Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Skulle ikke tro ho hadde det, den desidert fineste der inne, utseendemessig og personlighet.

Pernille uten sminke er ganske krise feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes faktisk det var ubehagelig å se på den delen av programmet. Hun var så utrolig urettferdig, hvordan hun fikk de andre jentene med på sin side ved å sitte der å lyve om hva hun sa til Pernille tidligere, snakket nedsettende om Pernille til Adrian og andre, Mario som satt der og egget opp situasjonen og slengte ekle kommentarer. Stakkars Pernille, jeg hadde klikket fullstendig hvis jeg var henne, og hadde sikkert endt opp med å dra hjem.

Anonymkode: ce60f...8f3

Jeg hadde pult fyren på trass

Anonymkode: 67a03...ce2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Pernille er den søteste utseendemessig. Hun er jo den absolutt mest naturlige. De andre er jo dukker fra en annen verden.

Anonymkode: d55e4...bca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Pernille er den søteste utseendemessig. Hun er jo den absolutt mest naturlige. De andre er jo dukker fra en annen verden.

Anonymkode: d55e4...bca

Er det bare jeg som alltid har syntes hun ser ut som en ballong i ansiktet? Ser jo ut som hun har proppa ansiktet full med botox og diverse.

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Merkelig at prinsippsak er så viktig for Linn. Pernille nusser med ''exen'' (som forøvrig er Pernilles ex også!). Da er hun dårlig venninne.

Andrea som er så imot det Pernille gjør, men hun runker og råkliner med typen til Linn 🤣

Linn er utro mot Øystein. Hun lovet å ikke gjøre noe med noen andre. Så puler hun Pierre av alle guttene. 

Altså 🙈

 

Fra Torsdagens episode.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Og er det virkelig representativt denne røykinga? Omtrent alle røyker? Trodde det var veldig 2002? De unge snuser vel mer nå? Det ser ufattelig dumt ut.

Anonymkode: d55e4...bca

Kommer an på hvilket miljø en ferdes i, samt at enkelte av de røyker for å holde seg tynne.

Har barn som kjenner flere av deltakerne.

Anonymkode: f7965...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det Linn og Øystein driver med? Det virker så iscenesatt, men samtidig er det jo helt drøyt at de begge har hygget seg med andre når de visstnok er så glade i hverandre. Jeg ville ikke ha stolt på noen av de, og jeg skjønner ikke at de er sammen i dag. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fikk vondt i magen av å se den scenen med Øystein og Linn. Først da han innrømte hva han hadde gjort med Andrea, AU! Det stakk ass! Og så kommer Linn etterpå og bare gjør alt tusen ganger verre. Skjønner ikke at de klarer å prøve å se forbi det her... uff uff uff. 

 

Lurer på om flertallet fremdeles mener Linn har den fineste personligheten etter dette. 

Dagens episode. 

Endret av Spøkelse
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg et kraftig slag i trynet etter jeg så personlighetsendringen til Linn. 

Var jo også en bruker tidligere som påpekte hvor raske folk er til å dømme, og jeg må pent innrømme at jeg var en av dem. 

Tenkte hvor utrolig nydelig vesen hun er, hva gjør hun der egentlig da hun ikke passer inn, alt ved Linn var bare perfekt. Jeg digger henne og personligheten hennes.

Bare for å innse at det kun var mine egne fordommer som fargelagte hvordan jeg oppfattet henne.

Rart, og egentlig litt skummelt

😮

 

Ikke minst at hun photoshopper bildene sine til de grader...

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan i huleste har Daniel klart å få seg dame? Og blitt pappa attpåtil? Det må jo være en meget spesiell dame som velger han... Noen som vet hvordan hun er?

Anonymkode: 06558...203

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan i huleste har Daniel klart å få seg dame? Og blitt pappa attpåtil? Det må jo være en meget spesiell dame som velger han... Noen som vet hvordan hun er?

Anonymkode: 06558...203

En som sitter gravid hjemme mens han puler på Ex on the Beach. 

Yikes. Jeg tror jeg aldri har vært så dømmende. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En som sitter gravid hjemme mens han puler på Ex on the Beach. 

