Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

På 22.4.2020 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Hvem er deres favoritt der inne?

Anonymkode: f581d...a99

Litt på etterskudd med å se episodene men jeg får stadig avsmak for flere av jentene. Først Sandra, så Maria etter sippingen, så Ariel pga eiersyk for en eks fra 4 år tilbake i tid, nå Linn etter Adriansjalusi. Liker kanskje faktisk Melina best som karakter. 

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.4.2020 den 1.25, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Linn mer. Skikkelig mean girl. Baksnakker Pernille på en så stygg måte, når Pernille flere ganger snakket med henne om det! Det er like mye Pernille sin eks som hennes, hva vet hun om at hennes relasjon med Adrian er mye sterkere?

Anonymkode: 6e185...977

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de blir så eiersyke der inne ovenfor folk de ikke lenger er sammen med eller bare har pult på før. Har de glemt hva de gjør det og poenget med hele programmet?! Ingen som kommer dit for å vise hensyn og «respekt» ovenfor en random eks.. de har jo hundre ekser også, så hvem bryr seg.

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2020 den 21.02, Lundii skrev:

Syns det er veldig merkelig at Linn sier hun vil sove med Adrian.. "Ikke pule, bare sove med han". Javel, ligge og spoone og kose da eller? Hu hadde jo lovt Øystein og ikke gjøre noe med andre. Når man bevisst går inn for å sove med en man har hatt en fortid med så er det ganske shady.. Lurer på hva han tenker når han ser dette på skjermen. Trur neppe at Linn hadde likt at Øystein ville ha sovi med en eks🙄

Jeg synes også det er veldig spesielt. Hva som anses som over streken og utroskap er vel forskjellig da.. for meg går virkelig grensen der. Kan ikke dele seng og sove med en tidligere eks når man så og si er blitt sammen med en annen!🤣 Herregud for noen mennesker. Hvor kommer de fra?!! Hvordan blir man sånn?!!!!

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2020 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Pernille-Linn: 10-0

At det går an å være så bitch som Linn? Og hvorfor i all verden driver Andrea og forsvarer henne??? To damer som tydeligvis er helt far out.

Anonymkode: e02f1...17a

Ja sunket i mine øyne og. Linn har jo nå bare i løpet av programmet vist hvem hun faller for og holder på med da. Pierre og Adrian. Really? 

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting, er det ´´dratt ut av preposisjoner´´eller ´´proposjoner´´som er riktig? Da Linn sa det ble jeg usikker på om jeg hele tiden har sagt det feil?

Anonymkode: 2b2fc...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting, er det ´´dratt ut av preposisjoner´´eller ´´proposjoner´´som er riktig? Da Linn sa det ble jeg usikker på om jeg hele tiden har sagt det feil?

Anonymkode: 2b2fc...615

Proporsjoner.

Preposisjoner er en ordklasse, over, under, gjennom etc. 

Anonymkode: e95d4...9c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håvard mener dere? Nei de tenkte vel hun skulle bli denne sesongens Siv men så ble det for mye på repeat. Synes Siv var for mye i fjor men.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Proporsjoner.

Preposisjoner er en ordklasse, over, under, gjennom etc. 

Anonymkode: e95d4...9c9

Fint! Ble i ett lite sekund redd for om en EOTB deltager er smartere enn meg.

Anonymkode: 2b2fc...615

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Håvard mener dere? Nei de tenkte vel hun skulle bli denne sesongens Siv men så ble det for mye på repeat. Synes Siv var for mye i fjor men.. 

Siv var jo helt grusom og se på i fjor!!

Kan virkelig ikke fatte at hu studerer juss..... føler hun gjør seg dummere enn det hun egentlig er....... hvertfall etter det jeg har sett på tv.... cringefest

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker faktisk ikke Mario, nesten så jeg skrur av hver gang han har ordet enten i en diskusjon eller på sync, det er jo absolutt ingenting vettugt som kommer ut, bare galle.

Anonymkode: 4851e...ba3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siv var jo helt grusom og se på i fjor!!

Kan virkelig ikke fatte at hu studerer juss..... føler hun gjør seg dummere enn det hun egentlig er....... hvertfall etter det jeg har sett på tv.... cringefest

Anonymkode: 99308...c78

neida, Siv var litt uvanlig, men forfriskende og til tider litt stilig.  Hun grodde litt på deg, og når du slapp guarden, så fikk den uvanlige stilen hennes komme inn i hjertet ditt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og se på den nye episoden... men det funker ikke, står bare "uventet feil oppstod, kan ikke spille av video"

skjer dette bare med meg? eller funker det ikke for dere heller?

Anonymkode: 99308...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver og se på den nye episoden... men det funker ikke, står bare "uventet feil oppstod, kan ikke spille av video"

skjer dette bare med meg? eller funker det ikke for dere heller?

Anonymkode: 99308...c78

Fungerer ikke nei.. Dplay har ofte problemer med videoer, så umulig å vite når den blir tilgjengelig. Kanskje om 10 min, 1 time eller 1 dag. Bra flere enn meg ser den kl.00 :laugh:

Anonymkode: 28f88...32b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer ikke nei.. Dplay har ofte problemer med videoer, så umulig å vite når den blir tilgjengelig. Kanskje om 10 min, 1 time eller 1 dag. Bra flere enn meg ser den kl.00 :laugh:

Anonymkode: 28f88...32b

Forbanna Dplay 👿

Anonymkode: 77a2f...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

får feilkode på avspilling! Irriterende!

Anonymkode: 310d8...067

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bens skrev:

neida, Siv var litt uvanlig, men forfriskende og til tider litt stilig.  Hun grodde litt på deg, og når du slapp guarden, så fikk den uvanlige stilen hennes komme inn i hjertet ditt ;)

 

Jeg ville ihvertfall ikke hyret en advokat som var kjent for å delta i en «fingrekonkurranse» med tre menn i fylla på TV 🤷🏽‍♂️

Anonymkode: e32c1...6de

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ihvertfall ikke hyret en advokat som var kjent for å delta i en «fingrekonkurranse» med tre menn i fylla på TV 🤷🏽‍♂️

Anonymkode: e32c1...6de

Hun blir jo ikke advokat, hun studerer kun bachelor i jus. Det er ikke det samme som master i rettsvitenskap.

Anonymkode: ccb3e...338

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man så stiv penis på slutten jo. 

Anonymkode: 3558d...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerte ikke hun årsenhet i juss eller bachelor eller noe sånt? Ikke prestisjestudie akkurat, og ikke noe å bli advokat på. Men for all del, bra å studere uansett. 

 

Men herlighet. Akkurat sett episoden som ble sluppet i natt, og jeg blir så irritert på Sandra. Hvorfor er det ingen som sier klart i fra til henne hvordan hun oppfører seg? 

Anonymkode: c23b0...147

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig usjarmerende oppførsel på Sandra. Å rakke ned på andre menneskers utseende pga sjalusi (eller uansett grunn)..forstår ikke at noen kan få lyst på slike personer. Så uspiselig dame.

Anonymkode: 5576f...15b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...