for mye. Når hun snakker normalt er det helt greit, men etter 1-2 drinker blir hun fullstendig uutholdelig å høre på.

Anonymkode: ce60f...8f3

DRAAAaA HJEEEEM!!

Anonymkode: 9cd49...39b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes litt synd på Sandra, jeg. Man ser jo at hun skjelver på hendene støtt og stadig, så selv om hun oppfører seg slik hun gjør så er hun nok ikke så høy i hatten som hun virker. Kan virke som hun lar seg styre av følelser på samme måte som Christian lar seg styre av kåtheten sin - hun bare må agere når hun kjenner på følelsene.

Det forholdet til Christian er så dysfunksjonelt som det er mulig at et forhold kan bli. Sandra gjør rett i å være på vakt ovenfor fyren for han virker jo ikke riktig god hele han. Det er tydelig at han er glad i Sandra, men han klarer ikke å styre seg i forhold til sex, null impulskontroll. Kjipt for han, for Sandra virker oppriktig glad i han. På vakt, men med tydelige sterke følelser. Så roter han det så innmari til for seg selv (hun også for den saks skyld) både på EOTB og tydeligvis på utsiden også. Hadde de hatt noen år på seg før de møtte hverandre (og fått rast fra seg som de tydeligvis ivrer etter) så hadde de nok kunne hatt et godt og fint forhold hadde de bare klart å være tro mot hverandre. Det er i grunnen bare trist å se på.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hatsumomo skrev:

Syntes litt synd på Sandra, jeg. Man ser jo at hun skjelver på hendene støtt og stadig, så selv om hun oppfører seg slik hun gjør så er hun nok ikke så høy i hatten som hun virker. Kan virke som hun lar seg styre av følelser på samme måte som Christian lar seg styre av kåtheten sin - hun bare må agere når hun kjenner på følelsene.

Det forholdet til Christian er så dysfunksjonelt som det er mulig at et forhold kan bli. Sandra gjør rett i å være på vakt ovenfor fyren for han virker jo ikke riktig god hele han. Det er tydelig at han er glad i Sandra, men han klarer ikke å styre seg i forhold til sex, null impulskontroll. Kjipt for han, for Sandra virker oppriktig glad i han. På vakt, men med tydelige sterke følelser. Så roter han det så innmari til for seg selv (hun også for den saks skyld) både på EOTB og tydeligvis på utsiden også. Hadde de hatt noen år på seg før de møtte hverandre (og fått rast fra seg som de tydeligvis ivrer etter) så hadde de nok kunne hatt et godt og fint forhold hadde de bare klart å være tro mot hverandre. Det er i grunnen bare trist å se på.

Enig i denne.

Anonymkode: 6d3ac...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 0.59, Malika skrev:

Hei. Det er ikke mobbing. Det er kun nysgjerrighet hvorfor hun drar ut vokalene, går opp og ned i toneleie. Man prøver vel bare å plassere hvor hun kommer. Eller hva som har ført til den måten hun snakker på.

Så nei.

Dette er ikke trist.
Og dette er ikke mobbing. Dette er IKKE mobbing. Vi kan ikke vanne ut det å mobbe.

Mobbing er alvorlig. Og DET er trist. 

Men det er jo sånn hun er? Det er sånn hun prater. Så hva er problemet. Jo for meg så blir dette faktisk mobbing. Når folk ler av måten hu prater på. 

Anonymkode: c7905...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra burde skjermes, makan til usjarmerende oppførsel....

Anonymkode: 9d86d...278

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld men.... i traileren/promoen til ex så viste de vel at Sandra på et tidspunkt slo til/dyttet Pierre? Tror hun slo til han i ansiktet for å være helt konkret.... dette har de ikke vist i noen episode?

Anonymkode: 7f465...2eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det vel over til Ex in the City og se hva de gjør videre?

De 2 gravide damene husker ikke i det hele tatt, så de spoles forbi ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra og Cristian er sammen igjen?!😅 

Anonymkode: 0e513...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sandra og Cristian er sammen igjen?!😅 

Anonymkode: 0e513...00d

Wtf??? Haha!

Anonymkode: 67a03...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf??? Haha!

Anonymkode: 67a03...ce2

Seriøst???? Det må være kødd at de er sammen igjen???

Endret av chi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, chi skrev:

Seriøst???? Det må være kødd at de er sammen igjen???

