Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡


SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Så fint at stigningen fortsetter, dette ser jo veldig bra ut!☺️ 
Forstår godt at du småstresser litt med symptomjakten, det kjenner jeg meg godt igjen i selv! Man vil så gjerne se alle mulige tegn!😅 

Er forståelig hvis du trenger å ta en liten pause, viktig å lytte til egne behov! ☺️ Håper du kommer inn å oppdaterer oss litt etterhvert da🤩 Ønsker deg hvertfall masse lykke til videre☺️😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 3+ på digital! 🙌🏼 
Og så koselig med oppdatering 🥰 Jeg forstår om du vil ta en pause, men håper likevel på en liten oppdatering her og der 🙈 Håper svangerskapet ditt videre blir kjempefint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 3+ på digital og med ny uke! 🥰 

Dette ser jo ut til å gå veien 👏 

Det kan fort være godt med forumpause ja, holde seg unna unødige bekymringer. Nyt svangerskapet, og ta godt vare på deg selv ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så kjent høre at du har fått 3+ på digital! Dette går veien skal du nok se 💛 Jeg har veldig troa! Også er det så kjekt at det kun er ca 1 uke som skiller oss i løpet 😍 Gleder meg til flere oppdateringer her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for finfin 3+ test!! Bare nyyyyt å være symptomfri! Alternativet er mye verre ;) Med mitt yngste barn kjente jeg ikke at jeg var gravid før uke 15 når babyen begynte å røre på seg :lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+1

Måtte bare lufte noen tanker angående HCG prøva som jeg tok i går. Denne var på 35000 😄 Det vil jeg si er en godkjent stigning! 😍 Da har den altså steget fra 1300 til 35000 på 12 dager. Det er ikke en dobling annenhver dag, men som jeg har forstått det skal det være normalt med dobling hver 2-3.dag frem til uke 5, og 3-4.dag fra uke 5-6. Fra uke 6 kan det altså ta 4 dager før det dobles. Stusser egentlig litt over at jeg har en HCG oppfølgning nå, da jeg på en måte syns det er litt sent? Jeg skal jo ta en ny i morgen, og jeg vil ikke da tro at den har doblet seg? 

Hmm, føler dette kan være noe som bare lager bekymringer 😅 Man er jo liksom så oppsatt på 2 dager. Heldigvis har jeg lest litt forskning på emnet og slik, så jeg slipper å bli hysterisk om ikke tallet er nøyaktig 70000 i morgen. 

Hva tenker dere om tallene mine? 😊

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig ingenting pm HCG-målinger, men ved et raskt googlesøk synes jeg jo dette ser veldig bra ut jeg da😍 Gratulerer så mye🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 14.46, SUPERMIRI skrev:

6+1

Måtte bare lufte noen tanker angående HCG prøva som jeg tok i går. Denne var på 35000 😄 Det vil jeg si er en godkjent stigning! 😍 Da har den altså steget fra 1300 til 35000 på 12 dager. Det er ikke en dobling annenhver dag, men som jeg har forstått det skal det være normalt med dobling hver 2-3.dag frem til uke 5, og 3-4.dag fra uke 5-6. Fra uke 6 kan det altså ta 4 dager før det dobles. Stusser egentlig litt over at jeg har en HCG oppfølgning nå, da jeg på en måte syns det er litt sent? Jeg skal jo ta en ny i morgen, og jeg vil ikke da tro at den har doblet seg? 

Hmm, føler dette kan være noe som bare lager bekymringer 😅 Man er jo liksom så oppsatt på 2 dager. Heldigvis har jeg lest litt forskning på emnet og slik, så jeg slipper å bli hysterisk om ikke tallet er nøyaktig 70000 i morgen. 

Hva tenker dere om tallene mine? 😊

Jeg har lest hele dagboken din og må bare si gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg fremover🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Smiley90 skrev:

Jeg har lest hele dagboken din og må bare si gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg fremover🥳

Så utrolig koselig! 😍 Og tusen takk 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 👶

Nå lille spire, er du like stor som en bringebær. Og større skal du bli. 

Åh, jeg gleder meg så til ultralyd om 14 dager! Jeg grugleder meg. Jeg håper så inderlig at alt er bra. 

Jeg tok min siste hcg test fredag 11/9, og den var på 40000. Økt med 5000, noe jeg synes høres så lite ut. Legen sier det er normalt, men jeg greier liksom allikevel å bekymre meg - of cooourse 😜 Forhåpentligvis er det fordi jeg har ganske høye tall, og det går tregere nå fremover før det går ned igjen. Jeg er faktisk i det høyeste sjiktet mtp hvor jeg er i løpet. Irriterer meg at jeg bekymrer meg i det heletatt, jeg var jo egentlig forberedt på dette her.

Har fremdeles få symptomer. Kjenner på kvalme når jeg er sulten, og ømme bryst som kommer og går. Litt mer trøtt enn vanlig. Ellers? Veldig lite! 

Nå har jeg bestemt meg for å ta et par ukers pause herfra, og logge helt ut. Neste gang jeg titter innom kommer til å være etter ultralyden, og da håper jeg at jeg har noe positivt å komme med ❤️ Forhåpentligvis vil jeg også kunne se noen flotte nyheter fra flere jeg følger her inne etter disse to ukene. 

Sender alle en stooor klem fra meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på UL Supermiri ♥ Håper virkelig at alt er bra og at du kommer med gladnyheter da. Det fortjener du så inderlig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på ultralyd ❤️ Håper alt er bra med deg og at formen er dårlig nok til at du kjenner deg gravid, men god nok til at du fungerer greit i hverdagen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg har «regnet riktig» så er det vel i dag du har ultralyd😁 Ville bare titte innom for å ønske deg lykke til! Håper alt står bra til med den lille, og at du kommer innom med gode nyheter og en fin oppdatering når du er klar for det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0

Var på ultralyd i dag, hos privat klinikk. Han kunne ikke finne hjertelyden. Ble henvist til føden på lokalt sykehus og fikk bekreftet MA. Fosteret målte ca 6-7 uker. Jeg er en blanding av trist og sint. Trist, selvfølgelig, fordi dette har gått alt. Sint fordi legen min ikke tok meg på alvor for 3 uker siden når HCG-stigningen var minimal etter to døgn og jeg var bekymret. Gynekologen sa at han burde reagert på dette. 

Nå er første tablett inntatt, men liten effekt er forventet. Skal innlegges på sykehuset om et par dager for å få ytterligere tabletter, for å kontrolleres gjennom blødningen.

Dette er så forbanna tungt. Jeg er helt knust. Jeg er tom. 

Nå trenger jeg tid til å komme meg...💔

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... så urettferdig at du skulle oppleve det.. ❤️ Nå skulle det jo være din tur.. føler så inderlig med deg. Ta godt vare på deg selv ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...