Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

På 27.5.2020 den 21.53, Gretagarbo skrev:

"Stavanger-prat" har en tendens til å ta seg skikkelig dårlig ut på reality-tv av en eller annen grunn. Vil våge å påstå at vi ikke er like ille i virkeligheten 😂

Hun snakker jo ikke som den jevne Siddis.

Er i Stavanger ca hver 4 uke og har ikke hørt andre enn SM snakke på den måten 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.5.2020 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er helt åpenbart hvorfor Sandra har oppført seg slik mot Christian gjennom sesongen. Det er åpenbart mye grums Christian har gjort i forkant. Det forsvarer ikke hva Sandra har gjort, men det er åpenbart ikke uten grunn. I tillegg synes jeg det er så leit at Christian skuffer Sandra når hun endelig gjør seg selv sårbar og slipper Christian inn på seg. Jeg er glad for at Christian til slutt valgte at suiten ikke var en lur idé. 

Uansett tenker jeg at ethvert forhold mellom Christian og Sandra kommer er skikkelig toxic. Tror ikke at oppførselen deres sammen definerer hvordan de er som personer, og jeg tror at de hadde vært bedre som personer om de hadde funnet seg noen andre. I tillegg er det jo klart at konseptet til serien er jo å være litt over the top. 

Siv orker jeg ikke å kommentere engang, men jeg lo så heftig da de andre snakket om hvor irriterende det er når hun snakker. 

Anonymkode: 07711...11c

Men igjen veldig teit. Sandra aksepterer dette igjen og igjen. Med engang nytt kjøtt kommer, så hopper Christian på. Sandra fortjener det hun får. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette har vært oppe før men jeg fatter ikke at de caster en deltager som har vært tiltalt i en alvorlig straffesak selv om denne ble henlagt på bevisets stilling. Skulle tro de hadde lært fra tidligere blemmer i castingen på både PH og Ex. Det må være sykt traumatiserende for fornærmede å se vedkommende på TV og i pressen. Ja, du er uskyldig så lenge du ikke har blitt dømt, men de burde vise bedre skjønn. 
For de som ikke kjenner saken så kommer jeg ikke til å skrive noe som kan avsløre/henge ut vedkommende siden det sikkert blir moderert bort som spekulasjoner, men på generelt grunnlag - det burde vært diskvaligiserende at det har blitt tatt ut tiltale, sjelden det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 4c621...c29

Hadde forstått deg om dømt, men ellers er det en fare for alle for vi alle kan bli falskt anmeldt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at mange er med på å mobbe for hvordan Siv snakker. Det er hennes dialekt og hennes måte å prate på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nonish91 skrev:

Trist at mange er med på å mobbe for hvordan Siv snakker. Det er hennes dialekt og hennes måte å prate på. 

Det er vel mer at vi stusser litt på hvor kun kommer fra. Hun sier selv Stavanger, men ingen i Stavanger har hennes dialekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nonish91 skrev:

 

Dobbelpost 

Endret av Ryuk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Ryuk skrev:

Det er vel mer at vi stusser litt på hvor kun kommer fra. Hun sier selv Stavanger, men ingen i Stavanger har hennes dialekt. 

Som jeg skrev lenger opp, hun kommer fra Ogna, fem mil sør fra Stavanger, to mil nord for Egersund.

Hun pynter så absolutt på dialekten sin, sikkert for å fremstå som mer "Stavangersk". Eller for å lettere bli forstått.

Anonymkode: f4d08...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette har vært oppe før men jeg fatter ikke at de caster en deltager som har vært tiltalt i en alvorlig straffesak selv om denne ble henlagt på bevisets stilling. Skulle tro de hadde lært fra tidligere blemmer i castingen på både PH og Ex. Det må være sykt traumatiserende for fornærmede å se vedkommende på TV og i pressen. Ja, du er uskyldig så lenge du ikke har blitt dømt, men de burde vise bedre skjønn. 
For de som ikke kjenner saken så kommer jeg ikke til å skrive noe som kan avsløre/henge ut vedkommende siden det sikkert blir moderert bort som spekulasjoner, men på generelt grunnlag - det burde vært diskvaligiserende at det har blitt tatt ut tiltale, sjelden det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 4c621...c29

Lol. Hvorfor skal man fortsette og bli straffet? 

de fleste bryr seg ikke om en straffedømt er med på tv. hva har det egentlig og si egentlig?? vi alle er mennesker og har gjort feil i livet. Og hvis de er sykt "traumatiserende" for fornærmende å se vedkommende i tv og presse, så la heller vær og se på programmet hvis du ikke orker trynet til personen. Det er faktisk ikke vedkommende sitt problem. 

