Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Han Jonas høres morsom ut

Anonymkode: cfd7c...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, det er utrolig morsomt hvordan de andre lager drama pga klining og ligging med andre, mens Pierre, som selv har ligget med både den ene og den andre damen, tilsynelatende er like god venn med både damene og mennene etter at de har gått videre. Han lager ikke noe drama, men er bare hyggelig mot en ny dame som trenger litt kos.

Jeg tror damene liker ham nettopp pga det. Han har selvtillit og føler seg ikke som en taper selvom damene går videre. Han er like kul uansett hva som skjer og viser ikke at han anser de andre gutta for å være konkurrenter. De er hans kompiser, selv om Sandra går tilbake til Christian og Linn til Øystein.

Anonymkode: b5d80...053

enig med begge.

Det er jo nesten kunst det Pierre driver med, hvordan han får det til?

Eller er det så enkelt, som også flere sier ; "og så er han jo så fiiin". Jentene synes han er sexy, derfor lar jeg han pule meg. Og siden de andre i huset allerede har gjort det, så kan jo jeg også bare gjøre det. De kan liksom være "sluts" sammen i en gruppe = tilhørighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå sier Sandra på Instagram at Cristian har vært utro mot henne, fikk vi bekreftet hvorfor hun har vært som hun har vært på eotb nå? 

Anonymkode: 4851e...ba3

ikke noe bombe det da , haha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå sier Sandra på Instagram at Cristian har vært utro mot henne, fikk vi bekreftet hvorfor hun har vært som hun har vært på eotb nå? 

Anonymkode: 4851e...ba3

Så det... kan faktisk ikke klandre Sandra lenger for måten hun har behandlet Christian der inne lenger..... hun visste åpenbart hvordan han var og hva som kom til å skje.... håper hun er ferdig med han nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Christian oppfører seg jo utrolig umodent. Han ser ut som en forvokst unge. Han trenger nok noen år til på baken før han er noe å satse på for en jente. For sin egen og andres del bør han jo bare være singel i noen år til. Fly fra seg og bli voksen. 

Anonymkode: 1351a...09f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på «Rød Løper» at når jentene hadde utflukt og guttene hadde dagsfylla på hotellet tok det mye mer av enn det vi fikk se på TV. Det at Øystein sto å slang på tissen sin var visst bare en liten greie. Han hadde også tatt tissen til Cristian og forsøkt å få den opp i rumpa på seg selv 😳 I tillegg forsøkte han å tisse seg selv i munnen mens han lå... altså 😳🙄😣

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Shenzi skrev:

Så på «Rød Løper» at når jentene hadde utflukt og guttene hadde dagsfylla på hotellet tok det mye mer av enn det vi fikk se på TV. Det at Øystein sto å slang på tissen sin var visst bare en liten greie. Han hadde også tatt tissen til Cristian og forsøkt å få den opp i rumpa på seg selv 😳 I tillegg forsøkte han å tisse seg selv i munnen mens han lå... altså 😳🙄😣

Herlighet 😂

Anonymkode: 6d3ac...c14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra hevder på instagram story at Cristian har vært voldelig... La ut bilder av blåmerker... Hadde jeg virkelig ikke sett for meg😳 Han fremstilles jo veldig godt på TV isåfall!

Anonymkode: 0e513...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sandra hevder på instagram story at Cristian har vært voldelig... La ut bilder av blåmerker... Hadde jeg virkelig ikke sett for meg😳 Han fremstilles jo veldig godt på TV isåfall!

Anonymkode: 0e513...00d

ja, ikke rart slik som Sandra bitcher. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sandra hevder på instagram story at Cristian har vært voldelig... La ut bilder av blåmerker... Hadde jeg virkelig ikke sett for meg😳 Han fremstilles jo veldig godt på TV isåfall!

Anonymkode: 0e513...00d

Sandra hadde visst vært voldelig mot han også (sier han selv), så man vet aldri..... for alt vi veit så kan det hende Sandra har daska til han mange ganger før han slo tilbake......... (er ikke grei og slå noen uansett om man er jente eller gutt)...... er du jente og slår til en gutt, så bør du ikke klage på at du blir slått tilbake..... skal tross alt ha likestilling

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Shenzi skrev:

Så på «Rød Løper» at når jentene hadde utflukt og guttene hadde dagsfylla på hotellet tok det mye mer av enn det vi fikk se på TV. Det at Øystein sto å slang på tissen sin var visst bare en liten greie. Han hadde også tatt tissen til Cristian og forsøkt å få den opp i rumpa på seg selv 😳 I tillegg forsøkte han å tisse seg selv i munnen mens han lå... altså 😳🙄😣

Herregud... hadde det vært typen min, hadde jeg vært skikkelig flau!

Anonymkode: 67a03...ce2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greien med Sandra. Nå har min eks gjort helt sinnsyke ting mot meg, noe jeg aldri vil tilgi han for. Men jeg driver ikke å legger ut slikt offentlig dim dette der. Så flaut å se på.

Anonymkode: 6d3ac...c14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Sandra og Cristian kommer til å være på neste sesong av eotb etter dette......... håper ikke det, orker ikke enda en sesong som skal være basert på de 2....

sandra sa også selv at hu kunne tenke seg og være med på neste sesong): grøss

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyyyyy sminken til Siv. Ser helt møkkete ut.......

Anonymkode: 3558d...b04

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyyyyy sminken til Siv. Ser helt møkkete ut.......

Anonymkode: 3558d...b04

Hun så grønn ut i ansiktet, ikke heldig med den nei.

Også jeg som ikke trodde Sandra kunne bli mer irriterende.. Der tok jeg feil, gitt. Er hun virkelig sånn i virkeligheten?? Det går ikke, herlighet så utrolig slitsomt. 

Anonymkode: 28f88...32b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra og Christian fortjener hverandre, kjipe mennesker begge to.

Anonymkode: 7eed5...a85

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siv så mye bedre ut i forrige sesong. Nå er det for mye av alt. 

Anonymkode: 2d7cf...54b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Siv så mye bedre ut i forrige sesong. Nå er det for mye av alt. 

Anonymkode: 2d7cf...54b

Jeg klarte ikke å la være å undre meg over hva som har skjedd med ansiktet hennes. Så hun ikke annerledes ut før? Jeg slet med å kjenne henne igjen, hører det mest på dialekten og stemmen bare. 

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fyyyyy sminken til Siv. Ser helt møkkete ut.......

Anonymkode: 3558d...b04

Mye penere uten sminke

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dialekten til Siv irriterer meg grenseløst. "Ææææg like isje deg lissm"

Anonymkode: 1546f...451

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...