Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡

SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra!! Både for EL og at den kom litt tidligere enn sist 😄 da er det bare å kose seg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi så spennende! Da er det bare å håpe at dpo dagene går foooort og at det sitter denne gangen😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Amatariel skrev:

Hvordan føler du deg nå?

Ting føles forsåvidt greit! Må innrømme at det går mye tanker til om jeg er gravid eller ikke - uvitenhet kan nesten spise en opp noen ganger. Jeg vil vite nå! 😂 Er som flere sier (som har spilt sims), at man gjerne sku hatt den musikken etter sex, for da visste man jo at det ble fulltreffer🙈 Er ca 3 dpo, så vil nok ikke teste før 10 dpo. Tror og håper at dagene kommer til å gå relativt fort 💛

Klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO

Negativ tidligtest. 

Vet det i teorien er tidlig, men det har nok ikke klaffet denne perioden heller. Kjipt! Et ordentlig pissvær ute hjelper ikke stort det heller, på "spiriten" 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt! Om du leser i min prøvedagbok så var jeg veldig pessimistisk på 9 dpo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Amatariel skrev:

Skjønner deg så godt! Om du leser i min prøvedagbok så var jeg veldig pessimistisk på 9 dpo...

Hehe, jeg husker det! Du fikk positiv 11 dpo? Det gir et lite håp 😃 Hvordan går det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Hehe, jeg husker det! Du fikk positiv 11 dpo? Det gir et lite håp 😃 Hvordan går det? 

Ja stemmer :) Det går veldig fint med meg. Om du ønsker å følge meg i dagboken min så ligger den her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Amatariel skrev:

Ja stemmer :) Det går veldig fint med meg. Om du ønsker å følge meg i dagboken min så ligger den her.

Ååå se der ja! Har ikke fått med meg at du har startet egen graviditetsdagbok. Har fortsatt fulgt med i den firkløverdagboken din. Da skal jeg følge deg videre der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med negativ test! Men som du selv sier, det er fortsatt tidlig! Jeg krysser fingrene for strek i løpet av de neste dagene 🤞🏻💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Ååå se der ja! Har ikke fått med meg at du har startet egen graviditetsdagbok. Har fortsatt fulgt med i den firkløverdagboken din. Da skal jeg følge deg videre der 😊

Jeg la ut en link i prøverdagboken, men kjære vene, forventer ikke at alle skal få med seg det 😊 Men syns det er veldig koselig å få besøk i dagboken! Takknemlig for alle som har fulgt med meg. Satser på å følge med på deg helt til din positive test og videre også 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 14 - TR 

Der kom mensen som (ikke) bestilt. Er nå dritt som vanlig, men må forsøke å holde motet oppe. Finnes alltid noen som har det verre enn meg i forhold til dette her. 

Er litt nervøs for neste PP. Da skal mannen bort på jobbreise akkurat rundt eggløsning, så jeg håper at det ikke ødelegger :( 

PP7, her kommer viii... ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lov å være lei seg og skuffet akkurat i dag! :( Men så blir det fint og se fremover. Håper ikke EL kræsjer med jobbreise da... er det ikke koronatiltak så han kan ha videokonferanse? 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, for noe herk! 🙁 Satser på at dere får lagt inn godt med aksjer neste gang uansett! Svømmerne kan jo leve noen dager oppi der! Håper du unner deg noe godt i dag! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...