Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Altså, noen av de jentene ser jo helt j.. ut! De er så fulle av alt mulig i fjeset og leppene at de har jo ikke mimikk igjen! Hvordan kan noen synes at det er pent??

Anonymkode: 6b087...da1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.5.2020 den 1.01, AnonymBruker skrev:

får feilkode på avspilling! Irriterende!

Anonymkode: 310d8...067

Prøv en annen nettleser. Jeg har Google chrome, måtte laste ned, da var det i orden. Men på Internett Explorer så kommer det feil meldin eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at Øystein sier til Pierre << jeg har stor respekt for deg>> etter Pierre var med Vivian.  Han hadde like mye stor respekt for Pierre også, etter at Pierre var med Linn 😂😂😂

trist at Vivian visste at målet til Pierre er p ligge med alle jentene, han sa det selv. Men hu lot han ha den sjansen til å nå målet sitt. 

Anonymkode: c7905...5b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et håp om at Vivian ville avslå Pierre..

Anonymkode: 74e78...753

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den dialekten til Siv irriterer meg grenseløst. "Ææææg like isje deg lissm"

Anonymkode: 1546f...451

Dialekten er en ting, men jeg undrer meg over hvorfor hun drar ut vokalene i enkelte ord når hun snakker. Det høres veldig teit ut.

Anonymkode: 5576f...15b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dialekten er en ting, men jeg undrer meg over hvorfor hun drar ut vokalene i enkelte ord når hun snakker. Det høres veldig teit ut.

Anonymkode: 5576f...15b

Jeg synes det høres forfriskende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det er helt åpenbart hvorfor Sandra har oppført seg slik mot Christian gjennom sesongen. Det er åpenbart mye grums Christian har gjort i forkant. Det forsvarer ikke hva Sandra har gjort, men det er åpenbart ikke uten grunn. I tillegg synes jeg det er så leit at Christian skuffer Sandra når hun endelig gjør seg selv sårbar og slipper Christian inn på seg. Jeg er glad for at Christian til slutt valgte at suiten ikke var en lur idé. 

Uansett tenker jeg at ethvert forhold mellom Christian og Sandra kommer er skikkelig toxic. Tror ikke at oppførselen deres sammen definerer hvordan de er som personer, og jeg tror at de hadde vært bedre som personer om de hadde funnet seg noen andre. I tillegg er det jo klart at konseptet til serien er jo å være litt over the top. 

Siv orker jeg ikke å kommentere engang, men jeg lo så heftig da de andre snakket om hvor irriterende det er når hun snakker. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det er helt åpenbart hvorfor Sandra har oppført seg slik mot Christian gjennom sesongen. Det er åpenbart mye grums Christian har gjort i forkant. Det forsvarer ikke hva Sandra har gjort, men det er åpenbart ikke uten grunn. I tillegg synes jeg det er så leit at Christian skuffer Sandra når hun endelig gjør seg selv sårbar og slipper Christian inn på seg. Jeg er glad for at Christian til slutt valgte at suiten ikke var en lur idé. 

Uansett tenker jeg at ethvert forhold mellom Christian og Sandra kommer er skikkelig toxic. Tror ikke at oppførselen deres sammen definerer hvordan de er som personer, og jeg tror at de hadde vært bedre som personer om de hadde funnet seg noen andre. I tillegg er det jo klart at konseptet til serien er jo å være litt over the top. 

Siv orker jeg ikke å kommentere engang, men jeg lo så heftig da de andre snakket om hvor irriterende det er når hun snakker. 

Anonymkode: 07711...11c

Jeg hadde tenkt at oppførselen til Christian er en dårlig aksje for framtidige kjærester, men det er egentlig nesten helt utrolig at han sikkert drar flere damer på grunn av det. Forstå det den som kan. 

Anonymkode: 7277a...829

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kommet på en fest og Siv var der og prata, så hadde jeg faktisk gått. Jeg hadde aldri orka hørt på det der. Måten hun snakker på er grusom, og dialekten gjør ikke saken bedre. Skjønner godt at noen blir irritert og provosert. Hun kan snakke om hva som helst - det hører jævlig ut uansett. 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg kommet på en fest og Siv var der og prata, så hadde jeg faktisk gått. Jeg hadde aldri orka hørt på det der. Måten hun snakker på er grusom, og dialekten gjør ikke saken bedre. Skjønner godt at noen blir irritert og provosert. Hun kan snakke om hva som helst - det hører jævlig ut uansett. 

Anonymkode: 264fa...695

rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

"Stavanger-prat" har en tendens til å ta seg skikkelig dårlig ut på reality-tv av en eller annen grunn. Vil våge å påstå at vi ikke er like ille i virkeligheten 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

30 minutter siden, Gretagarbo skrev:

"Stavanger-prat" har en tendens til å ta seg skikkelig dårlig ut på reality-tv av en eller annen grunn. Vil våge å påstå at vi ikke er like ille i virkeligheten 😂

Jeg syns ikke dialekten hennes er typisk stavangersk? Har jo hørt mange fra Stavanger prate. Men hun snakker jo bare.... Merkelig? 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg syns ikke dialekten hennes er typisk stavangersk? Har jo hørt mange fra Stavanger prate. Men hun snakker jo bare.... Merkelig? 

Anonymkode: 264fa...695

Jeg tenkte mer generelt. Siv høres ganske dialektforvirra ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg syns ikke dialekten hennes er typisk stavangersk? Har jo hørt mange fra Stavanger prate. Men hun snakker jo bare.... Merkelig? 

Anonymkode: 264fa...695

Enig i dette. Vi høres ikke slik ut i det heletatt. Kanskje hun har prøvd å forskjønne dialekten sin på et vis men mislykktes? For meg høres det nesten ut som hun hører til nærmere Haugesundsområdet. 

Anonymkode: 0ade7...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg syns ikke dialekten hennes er typisk stavangersk? Har jo hørt mange fra Stavanger prate. Men hun snakker jo bare.... Merkelig? 

Anonymkode: 264fa...695

Jeg er helt enig. Jeg har aldri hørt noen prate som det der før. Det er makabert. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke irritasjonsmomentet er så mye selve dialekten til Siv, men mer hvordan hun drar ut ordene, beveger stemmen opp og ned på en kunstig måte og selve stemmen hennes er ganske skjærende. Stemmen er ustabil, svinger høyt og lavt på en tilgjort måte. I tillegg "knirker" hun og legger inn høyfrekvente lyder på upassende steder. 

Anonymkode: fd271...254

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke irritasjonsmomentet er så mye selve dialekten til Siv, men mer hvordan hun drar ut ordene, beveger stemmen opp og ned på en kunstig måte og selve stemmen hennes er ganske skjærende. Stemmen er ustabil, svinger høyt og lavt på en tilgjort måte. I tillegg "knirker" hun og legger inn høyfrekvente lyder på upassende steder. 

Anonymkode: fd271...254

Riktig. Hun er vel bestevenn med han Andreas fra Sørlandet. Han har også en slik tilgjort stemme, så har vel tatt etter ham. Stavangerdialekt er det jo ikke, kan jo høre på Vanessa Rudjord og Pia Tjelta så hører man forskjell. 

Anonymkode: 77a2f...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg mister troa når vakre naturlige jenter som Linn og Andrea ligger med Pierre 😥

Anonymkode: 7eed5...a85

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. Vi høres ikke slik ut i det heletatt. Kanskje hun har prøvd å forskjønne dialekten sin på et vis men mislykktes? For meg høres det nesten ut som hun hører til nærmere Haugesundsområdet. 

Anonymkode: 0ade7...07b

Hun har klin lik dialekt av ei studievenninne av meg som er fra et sted ute på "landet" utenfor Stavanger, i retning Bryne tror jeg. Så det er en ekte dialekt, men fra et sånt avsidesliggende sted 😊 Jeg synes den er søt, men så forbinder jeg den med ei søt jente da! 

Anonymkode: 82729...c1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har klin lik dialekt av ei studievenninne av meg som er fra et sted ute på "landet" utenfor Stavanger, i retning Bryne tror jeg. Så det er en ekte dialekt, men fra et sånt avsidesliggende sted 😊 Jeg synes den er søt, men så forbinder jeg den med ei søt jente da! 

Anonymkode: 82729...c1a

Klepp? Varhaug? Vigrestad? Det er i grautamålet utover der et sted. Det er rimelig "slitsomme" dialekter når man kommer utover Bryne/Jæren området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...