Iflg begges insta er de sammen igjen, ja.... 🙈

Anonymkode: 4c621...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iflg begges insta er de sammen igjen, ja.... 🙈

Anonymkode: 4c621...c29

Ser kun at de har bekreftet at de er venner i dag og Sandra sa i det intervjuet de la ut i dag at det er 2 prosent sjanse at de blir sammen igjen.. 

Anonymkode: ccb3e...338

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser kun at de har bekreftet at de er venner i dag og Sandra sa i det intervjuet de la ut i dag at det er 2 prosent sjanse at de blir sammen igjen.. 

Anonymkode: ccb3e...338

I forgårs lå det ute at de var sammen igjen og kysset, men ting kan endre seg fort der - eller de kan ga gjort det for PR. Da var i alle fall alt tilgitt og de gikk hånd i hånd og kysset på et utested. De får oppmerksomhet på vinglingen da, i det minste

Anonymkode: 4c621...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 15.40, Hatsumomo skrev:

Syntes litt synd på Sandra, jeg. Man ser jo at hun skjelver på hendene støtt og stadig, så selv om hun oppfører seg slik hun gjør så er hun nok ikke så høy i hatten som hun virker. Kan virke som hun lar seg styre av følelser på samme måte som Christian lar seg styre av kåtheten sin - hun bare må agere når hun kjenner på følelsene.

Det forholdet til Christian er så dysfunksjonelt som det er mulig at et forhold kan bli. Sandra gjør rett i å være på vakt ovenfor fyren for han virker jo ikke riktig god hele han. Det er tydelig at han er glad i Sandra, men han klarer ikke å styre seg i forhold til sex, null impulskontroll. Kjipt for han, for Sandra virker oppriktig glad i han. På vakt, men med tydelige sterke følelser. Så roter han det så innmari til for seg selv (hun også for den saks skyld) både på EOTB og tydeligvis på utsiden også. Hadde de hatt noen år på seg før de møtte hverandre (og fått rast fra seg som de tydeligvis ivrer etter) så hadde de nok kunne hatt et godt og fint forhold hadde de bare klart å være tro mot hverandre. Det er i grunnen bare trist å se på.

Ikke legg all skylden på Christian. Hun oppfører seg like råttent mot han, hun driter på draget på samme vis. Blir for dumt å basere alt dette på at hun skjelver på hendene. Jeg skjelver også når jeg blir sint, og Sandra er sint 24/7 i EOTB. Så klart skjelver hun. 

Forholdet er dysfunksjonelt som bare faen men noe sier meg at de begge liker det.

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg all skylden på Christian. Hun oppfører seg like råttent mot han, hun driter på draget på samme vis. Blir for dumt å basere alt dette på at hun skjelver på hendene. Jeg skjelver også når jeg blir sint, og Sandra er sint 24/7 i EOTB. Så klart skjelver hun. 

Forholdet er dysfunksjonelt som bare faen men noe sier meg at de begge liker det.

Anonymkode: 264fa...695

Typisk dramaforhold hvor begge liker at det er drama. Uten drama hadde de ikke vært sammen. Det hadde blitt kjedelig. 

Anonymkode: 59b59...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nettopp begynt å se episode 1......si meg er disse folkene representative for dagens ungdom? 🤨

Anonymkode: 40915...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
På 3.6.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sånn hun er? Det er sånn hun prater. Så hva er problemet. Jo for meg så blir dette faktisk mobbing. Når folk ler av måten hu prater på. 

Anonymkode: c7905...5b3

Jeg har ikke sagt det er et problem. Jeg har sagt at det ikke er mobbing å undre seg over hvordan hun snakker. Det er vel ikke tvil om at hun gjør seg til, og drar ut vokalene og virker rimelig animert i måten hun snakker på. 

Men mobbing, det er det ikke. Å påstå at hun mobbes er å vanne ut noe som er svært alvorlig. Kan du vise til eksempler på at hun har blitt mobbet her inne for måten hun snakker på?

Endret av Malika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp begynt å se episode 1......si meg er disse folkene representative for dagens ungdom? 🤨

 

Håper det. Foretrekker realitydeltakere any day fremfor venstreradikalere og klimapredikanter. Førstnevnte gjør i det minste forholdsvis lite skade. 

Anonymkode: 296d9...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp begynt å se episode 1......si meg er disse folkene representative for dagens ungdom? 🤨

Anonymkode: 40915...66a

Heldigvis ikke :) 

Anonymkode: 25eb5...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...