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hun snakker jo ikke som den jevne Siddis.

Er i Stavanger ca hver 4 uke og har ikke hørt andre enn SM snakke på den måten 

Jeg vet, jeg vet. Jeg burde nok presisert at jeg ikke sikter til kun Siv, men stavanger/rogalendinger, som deltar i disse programmene, har en tendens til å være urolig irriterende å høre på. 
Tror det er nok «dialektavsporing» ,for min del, nå😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre her, sminken til Siv er jo helt rar. Hun ser møkkete ut i ansiktet ja. Forstår ikke hvorfor jenter legger på så brun sminke når man er så brun fra før av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol. Hvorfor skal man fortsette og bli straffet? 

de fleste bryr seg ikke om en straffedømt er med på tv. hva har det egentlig og si egentlig?? vi alle er mennesker og har gjort feil i livet. Og hvis de er sykt "traumatiserende" for fornærmende å se vedkommende i tv og presse, så la heller vær og se på programmet hvis du ikke orker trynet til personen. Det er faktisk ikke vedkommende sitt problem. 

Anonymkode: 99308...c78

Du mener det at hvis en voldtekstdømt ønsker å bli med på PH eller EOTB så er det greit hvis han har sonet sin dom? 

Anonymkode: 0ade7...07b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
14 timer siden, Nonish91 skrev:

Trist at mange er med på å mobbe for hvordan Siv snakker. Det er hennes dialekt og hennes måte å prate på. 

Hei. Det er ikke mobbing. Det er kun nysgjerrighet hvorfor hun drar ut vokalene, går opp og ned i toneleie. Man prøver vel bare å plassere hvor hun kommer. Eller hva som har ført til den måten hun snakker på.

Så nei.

Dette er ikke trist.
Og dette er ikke mobbing. Dette er IKKE mobbing. Vi kan ikke vanne ut det å mobbe.

Mobbing er alvorlig. Og DET er trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets, personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hadde forstått deg om dømt, men ellers er det en fare for alle for vi alle kan bli falskt anmeldt.

For så vidt enig, men det er forskjell på frifinnelse og henleggelse på bevisets stilling. Enkelte ting er vanskelig å bevise over en hver tvil. Anmeldt er en ting, når det faktisk blir tatt ut tiltale og ikke henlagt under etterforskning er noe annet. Men selvfølgelig, skjønner poenget. 

Anonymkode: 4c621...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjeud
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For så vidt enig, men det er forskjell på frifinnelse og henleggelse på bevisets stilling. Enkelte ting er vanskelig å bevise over en hver tvil. Anmeldt er en ting, når det faktisk blir tatt ut tiltale og ikke henlagt under etterforskning er noe annet. Men selvfølgelig, skjønner poenget. 

Anonymkode: 4c621...c29

Om noe er henlagt grunnet bevisets stilling har det per definisjon ikke blitt tatt ut tiltale.

At noe er vanskeligere å bevise enn andre ting betyr ikke det at man plutselig skal behandle de som om de har gjort det. At noen enten frifinnes eller at saken mot de henlegges må nødvendigvis behandles som likeverdige om mennesker skal ha rettssikkerhet. I tillegg kan man i sivile søksmål dømmes til erstatning om det er sannsynlighetsovervekt for at en voldtekt har skjedd, så om man verken har blitt dømt i sivilrett eller strafferett vil det være helt hinsides å ta fra mennesker muligheter på bakgrunn av mislykkede søksmål/anmeldelser. Jeg nekter å tro at et rasjonelt menneske vil vurdere det noe annerledes.

Endret av Fjeud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns Sandra er direkte ufordragelig. Jeg vet ikke om hun prøver å være den nye Melina, men måter hun snakker til folk og om folk, gjør meg kvalm. Skikkelig bitch og mean girl. Hadde hun skreket meg oppi trynet på den måten hun skriker til alle der inne så hadde jeg faktisk tørna. Får inntrykk av at hun er både en dårlig venninne og dårlig partner. Greit at Christian har behandla henne som dritt på utsiden, men noe sier meg at hun liker det og syns bare det er kjekt med drama. Man kommer til et visst punkt hvor man faktisk lar seg behandle dårlig av den andre praten om det samme mønster forekommer igjen og igjen, og det virker som om det har vært slik med Christian. Så i stedet for å leke offer, hva med å gå videre og slutte å la seg behandle dårlig? 