Yikes. Jeg tror jeg aldri har vært så dømmende. 

Anonymkode: 07711...11c

Hva i alle dager?! De må ha et åpent forhold da, antar jeg?

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Roseh skrev:
  Skjul innhold

 

Merkelig at prinsippsak er så viktig for Linn. Pernille nusser med ''exen'' (som forøvrig er Pernilles ex også!). Da er hun dårlig venninne.

Andrea som er så imot det Pernille gjør, men hun runker og råkliner med typen til Linn 🤣

Linn er utro mot Øystein. Hun lovet å ikke gjøre noe med noen andre. Så puler hun Pierre av alle guttene. 

Altså 🙈

 

Fra Torsdagens episode.

Sjeldent folk har «prinsipper» lenger enn én dag der inne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager?! De må ha et åpent forhold da, antar jeg?

Anonymkode: f581d...a99

De avslørte nettopp kjønnet så hun er mange måneder på vei.... Hun fant vel ut at hun var gravid rett etter han reiste inn på ex on the beach... Veldig spesielt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er temmelig spesielt at så mange TV-seere tydeligvis følger med bare for å sutre og klage over alle de forskjellige deltakerne.  

"Han var en drittstøvel!"

Hum er en forbanna bitch"

Og så videre hele tiden. Det er selvfølgelig latterlig lite informasjon som faktisk kommer frem på TV-skjermen. Av en gjeng som tilbringer døgne rundt sammen, i mange uker. Så sitter det en haug forstå-seg-påere som klager over alle deltakerne, som om dere liksom kjenner samtlige deltakere veldig personlig i virkeligheten også.        

Anonymkode: 78449...6e9

Hva annet enn det som skjer på tv kan vi diskutere? Jeg kan jo ikke diskutere noe annet om deltaker X enn det jeg ser på serien? Tråden handler om dette tvprogrammet og da er det innholdet der som diskuteres.. Resten er kun spekulasjon. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å jobbe som produsent eller manusforfatter på EOTB må være en litt pussig jobb å ha.  Ser for meg  en gruppe middelaldrende som sitter rundt et bord og planlegger hvem unge, (klisje)attraktive, stupfulle folk skal ligge med.

Anonymkode: 5fd7b...a4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er temmelig spesielt at så mange TV-seere tydeligvis følger med bare for å sutre og klage over alle de forskjellige deltakerne.  

"Han var en drittstøvel!"

Hum er en forbanna bitch"

Og så videre hele tiden. Det er selvfølgelig latterlig lite informasjon som faktisk kommer frem på TV-skjermen. Av en gjeng som tilbringer døgne rundt sammen, i mange uker. Så sitter det en haug forstå-seg-påere som klager over alle deltakerne, som om dere liksom kjenner samtlige deltakere veldig personlig i virkeligheten også.        

Anonymkode: 78449...6e9

Metadiskusjon er jo mye mer spennende. :roll:

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Janne Kari Viken skrev:

De avslørte nettopp kjønnet så hun er mange måneder på vei.... Hun fant vel ut at hun var gravid rett etter han reiste inn på ex on the beach... Veldig spesielt 

Så hvis jeg forstår det rett, så reiste han på EOTB mens han hadde kjæreste, kjæreste godtar at han puler rundt, forteller han at hun er gravid men istedenfor å være hjemme med henne og ta vare på sin gravide kjæreste, så drar han på fylla og puler så mange damer han klarer?

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg forstår det rett, så reiste han på EOTB mens han hadde kjæreste, kjæreste godtar at han puler rundt, forteller han at hun er gravid men istedenfor å være hjemme med henne og ta vare på sin gravide kjæreste, så drar han på fylla og puler så mange damer han klarer?

Anonymkode: f581d...a99

Ut ifra det som er sagt var de ikke sammen når han reiste og det var greit da. Han har vel i etterkant sagt han angret på å reise, og spesielt hvis han hadde visst hun var gravid. Virker ikke som at hun visste hun var gravid før han reiste/mens han var der.

Anonymkode: 63129...012

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa Linn at hun og Pierre så at Øystein lå bak sofaen? 

Anonymkode: 96a48...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...