Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Få ut møkkakjerringa Sandra!!!

Anonymkode: 9d86d...278

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Føler sesongen går på overtid..... drittsesong

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 12
Skrevet (endret)
På 19.5.2020 den 13.55, AnonymBruker skrev:

Hvorfor viser de penisen til Øystein hele tiden? 
Stakkars fyr....

Anonymkode: 805a6...d28

tror ikke han blir lei av den grunn.   Han storkoser seg å vise frem sine edle og uedle deler av kroppen sin

Endret av bens
skrivefeil
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, bens skrev:

tror ikke han blir lei av den grunn.   Han storkoser seg å vise frem sine edle og uedle deler av kroppen sin

Haha, ja tror du har et poeng der. 
og han har jo en fin kropp...

Anonymkode: 805a6...d28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler sesongen går på overtid..... drittsesong

Anonymkode: 99308...c78

Beste hittil!

Anonymkode: 296d9...d4e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Mario der enda?? Jeg forstår det ikke. Hver gang det kommer inn en ny jente sier han at han skal prøve å få henne men det funker jo ALDRI! Det er flaut å se på

Anonymkode: 38f55...460

Hahaha. Helt sant. Det er noe ved han som bare er totalt usexy.

Anonymkode: d55e4...bca

• Liker 8
Skrevet

Et par ting jeg ikke helt har skjønt med EOTB;

1) Hvis poenget er å vise rumpen mest mulig frem, hvorfor drar de bikini trusa opp i rumpesprekken istedet for å bare kjøpe seg ei truse som er string? Det er jo helt tydelig ikke stringtruser de bruker, men vanlige truser som de ordner slik at det ser ut som stringtruse. Hva er greia?

2) Hvorfor virker all mat så veldig kjip på EOTB. De har jo vist noen av de måltidene de har fått når de har vært på "date", og samtlige virker utrolig kjedelig, spaghetti liksom? Er det noe å rope hurra for?

3) Når det kommer nye ekser inn, og disse drar på en slags bli kjent date for seg selv rett etter ankomst, så får de en kjip flaske med vin og noe kjedelig frukt - altså det er jo gørrkjedelig greier. Hvorfor ikke få en digg cocktail, noe digg snacks eller mat? 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør Linn der egentlig? Hun lager jo ingen TV. Kjedeligste menneske etter at hun møtte Øystein. 

Anonymkode: 08043...39b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør Linn der egentlig? Hun lager jo ingen TV. Kjedeligste menneske etter at hun møtte Øystein. 

Anonymkode: 08043...39b

Enig, syns Øystein og linn burde ha røket ut for flere episoder siden. Pernille også, forsåvidt, pluss Vivian, pluss Mario, etc. Det eneste dramaet er jo bare mellom Sandra og Christian, og det har blitt så ensidig at jeg også bare vil ha dem ut. Som andre har skrevet, har sesongen gått på overtid. 

Noen interessante karakterer som samen er blitt kastet ut, mens andre kjedelige har kommet inn som ikke har gjort noe ut av seg. I år var det dårlig casting syns jeg og rart valg av hvem som får bli og hvem som må dra. 

Anonymkode: 89679...b98

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Alltid like morsomt å høre disse snørrvalpene klage på at de er "såååå seksuelt frustrerte". Sånn ca halvannen dag etter at de kommer dit. 🙈😂

Anonymkode: 13dc1...d52

• Liker 17
Skrevet

Jeg har sett noen episoder, men stoppet der. Fatter ikke at de ønsker å fremstille seg slik på TV. Må jo være megaflaut å se etterpå..

• Liker 3
Skrevet

23 timer siden, Hatsumomo skrev:

Et par ting jeg ikke helt har skjønt med EOTB;

2) Hvorfor virker all mat så veldig kjip på EOTB. De har jo vist noen av de måltidene de har fått når de har vært på "date", og samtlige virker utrolig kjedelig, spaghetti liksom? Er det noe å rope hurra for?

Mener å ha hørt at lunch og middag er deres fritid uten kamera og at de får servert mindre kjip mat da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på de som skal være med i programmet om de må ta kjønnsykdomstest ol. 

Jeg hadde aldri pult Pierre, æsj!!

Anonymkode: 6d3ac...c14

• Liker 15
Skrevet (endret)

Det litt morsomme med Pierre denne sesongen er at jo at han bare går rundt i bakgrunnen og tilbyr seg selv til damene rundt han, og de tar gladelig imot. Det virker som han ikke trenger å jobbe for å få noen i det hele tatt, det er bare "hun trenger litt kos/trøst og det kan jeg tilby" og så smiler han til dem og spør hvordan de har det. Fisk fanget for den kvelden, uten å lage noe drama rundt det i det hele tatt. 

Enten må han ha en tiltrekningskraft som er helt vill når man opplever han i virkeligheten, eller så skjønner ikke jeg hva som foregår i villaen. Han virker dog noe mer oppgående enn mange av de guttene der inne som sprader med tassen løs foran kamera mens han velger å ha badebuksen på, han kan peke ut Sandra for dårlig oppførsel osv. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 29
Skrevet

I starten var det gøy, men nå har jeg kjedet meg mens jeg har sett episodene. Det burde være mer utskiftning av personer, og ikke ta inn alle de kjedelige eksene. Hadde vært gøy om Isabell Raad, Sofie og Bettina (ex til Mario) hadde kommet inn. De har sikkert fått tilbud, men takket nei vil jeg tro. 

• Liker 7
Gjest BethD
Skrevet
50 minutter siden, Roseh skrev:

I starten var det gøy, men nå har jeg kjedet meg mens jeg har sett episodene. Det burde være mer utskiftning av personer, og ikke ta inn alle de kjedelige eksene. Hadde vært gøy om Isabell Raad, Sofie og Bettina (ex til Mario) hadde kommet inn. De har sikkert fått tilbud, men takket nei vil jeg tro. 

De har garantert takket nei! For DET hadde blitt god TV og det har nok produksjonen tenkt på!

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på de som skal være med i programmet om de må ta kjønnsykdomstest ol. 

Jeg hadde aldri pult Pierre, æsj!!

Anonymkode: 6d3ac...c14

Det er jo likevel begrenset hva man tester på en ordinær test, så jeg ville uansett ikke ha følt meg sikker. Jeg ville heller ikke ha tatt i Pierre. Heller ikke Daniel. Og i alle fall ikke Mario. 

Anonymkode: 07711...11c

• Liker 10
Skrevet

Mia røk jo nettopp ut, men hvorfor fikk hun være med i programmet i utgangspunktet? Produksjonen må jo ha merket allerede på intervju at hun er gørrkjedelig? Hun har jo knapt sagt to ord siden hun kom inn:overrasket:

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Hatsumomo skrev:

Det litt morsomme med Pierre denne sesongen er at jo at han bare går rundt i bakgrunnen og tilbyr seg selv til damene rundt han, og de tar gladelig imot. Det virker som han ikke trenger å jobbe for å få noen i det hele tatt, det er bare "hun trenger litt kos/trøst og det kan jeg tilby" og så smiler han til dem og spør hvordan de har det. Fisk fanget for den kvelden, uten å lage noe drama rundt det i det hele tatt. 

Enten må han ha en tiltrekningskraft som er helt vill når man opplever han i virkeligheten, eller så skjønner ikke jeg hva som foregår i villaen. Han virker dog noe mer oppgående enn mange av de guttene der inne som sprader med tassen løs foran kamera mens han velger å ha badebuksen på, han kan peke ut Sandra for dårlig oppførsel osv. 

Helt enig, det er utrolig morsomt hvordan de andre lager drama pga klining og ligging med andre, mens Pierre, som selv har ligget med både den ene og den andre damen, tilsynelatende er like god venn med både damene og mennene etter at de har gått videre. Han lager ikke noe drama, men er bare hyggelig mot en ny dame som trenger litt kos.

Jeg tror damene liker ham nettopp pga det. Han har selvtillit og føler seg ikke som en taper selvom damene går videre. Han er like kul uansett hva som skjer og viser ikke at han anser de andre gutta for å være konkurrenter. De er hans kompiser, selv om Sandra går tilbake til Christian og Linn til Øystein.

Anonymkode: b5d80...053

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nå sier Sandra på Instagram at Cristian har vært utro mot henne, fikk vi bekreftet hvorfor hun har vært som hun har vært på eotb nå? 

Anonymkode: 4851e...ba3

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...