Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Gjest Gretagarbo
8 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Klepp? Varhaug? Vigrestad? Det er i grautamålet utover der et sted. Det er rimelig "slitsomme" dialekter når man kommer utover Bryne/Jæren området.

Høres ut som hun er fra Jæren ja, men med innslag fra litt her og der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Madicken stakkaaar, som er håpløst forelsket i Cristian. Hun virker som er veldig grei og snill jente, og ikke minst supersøt i ansiktet. 

Håper hun kommer seg fort på bena igjen når hun kommer hjem igjen, og får galskapen litt på avstand :)

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker jeg mister troa når vakre naturlige jenter som Linn og Andrea ligger med Pierre 😥

Anonymkode: 7eed5...a85

Hvorfor? Bare fordi de er pene så betyr ikke det at de ikke kan ligge rundt med hvem som helst? 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Bare fordi de er pene så betyr ikke det at de ikke kan ligge rundt med hvem som helst? 

Anonymkode: 264fa...695

Det viser kanskje at alle jenter er like mye "sluts" på innsiden.  Dvs sluts når alle sperrer er nede.
Vi vil vel alle pule mest mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bens skrev:

Det viser kanskje at alle jenter er like mye "sluts" på innsiden.  Dvs sluts når alle sperrer er nede.
Vi vil vel alle pule mest mulig?

Er menn også sluts om de vil pule mest mulig? Nei. Du sier ikke det samme om menn. 

Om en kvinne liker å pule alt og alle så kan hun bare kjøre på. Samme gjelder menn. I dagens samfunn og iallefall i Norden så er kvinnen friere og kan ligge med hvem hun vil. Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten til det, og ikke må gifte meg med en 20 år eldre mann som 15 åring og aldri selv bestemme når jeg vil ha sex eller hvordan jeg vil ha det.... 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er menn også sluts om de vil pule mest mulig? Nei. Du sier ikke det samme om menn. 

Om en kvinne liker å pule alt og alle så kan hun bare kjøre på. Samme gjelder menn. I dagens samfunn og iallefall i Norden så er kvinnen friere og kan ligge med hvem hun vil. Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten til det, og ikke må gifte meg med en 20 år eldre mann som 15 åring og aldri selv bestemme når jeg vil ha sex eller hvordan jeg vil ha det.... 

Anonymkode: 264fa...695

Det er sant. Begge kjønn må og buirde få pule så mye de vil uten å bli shamet. Mer kos til alle tenker jeg da :)

MEN, jeg tror desverre at kvinner evolusjonært sett MÅ være kresen på hvem de puler da det normalt sett fører til barn, og dette barnet må lages med den beste mannen som kan ta vare på både barnet og mannen.  Derfor blir kvinner raskere shamet  som sluts etc da det ikke gagner menneskeheter å pule den første og beste mannen.  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bens skrev:

Madicken stakkaaar, som er håpløst forelsket i Cristian. Hun virker som er veldig grei og snill jente, og ikke minst supersøt i ansiktet. 

Håper hun kommer seg fort på bena igjen når hun kommer hjem igjen, og får galskapen litt på avstand :)

 

Ja, Madicken virker skikkelig ålreit. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/24/2020 at 1:48 AM, AnonymBruker said:

Det skulle ikke vært lov å ha med dop-huer på sånne program. 

Anonymkode: 13dc1...d52

Problemet er et det ikke finnes ikke-dophuer som ville deltatt på et slikt program

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bens skrev:

Det er sant. Begge kjønn må og buirde få pule så mye de vil uten å bli shamet. Mer kos til alle tenker jeg da :)

MEN, jeg tror desverre at kvinner evolusjonært sett MÅ være kresen på hvem de puler da det normalt sett fører til barn, og dette barnet må lages med den beste mannen som kan ta vare på både barnet og mannen.  Derfor blir kvinner raskere shamet  som sluts etc da det ikke gagner menneskeheter å pule den første og beste mannen.  

 

Orker ikke å skrive et langt innlegg, men vi er tross alt i 2020 med sikre prevensjonsmidler og muligheter for svangerskapsavbrudd hvis uhellet skulle skje. Det er kvinnen her som sitter med denne makten, ikke mannen. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Hva gjør Linn der egentlig? Hun lager jo ingen TV. Kjedeligste menneske etter at hun møtte Øystein. 

Anonymkode: 08043...39b

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dophue da? Og hvordan ser du/merker du det? De er jo stort sett fulle hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Madicken virker skikkelig ålreit. 

Anonymkode: 07711...11c

Hun føler jeg kanskje er utilpass etter det med Christian.. 

ang Siv: huff og hjelpes... Siv, om du leser dette: anbefaler virkelig å legge sminken noe annerledes.. (ta et kurs?) Gjelder både øyenskygge, hud og leppestift 🙈

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merker jeg mister troa når vakre naturlige jenter som Linn og Andrea ligger med Pierre 😥

Anonymkode: 7eed5...a85

Om du tror Linn ikke har lip-fillers og diverse fillers I ansiktet tar du grundig feil. 

