Juss-jenta Skrevet 16. juli 2020 #221 Del Skrevet 16. juli 2020 Wohoo!! Krysser fingrene for at dette er din måned! 😍💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 16. juli 2020 #222 Del Skrevet 16. juli 2020 Lykke til 🥰 Håper virkelig det klaffer for dere denne mnd ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. juli 2020 #223 Del Skrevet 16. juli 2020 Hurra!! Både for EL og at den kom litt tidligere enn sist 😄 da er det bare å kose seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. juli 2020 #224 Del Skrevet 17. juli 2020 jeg har troa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 17. juli 2020 #225 Del Skrevet 17. juli 2020 Jippi så spennende! Da er det bare å håpe at dpo dagene går foooort og at det sitter denne gangen😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. juli 2020 #226 Del Skrevet 20. juli 2020 Hvordan føler du deg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #227 Del Skrevet 20. juli 2020 2 timer siden, Amatariel skrev: Hvordan føler du deg nå? Ting føles forsåvidt greit! Må innrømme at det går mye tanker til om jeg er gravid eller ikke - uvitenhet kan nesten spise en opp noen ganger. Jeg vil vite nå! 😂 Er som flere sier (som har spilt sims), at man gjerne sku hatt den musikken etter sex, for da visste man jo at det ble fulltreffer🙈 Er ca 3 dpo, så vil nok ikke teste før 10 dpo. Tror og håper at dagene kommer til å gå relativt fort 💛 Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. juli 2020 #228 Del Skrevet 20. juli 2020 Satser på at den kommende uken går foort ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 26. juli 2020 Forfatter #229 Del Skrevet 26. juli 2020 9DPO Negativ tidligtest. Vet det i teorien er tidlig, men det har nok ikke klaffet denne perioden heller. Kjipt! Et ordentlig pissvær ute hjelper ikke stort det heller, på "spiriten" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2020 #230 Del Skrevet 26. juli 2020 Skjønner deg så godt! Om du leser i min prøvedagbok så var jeg veldig pessimistisk på 9 dpo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 26. juli 2020 Forfatter #231 Del Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, Amatariel skrev: Skjønner deg så godt! Om du leser i min prøvedagbok så var jeg veldig pessimistisk på 9 dpo... Hehe, jeg husker det! Du fikk positiv 11 dpo? Det gir et lite håp 😃 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2020 #232 Del Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Hehe, jeg husker det! Du fikk positiv 11 dpo? Det gir et lite håp 😃 Hvordan går det? Ja stemmer Det går veldig fint med meg. Om du ønsker å følge meg i dagboken min så ligger den her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 26. juli 2020 Forfatter #233 Del Skrevet 26. juli 2020 6 minutter siden, Amatariel skrev: Ja stemmer Det går veldig fint med meg. Om du ønsker å følge meg i dagboken min så ligger den her. Ååå se der ja! Har ikke fått med meg at du har startet egen graviditetsdagbok. Har fortsatt fulgt med i den firkløverdagboken din. Da skal jeg følge deg videre der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 26. juli 2020 #234 Del Skrevet 26. juli 2020 Kjedelig med negativ test! Men som du selv sier, det er fortsatt tidlig! Jeg krysser fingrene for strek i løpet av de neste dagene 🤞🏻💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2020 #235 Del Skrevet 26. juli 2020 13 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Ååå se der ja! Har ikke fått med meg at du har startet egen graviditetsdagbok. Har fortsatt fulgt med i den firkløverdagboken din. Da skal jeg følge deg videre der 😊 Jeg la ut en link i prøverdagboken, men kjære vene, forventer ikke at alle skal få med seg det 😊 Men syns det er veldig koselig å få besøk i dagboken! Takknemlig for alle som har fulgt med meg. Satser på å følge med på deg helt til din positive test og videre også 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 31. juli 2020 Forfatter #236 Del Skrevet 31. juli 2020 DPO 14 - TR Der kom mensen som (ikke) bestilt. Er nå dritt som vanlig, men må forsøke å holde motet oppe. Finnes alltid noen som har det verre enn meg i forhold til dette her. Er litt nervøs for neste PP. Da skal mannen bort på jobbreise akkurat rundt eggløsning, så jeg håper at det ikke ødelegger PP7, her kommer viii... ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. juli 2020 #237 Del Skrevet 31. juli 2020 Veldig lov å være lei seg og skuffet akkurat i dag! Men så blir det fint og se fremover. Håper ikke EL kræsjer med jobbreise da... er det ikke koronatiltak så han kan ha videokonferanse? 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 31. juli 2020 #238 Del Skrevet 31. juli 2020 Bah, for noe herk! 🙁 Satser på at dere får lagt inn godt med aksjer neste gang uansett! Svømmerne kan jo leve noen dager oppi der! Håper du unner deg noe godt i dag! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 31. juli 2020 #239 Del Skrevet 31. juli 2020 Så utrolig kjedelig.. synes tanta skulle holdt seg langt unna! 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 31. juli 2020 #240 Del Skrevet 31. juli 2020 Åå så kjipt! Håper det klaffer for dere snart❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå