Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sandra reagerer mye på følelser, synes hun er ekstremt underholdende faktisk, men samtidig håper jeg hun går på sinnemestringskurs fordi det ser helt vondt ut for henne selv enkelte ganger.

Anonymkode: 560f7...94e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hun er jævelig bra TV 😁 jeg ler mye hardere av de bitchy kommentarene hennes enn jeg noen gang gjorde av Melina. 

Anonymkode: ce60f...8f3

Jeg lo og cringa samtidig når hun herma etter Siv.... Men ellers syns jeg hun bare er fæl. God underholdning er hun ikke syns nå jeg. 

Anonymkode: 264fa...695

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siv, som sladra til Johanne, da de var med på ex and the city, om at Sara hadde sug Pierre, har nå selv ligget med han... Good venninne av Johanne, ja 😂 og hvorfor er hun ikke "ex" av Pierre denne sesongen, som sist? Selv om de ikke hadde ligget sammen en gang før de liksom var det i forrige sesong.. 

Anonymkode: 2cca8...2f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange episoder er det igjen?

Anonymkode: 2bf87...093

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siv, som sladra til Johanne, da de var med på ex and the city, om at Sara hadde sug Pierre, har nå selv ligget med han... Good venninne av Johanne, ja 😂 og hvorfor er hun ikke "ex" av Pierre denne sesongen, som sist? Selv om de ikke hadde ligget sammen en gang før de liksom var det i forrige sesong.. 

Har de ikke ligget sammen før sesong 2? Trodde de som kom inn som ekser i det minste hadde ligget med den de er eks til... Han var vel eksen til Siv i S2?

Anonymkode: ccb3e...338

Gjest Gretagarbo
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Johanne og Pierre er vel for lengst ferdige som par?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange episoder er det igjen?

Anonymkode: 2bf87...093

siste episode kommer på tirsdag stod det på d-play

Anonymkode: 310d8...067

Gjest Boron
Skrevet (endret)

Første gang jeg ser EOTB, og har sett alle i ett strekk siste uken. 

Herregud for et orgie! Pierre får ukritisk knulle seg gjennom hele den kvinnelige garden, en etter en på tvers av hverandre, uten at noen har litt selvrespekt og sier "nei, ellers takk", samtidig som han blir hyllet som en konge. Skjer med det? Og det verste av alt, halvparten av dem lå jo sammen med broren til Pierre før han dro ut. Skjønner jo at Pierre er en attraktiv mann, men come on folkens, ha litt selvrespekt da. Han er jo en mannehore som leker seg helt åpen innad i en venninnegjeng, og har likevel klart å ligge med flere på 14 dager enn hva jeg har gjort hele mitt liv. Dette ler dem bare av. Hehe. Jaja. 

Jeg skjønner ikke... hva er greia med at folk blir ustyrlig sexfrustrert etter 2 dager innpå der? Han der nye kom inn og etter to dager oppførte seg som en 16-åring med mårrabrød, Mario som går rundt med ustyrlig boner hele døgnet og resten av gruppa som knapt ikke kan se på hverandre uten å ligge å jokke hverandre bak en sofa, i et skap, i bassenget eller what ever. Putter produksjonen noe i blandavannet deres, eller er 20-åringer slik i dag? Hvis det første, give me some! 💁‍♂️

Innholdsrik serie iallefall, det er kult. Sandra og Melina har vært grusom slitsom å høre på i år. Drama ja, men den kontinuerlige skrikingen har ikke vært velvære for ørene mine. Ellers synes jeg det er litt idiotisk at noen får servert oppholdet på sølvfat (Pierre), mens andre må slite mer (Ariel). Og kunne godt tenkt meg flere "normale" mennesker, og ikke disse gjengangerne som er med i alle andre realityserier. 

Jeg er spent på hvordan dette avsluttes. Er det noen som "vinner", eller bare bestemmer dem seg for at "nei nå avslutter vi, og reiser hjem, folkens"? 

Endret av Boron
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sandra reagerer mye på følelser, synes hun er ekstremt underholdende faktisk, men samtidig håper jeg hun går på sinnemestringskurs fordi det ser helt vondt ut for henne selv enkelte ganger.

Anonymkode: 560f7...94e

Det blir alt for mye bad vibe Sandra bitching, og det er så mye cringe og flaut hun utbasunerer at det kunne vært oss all, og henne selv, spart

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer til Mario som etter gud vet hvor mange uker endelig fikk pult (eller knult, som han ville sagt).

Anonymkode: 38f55...460

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De hadde såkalt "normale" mennesker med i Love Island, og det ble omtrent like spennende som Hurtigruten minutt for minutt. 

• Liker 15
Skrevet

Hva er det egentlig med Pierre som gjør at alle jentene vil ligge med ham? 

• Liker 16
Gjest Boron
Skrevet

Jeg får ikke sett episode 23, som ble publisert 28.05, på dplay. Jeg har visstnok ikke betal-abonnement, men blir ikke dem omgjort til gratisepisoder etterhvert?

AnonymBruker
Skrevet

Jo, etterhvert 😉 blir vel tilgjengelig for de uten abonnement noen dager etter at episodene er vist på tv tror jeg

Anonymkode: 5576f...15b

AnonymBruker
Skrevet
På 31.5.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til Mario som etter gud vet hvor mange uker endelig fikk pult (eller knult, som han ville sagt).

Anonymkode: 38f55...460

Med hvem? 

Anonymkode: f02ac...385

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med hvem? 

Anonymkode: f02ac...385

Siv

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen!! Jeg vil overhode ikke savne Sandra. Den stemmen gjør VONDT! Helt jævlig å høre på, måtte skru ned lyden for det skjærer langt inn i sjelen min. 

Anonymkode: 6d3ac...c14

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Mario er så ekkel fyfaen. ÆSJ

Anonymkode: 821e3...72e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ble temmelig lei av dramaet til Cristian og Sandra nå på slutten, men er mer lei av Mario uansett. Makan til sutrekopp som ikke tilføyer gruppa noe mer enn galle

Anonymkode: 4851e...ba3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Fy faen!! Jeg vil overhode ikke savne Sandra. Den stemmen gjør VONDT! Helt jævlig å høre på, måtte skru ned lyden for det skjærer langt inn i sjelen min. 

Anonymkode: 6d3ac...c14

Hun roper rett og slett for mye. Når hun snakker normalt er det helt greit, men etter 1-2 drinker blir hun fullstendig uutholdelig å høre på.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...