Anonymkode: 28f88...32b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke å skrive et langt innlegg, men vi er tross alt i 2020 med sikre prevensjonsmidler og muligheter for svangerskapsavbrudd hvis uhellet skulle skje. Det er kvinnen her som sitter med denne makten, ikke mannen. 

Anonymkode: 07711...11c

Joda, seff, men denne mekanismen sitter fremdeles kodet i primal-hjernen, derav deler av dagens oppførsel og væremåte

Endret av bens
skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette har vært oppe før men jeg fatter ikke at de caster en deltager som har vært tiltalt i en alvorlig straffesak selv om denne ble henlagt på bevisets stilling. Skulle tro de hadde lært fra tidligere blemmer i castingen på både PH og Ex. Det må være sykt traumatiserende for fornærmede å se vedkommende på TV og i pressen. Ja, du er uskyldig så lenge du ikke har blitt dømt, men de burde vise bedre skjønn. 
For de som ikke kjenner saken så kommer jeg ikke til å skrive noe som kan avsløre/henge ut vedkommende siden det sikkert blir moderert bort som spekulasjoner, men på generelt grunnlag - det burde vært diskvaligiserende at det har blitt tatt ut tiltale, sjelden det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 4c621...c29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.5.2020 den 8.30, AnonymBruker skrev:

Tror ikke irritasjonsmomentet er så mye selve dialekten til Siv, men mer hvordan hun drar ut ordene, beveger stemmen opp og ned på en kunstig måte og selve stemmen hennes er ganske skjærende. Stemmen er ustabil, svinger høyt og lavt på en tilgjort måte. I tillegg "knirker" hun og legger inn høyfrekvente lyder på upassende steder. 

Anonymkode: fd271...254

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Hun er vel bestevenn med han Andreas fra Sørlandet. Han har også en slik tilgjort stemme, så har vel tatt etter ham. Stavangerdialekt er det jo ikke, kan jo høre på Vanessa Rudjord og Pia Tjelta så hører man forskjell. 

Anonymkode: 77a2f...201

Siv er født og oppvokst på Ogna, et lite tettsted ca fem mil sør for Stavanger. Dialekten der er absolutt ikke sånn hun snakker. Hun pynter på dialekten med å blande inn Stavanger dialekt. På Ogna snakker de fleste litt mindre jærsk enn på Varhaug, men det varierer litt ut fra hvilken vei de trekkes mot (Varhaug eller Egersund).

Det er trist at hun kødder med dialekten, for sånn hun snakker nå er bare rart :( 

Anonymkode: f4d08...7ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjeud
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette har vært oppe før men jeg fatter ikke at de caster en deltager som har vært tiltalt i en alvorlig straffesak selv om denne ble henlagt på bevisets stilling. Skulle tro de hadde lært fra tidligere blemmer i castingen på både PH og Ex. Det må være sykt traumatiserende for fornærmede å se vedkommende på TV og i pressen. Ja, du er uskyldig så lenge du ikke har blitt dømt, men de burde vise bedre skjønn. 
For de som ikke kjenner saken så kommer jeg ikke til å skrive noe som kan avsløre/henge ut vedkommende siden det sikkert blir moderert bort som spekulasjoner, men på generelt grunnlag - det burde vært diskvaligiserende at det har blitt tatt ut tiltale, sjelden det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 4c621...c29

Om det hadde blitt praktisert slik ville jo hele prinsippet om rettssikkerhet forsvunnet. Om du følger denne "slippery slopen", skal du kunne utestenges fra arbeid fordi jeg saksøker deg, til tross for at søksmålet viser seg å være gjort på falskt grunnlag? Nei, det må nødvendigvis praktiseres slik at man er uskyldig til det motsatte er bevist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette har vært oppe før men jeg fatter ikke at de caster en deltager som har vært tiltalt i en alvorlig straffesak selv om denne ble henlagt på bevisets stilling. Skulle tro de hadde lært fra tidligere blemmer i castingen på både PH og Ex. Det må være sykt traumatiserende for fornærmede å se vedkommende på TV og i pressen. Ja, du er uskyldig så lenge du ikke har blitt dømt, men de burde vise bedre skjønn. 
For de som ikke kjenner saken så kommer jeg ikke til å skrive noe som kan avsløre/henge ut vedkommende siden det sikkert blir moderert bort som spekulasjoner, men på generelt grunnlag - det burde vært diskvaligiserende at det har blitt tatt ut tiltale, sjelden det skjer ut av det blå. 

Anonymkode: 4c621...c29

Hvem er det? 

 

Og hvorfor sladder de snusen men ikke røyken? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, neon_sun skrev:

 

Og hvorfor sladder de snusen men ikke røyken? 

Mest sannsynlig fordi snusen er fra Norge, og røyken er lokal spons?

Anonymkode: f4d08...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...