Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Tror det har noe med at Siv ikke er konsekvent mtp dialekten når hun snakker. Hun kan for eks si "jeg" isteden "æg" eller "eg". Hun blander inn bokmål (forstår ikke hvorfor) i dialekten sin så til tider høres det helt vilt ut når hun prater.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis ikke :) 

Anonymkode: 25eb5...873

Nja? Hvis de alle oppfører seg som aper på den første festen så vil jeg tro at kanskje dagens ungdom er kjent med å oppføre seg slik. De som samles på på EX er jo ikke alle fra samme sted, samme vennegruppe osv. De er ulike personer fra ulike deler av landet så hvis alle oppfører seg likt de første dagene sammen så er det vel fordi det er vanlig å oppføre seg slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Tror det har noe med at Siv ikke er konsekvent mtp dialekten når hun snakker. Hun kan for eks si "jeg" isteden "æg" eller "eg". Hun blander inn bokmål (forstår ikke hvorfor) i dialekten sin så til tider høres det helt vilt ut når hun prater.

Høres jo helt grusomt ut....

er det virkelig så vanskelig og holde på dialekta si???

Anonymkode: 99308...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som krangelen mellom Sandra og Cristian var PR stønt...de henger jo sammen igjen nå

i tilegg hadde de en livestream der de tok BETALT for at folk skulle få se på.....

noe så patetisk. håper jeg aldri ser de 2 på norsk tv igjen. kvalmt

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Malika skrev:

Jeg har ikke sagt det er et problem. Jeg har sagt at det ikke er mobbing å undre seg over hvordan hun snakker. Det er vel ikke tvil om at hun gjør seg til, og drar ut vokalene og virker rimelig animert i måten hun snakker på. 

Men mobbing, det er det ikke. Å påstå at hun mobbes er å vanne ut noe som er svært alvorlig. Kan du vise til eksempler på at hun har blitt mobbet her inne for måten hun snakker på?

Det ble ikke undret over diakleten. Det ble sagt at den var irriterende og "teit". DET er mobbing.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis ikke :) 

Anonymkode: 25eb5...873

Åh? Hvordan vet du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hatsumomo said:

Nja? Hvis de alle oppfører seg som aper på den første festen så vil jeg tro at kanskje dagens ungdom er kjent med å oppføre seg slik. De som samles på på EX er jo ikke alle fra samme sted, samme vennegruppe osv. De er ulike personer fra ulike deler av landet så hvis alle oppfører seg likt de første dagene sammen så er det vel fordi det er vanlig å oppføre seg slikt.

Du tror ikke det er en viss type mennesker som melder seg på slike programmer da?

Dere har null forståelse for statistikk om dere tror at dere kan anta at dette er et representativt utvalg. De oppfører seg slik fordi de vet at det forventet. Dette har de forsket på innenfor medievitenskap i blant annet USA. Reality-tv er ikke lenger reality-tv, fordi folk nå har dannet seg et bilde av hvordan man skal oppføre seg, og oppfører seg deretter. 

På EotB er det f.eks. helt tydelig at dersom man ikke er vill nok, takker nei til sex for ofte eller ikke drikker seg full nok, så blir man sendt hjem. Selvsagt gjør dette noe med hvordan deltagerne oppfører seg, og siden dette er folk som allerede har et stort eksponeringsbehov kan vi anta at grensene deres er lettere å strekke enn for en gjennomsnittlig ungdom på samme alder. Det har en viss underholdningsverdi, men er på ingen måte representativt for norsk ungdom på generelt grunnlag.

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
4 timer siden, bens skrev:

Det ble ikke undret over diakleten. Det ble sagt at den var irriterende og "teit". DET er mobbing.  

Nei! Det er fortsatt ikke mobbing! Det er litt ufint og taktløst å si kanskje, men mobbing er det ikke. En offentlig person må tåle såpass. Dermed sier jeg takk for meg når det gjelder dette tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Heldigvis ikke :) 

Anonymkode: 25eb5...873

Takk gud. Kan ikke se at noe skulle ha ansatte disse folkene hvis de skulle søke på jobb. 

 

22 hours ago, AnonymBruker said:

Håper det. Foretrekker realitydeltakere any day fremfor venstreradikalere og klimapredikanter. Førstnevnte gjør i det minste forholdsvis lite skade. 

Anonymkode: 296d9...d4e

Se der ja. Du klarte ikke holde deg. Selv i en tråd om reality tv måtte du spy ut eder og galle om venstresiden og klimakrisen. Kan du ikke bare gå tilbake til Reset eller dokument?

Anonymkode: 40915...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se at noe skulle ha ansatte disse folkene hvis de skulle søke på jobb. 

