Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lirah skrev:

Introen til Benjamin er heeelt krise!

Ja, for de andre er ikke det ? 😂

Anonymkode: e32c1...6de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner fremdeles samen 😂

Anonymkode: 67a03...ce2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexz
På 5.5.2020 den 22.31, bens skrev:

Har noen funnet ut hvorfor de blir "så fort" superglad og superforelska i hverandre der inne?

Og så fort de kommer ut så kjølner alt bort...det er jo litt trist

Alkohol 24/7 er svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de kan virkelig finne komplett ufordragelige personer til dette programmet. Verste i år er Øystein. Er det virkelig noen (utenom de nekene inne der) som synes han er sjarmerende? Han er jo en pen gutt, helt til han åpner kjeften.. Begriper ikke hva Linn ser i han. Mario er jo og et kapittel for seg, for ei kjerring. Usjarmerende slesk intrigemaker med lav intelligens. Bergenserne gremmer seg nok av dette utvalget av representanter fra byen. Men man ser jo på det likevel da. Underholdende og fascinerende studie av stupide overfladiske ungdommer med rusproblemer.

Anonymkode: f02ac...385

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de kan virkelig finne komplett ufordragelige personer til dette programmet. Verste i år er Øystein. Er det virkelig noen (utenom de nekene inne der) som synes han er sjarmerende? Han er jo en pen gutt, helt til han åpner kjeften.. Begriper ikke hva Linn ser i han. Mario er jo og et kapittel for seg, for ei kjerring. Usjarmerende slesk intrigemaker med lav intelligens. Bergenserne gremmer seg nok av dette utvalget av representanter fra byen. Men man ser jo på det likevel da. Underholdende og fascinerende studie av stupide overfladiske ungdommer med rusproblemer.

Anonymkode: f02ac...385

 

Ja, dette er jo ikke akkurat topplaget av fin ungdom akkurat! Det er unge mennesker med stor usikkerhet og behov for bekreftelser. Og avhengighetsproblematikk på flere områder: Rus, alkohol, sex, kropp osv.

Morsomt, på samme måte som Ja vi elsker camping er morsomt! For mange av oss er dette ukjente typer og ukjent måte å leve på.

Anonymkode: 0defa...5dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de kan virkelig finne komplett ufordragelige personer til dette programmet. Verste i år er Øystein. Er det virkelig noen (utenom de nekene inne der) som synes han er sjarmerende? Han er jo en pen gutt, helt til han åpner kjeften.. Begriper ikke hva Linn ser i han. Mario er jo og et kapittel for seg, for ei kjerring. Usjarmerende slesk intrigemaker med lav intelligens. Bergenserne gremmer seg nok av dette utvalget av representanter fra byen. Men man ser jo på det likevel da. Underholdende og fascinerende studie av stupide overfladiske ungdommer med rusproblemer.

Anonymkode: f02ac...385

Øystein er den ekleste ja, men det er jo ikke nytt at kjekke menn kommer unna med alt uten at jeg helt skjønner hvorfor mange jenter flokker seg rundt de som er teitest i fylla så lenge de er kjekke. Sånn var det da jeg var ung også og når jeg skriver dette, så innser jeg at jeg er altfor gammel til å se på sånne hjernedøde ting... Det må være fordi det er korona tider... 

Anonymkode: 7277a...829

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av gutta er i nærheten av sjarmerende. INGEN. Og hvorfor beholder de Håkon 🤣🤣 han har jo ikke gjort noen verdens ting ut av seg. Ikke får han dame heller. Komplett anonym. Bortsett fra det kleine greine med irsk-dialekt.

Anonymkode: d55e4...bca

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for de andre er ikke det ? 😂

Anonymkode: e32c1...6de

Jo, egentlig, men Benjamin sin var verst hittil syns jeg. :P Jeg ble skikkelig klein, måtte gjemme ansiktet i hendene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lirah said:

Jo, egentlig, men Benjamin sin var verst hittil syns jeg. :P Jeg ble skikkelig klein, måtte gjemme ansiktet i hendene mine. 

Enig! Jeg daua av den introen, han er så utrolig lite skummel :ler:

 

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er hvor vulgære dem er!! direkte ekkelt og se på...

Greit det heter ex on the beach..... men det må vel gå an og ha litt selv respekt? eller overlate litt til fantasien?

Husker i sesong 1 da han ene fyren sa at jentene der inne var slutty... og dem ble jo fly forbanna ahaha (nettopp fordi det var sant)... Var det ikke 5 jenter som kastet seg over han Daniel i sesong 1????? kastet seg over han som om de var sultne tigere, og han var et kjøttstykke...... det er ganske horete uavhengig om du er jente eller gutt. nasty

 

Anonymkode: 99308...c78

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også veldig på oppførselen til disse ungdommene. De har null sperrer og grenser for seg selv og andre. Synes det er ordentlig trist, og jeg skulle ønske slike programmer ikke ble laget. 
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gorilla skrev:

Jeg reagerer også veldig på oppførselen til disse ungdommene. De har null sperrer og grenser for seg selv og andre. Synes det er ordentlig trist, og jeg skulle ønske slike programmer ikke ble laget. 
 

Jeg var en av de ivrige brukerne her inne som fulgte med og kommenterte i tråden. Har sluttet å se på det, av den grunn du nevner. Synes heller ikke slike programmer burde lages. 

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner fremdeles samen 😂

Anonymkode: 67a03...ce2

samme her. Flott mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sin ex er hun svenske som kommer inn?

Anonymkode: f02ac...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sin ex er hun svenske som kommer inn?

Anonymkode: f02ac...385

Han nye.

Anonymkode: d633a...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2020 den 16.55, AnonymBruker skrev:

Maria: jeg vet at jeg er pen. Eh nei.. tvert imot 

Anonymkode: 6a7b1...751

Huff. Nå skal jeg ikke være janteloven selv, men utrolig at noen har så god selvtillit (lav selvinnsikt?). Lurer på hva det kommer av?

Anonymkode: faea8...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.4.2020 den 10.40, Håbrannfanger skrev:

De tok hun sikkert bort pga den irriterende stemmen, som sa setninger på repeat.

Hun grein jo bare og var eiersyk over en hun aldri hadde noe sammen med? Fikk aldri med meg at de liksom hadde en greie. Hvordan kan man bli så eiersyk over noen man ikke var sammen med og heller ikke har ligget med?! De burde ha sendt henne hjem tidligere. Utrolig slitsomt å følge med på. 

Anonymkode: faea8...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun grein jo bare og var eiersyk over en hun aldri hadde noe sammen med? Fikk aldri med meg at de liksom hadde en greie. Hvordan kan man bli så eiersyk over noen man ikke var sammen med og heller ikke har ligget med?! De burde ha sendt henne hjem tidligere. Utrolig slitsomt å følge med på. 

Anonymkode: faea8...f0e

Hvis du snakker om Håkon, så var jo det exen hennes?

Anonymkode: 0e513...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du snakker om Håkon, så var jo det exen hennes?

Anonymkode: 0e513...00d

Ex og ex. Høres ut som om de fleste der inne bare er tidligere ONS. Er vel bare et par som hadde relle ekser.. 

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du snakker om Håkon, så var jo det exen hennes?

Anonymkode: 0e513...00d

Ahh nå husker jeg det!! De var jo såpass «exer» at han ikke engang tok med henne hjem fra byen etter at hun hadde flydd halve landet for ham.🤣 Høres bare ut som en dame som aldri tok hintet fra starten av og som er desp og innpåsliten, men som han bare har pult.

Anonymkode: faea8...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...