Vet det er slutt mellom de nå men nekter å tro det virkelig er det. Fikk nok av Sandra i siste episode nå, og jeg håper virkelig at hun aldri blir å se på EOTB igjen. Ikke all drama er interessant drama og ikke all tv er god tv. Jeg liker ikke folk som er direkte slemme. 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Sandra er direkte ufordragelig. Jeg vet ikke om hun prøver å være den nye Melina, men måter hun snakker til folk og om folk, gjør meg kvalm. Skikkelig bitch og mean girl. Hadde hun skreket meg oppi trynet på den måten hun skriker til alle der inne så hadde jeg faktisk tørna. Får inntrykk av at hun er både en dårlig venninne og dårlig partner. Greit at Christian har behandla henne som dritt på utsiden, men noe sier meg at hun liker det og syns bare det er kjekt med drama. Man kommer til et visst punkt hvor man faktisk lar seg behandle dårlig av den andre praten om det samme mønster forekommer igjen og igjen, og det virker som om det har vært slik med Christian. Så i stedet for å leke offer, hva med å gå videre og slutte å la seg behandle dårlig? 

Vet det er slutt mellom de nå men nekter å tro det virkelig er det. Fikk nok av Sandra i siste episode nå, og jeg håper virkelig at hun aldri blir å se på EOTB igjen. Ikke all drama er interessant drama og ikke all tv er god tv. Jeg liker ikke folk som er direkte slemme. 

Anonymkode: 264fa...695

Jeg er helt enig med det du skriver. For en oppførsel altså, ble nærmest sjokkert over måten hun hylte til Pernille på.

Anonymkode: f9d47...e8d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns Sandra er direkte ufordragelig. Jeg vet ikke om hun prøver å være den nye Melina, men måter hun snakker til folk og om folk, gjør meg kvalm. Skikkelig bitch og mean girl. Hadde hun skreket meg oppi trynet på den måten hun skriker til alle der inne så hadde jeg faktisk tørna. Får inntrykk av at hun er både en dårlig venninne og dårlig partner. Greit at Christian har behandla henne som dritt på utsiden, men noe sier meg at hun liker det og syns bare det er kjekt med drama. Man kommer til et visst punkt hvor man faktisk lar seg behandle dårlig av den andre praten om det samme mønster forekommer igjen og igjen, og det virker som om det har vært slik med Christian. Så i stedet for å leke offer, hva med å gå videre og slutte å la seg behandle dårlig? 

Vet det er slutt mellom de nå men nekter å tro det virkelig er det. Fikk nok av Sandra i siste episode nå, og jeg håper virkelig at hun aldri blir å se på EOTB igjen. Ikke all drama er interessant drama og ikke all tv er god tv. Jeg liker ikke folk som er direkte slemme. 

Anonymkode: 264fa...695

Veldig bra sagt! Har tenkt alle disse tankene selv, og nå slapp jeg formulere meg ut her, du kom meg i forkjøpet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns Sandra er direkte ufordragelig. Jeg vet ikke om hun prøver å være den nye Melina, men måter hun snakker til folk og om folk, gjør meg kvalm. Skikkelig bitch og mean girl. Hadde hun skreket meg oppi trynet på den måten hun skriker til alle der inne så hadde jeg faktisk tørna. Får inntrykk av at hun er både en dårlig venninne og dårlig partner. Greit at Christian har behandla henne som dritt på utsiden, men noe sier meg at hun liker det og syns bare det er kjekt med drama. Man kommer til et visst punkt hvor man faktisk lar seg behandle dårlig av den andre praten om det samme mønster forekommer igjen og igjen, og det virker som om det har vært slik med Christian. Så i stedet for å leke offer, hva med å gå videre og slutte å la seg behandle dårlig? 

Vet det er slutt mellom de nå men nekter å tro det virkelig er det. Fikk nok av Sandra i siste episode nå, og jeg håper virkelig at hun aldri blir å se på EOTB igjen. Ikke all drama er interessant drama og ikke all tv er god tv. Jeg liker ikke folk som er direkte slemme. 

Anonymkode: 264fa...695

Men hun er jævelig bra TV 😁 jeg ler mye hardere av de bitchy kommentarene hennes enn jeg noen gang gjorde av Melina. 

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...