Og likevel så blir de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forresten greia med at alle guttene på EOTB skal drive å jokke på hverandre hver gang de drikker?  Skulle tro de var bifile hele gjengen med all den jokkingen, slikke/suge på penisen til hverandre og kliningen hver gang det er fest?

Driver unge menn generelt på slik når fylla tar over på guttevorspielene?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hatsumomo skrev:

Hva er forresten greia med at alle guttene på EOTB skal drive å jokke på hverandre hver gang de drikker?  Skulle tro de var bifile hele gjengen med all den jokkingen, slikke/suge på penisen til hverandre og kliningen hver gang det er fest?

Driver unge menn generelt på slik når fylla tar over på guttevorspielene?

Jentene gjør jo det samme, men det er mer normalt og derfor mer greit? Eller?

Anonymkode: 28f88...32b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jentene gjør jo det samme, men det er mer normalt og derfor mer greit? Eller?

Anonymkode: 28f88...32b

Hvorfor må noe annet avære greit bare fordi man spør om et kjønn? Herlighet, ta deg en bolle og slutt å prøve å lage kvalme bare fordi man ikke DEKKER ALT MELLOM HIMMEL OG JORD I ET SPØRSMÅL! Nå spurte jeg om guttene, hvis du lurer på jentene så får du undre på det selv.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2020 den 13.56, Hatsumomo skrev:

Hva er forresten greia med at alle guttene på EOTB skal drive å jokke på hverandre hver gang de drikker?  Skulle tro de var bifile hele gjengen med all den jokkingen, slikke/suge på penisen til hverandre og kliningen hver gang det er fest?

Driver unge menn generelt på slik når fylla tar over på guttevorspielene?

Tror det prøves å oppnå likevekt på likestillingen, dvs gutter vil også kose og klemme som jentene alltid har gjort. Men ja, tissen i munnen etc er vel litt langt å ta den ut, bokstavelig talt.  Tror guttene i sin iver har glemt å trykke inn bremsen da grensen var nådd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
4 timer siden, Hatsumomo skrev:

Hvorfor må noe annet avære greit bare fordi man spør om et kjønn? Herlighet, ta deg en bolle og slutt å prøve å lage kvalme bare fordi man ikke DEKKER ALT MELLOM HIMMEL OG JORD I ET SPØRSMÅL! Nå spurte jeg om guttene, hvis du lurer på jentene så får du undre på det selv.

Tviler sterkt på at den brukeren prøvde å lage kvalme..... Kvinner gjør akkurat det samme på fest, så det er jo rart at det blir reagert på når det er menn som gjør det, kontra når kvinner gjør det? Jeg går utifra at mennene kliner og tar på penisene til hverandre fordi de er jævla fulle, men også fordi det er sosialt akseptert på disse festene, det er "guttastemning" og bare fyll og moro. Jeg syns det er ganske ville tendenser og har ikke opplevd slik atferd på fester jeg har vært på tidligere, men jeg er ikke i posisjon til å dømme. De gjør som de vil, så lenge alle er med på leken. 

Man trenger heller ikke være så kjapp med å stemple folk som bifil, homofil, hetero osv basert på enkelthendelser. Bare fordi men mann kliner med en annen mann betyr det ikke at  man er homofil, det betyr heller ikke at man er hetero, det betyr egentlig ikke noe annet enn at mannen kliner med en annen mann. Vi er 2020.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
1 time siden, bens skrev:

Tror det prøves å oppnå likevekt på likestillingen, dvs gutter vil også kose og klemme som jentene alltid har gjort. Men ja, tissen i munnen etc er vel litt langt å ta den ut, bokstavelig talt.  Tror guttene i sin iver har glemt å trykke inn bremsen da grensen var nådd

Hvem bestemmer hvor grensen går? Jo, de. Ikke du og jeg. Syns det er spesielt når en fyr trykker en ølflaske inn i rumpa på tv, men om grensa ikke går der for han.... Det er da hans valg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Lirah skrev:

Hvem bestemmer hvor grensen går? Jo, de. Ikke du og jeg. Syns det er spesielt når en fyr trykker en ølflaske inn i rumpa på tv, men om grensa ikke går der for han.... Det er da hans valg? 

enig. Jeg tenker på at grensen settes av samfunnet.

Men for min del synes jeg dette bare er kos at guttene også får klemme litt ekstra på hverandre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke ny sesong med ex on the beach......... de skal ha noe nytt istedet som heter "singeltown"....... wth.... 

Anonymkode: 99308...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Forhåpentligvis er det bare en erstatter for denne ene sesongen som ikke ble spilt inn pga. covid-19. Veldig kjedelig hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...