Amatariel Skrevet 7. juni 2020 #181 Del Skrevet 7. juni 2020 Ooi så utrolig likt vi har det! Kort mens, samme tanker omkring EL, som kan komme sent - eller ikke. Kunne egentlig kopiert hele innlegget ditt i min dagbok Så vi er iallefall to, det er iallfall litt fint i all frustrasjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 7. juni 2020 #182 Del Skrevet 7. juni 2020 Denne PP finner du EL 😊 For nå vet du at hvis du ikke er helt fornøyd med testene, så må du teste videre. Men det er utrolig kjipt å ha uregelmessig syklus. Jeg hadde syklus som varierte mellom 28 og 40 dager (og enda mer på bærtur etter kjemisk) etter bruk av ppiller i 12 år. Det beste er jo hvis ting er likt hver gang, så man bare vet! Men kroppen er finurlig, og den liker nok å lure oss litt 😋 Men denne PP er du litt mer beredt, så hvis kroppen prøver å lure deg nå så vet du bedre 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 7. juni 2020 #183 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg kan skjønne tankene dine rundt dette å miste kontrollen veldig godt. Dessverre så er det slik at vi i liten grad kan kontrollere noe i denne prosessen 😞 Jeg er selv veldig usikker nå, da jeg ikke fikk noen klare positive strimmeltester. Og i dag kom det noe som lignet mistenkelig på eggløsningsslim på papiret. Og da kommer jo evt. eggløsning på helt «feil» dag. Men jeg tenker at så lenge vi legger inn aksjer jevnlig så vil vi treffe uansett. Det er lov med dårlige dager, spesielt i denne prosessen. Håper du får en bedre dag i morgen 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #184 Del Skrevet 7. juni 2020 3 timer siden, Amatariel skrev: Så vi er iallefall to, det er iallfall litt fint i all frustrasjonen. Hehe, ja. Man unner jo ikke andre det, men er litt fint å ha noen i samme båt likevel! 😃 2 timer siden, vegasus skrev: Men denne PP er du litt mer beredt, så hvis kroppen prøver å lure deg nå så vet du bedre 😊 Takk, det hjalp godt med litt oppmuntrende ord 💕 1 time siden, Juss-jenta skrev: Men jeg tenker at så lenge vi legger inn aksjer jevnlig så vil vi treffe uansett. Det er lov med dårlige dager, spesielt i denne prosessen. Håper du får en bedre dag i morgen 💛 Ja, det har du helt rett i. Tenker at så lenge vi har sex ca annenhver dag, så vil det treffe til slutt! Merker at det er noen dager som er tyngre enn andre, og da er det godt med gode ord fra dere 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. juni 2020 #185 Del Skrevet 7. juni 2020 Selvom jeg gjerne skulle gitt deg oppmuntring så må jeg innrømme at jeg synes ting er like kjipt som deg akkurat nå😅 Jeg blir nesten litt letta for at det ikke bare er meg som synes dette var overraskende vanskelig... Vi får klage oss ferdig i dag og håpe at vi starter en ny uke med litt mer positivitet😁😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #186 Del Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, Noldi skrev: Selvom jeg gjerne skulle gitt deg oppmuntring så må jeg innrømme at jeg synes ting er like kjipt som deg akkurat nå😅 Jeg blir nesten litt letta for at det ikke bare er meg som synes dette var overraskende vanskelig... Vi får klage oss ferdig i dag og håpe at vi starter en ny uke med litt mer positivitet😁😅 Vi får satse på det 😁 Godt å være i samme båt iblant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #187 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) CD17 - Eggløsning Kjent på litt murringer fra i dag tidlig og gjennom hele dagen. I dag tidlig, ca kl 9:30, så testen slik ut: Ca kl 18:50, så den slik ut: Det er definitivt noe på gang Enten så skjer EL ila kvelden/natt, eller så skjer den i morgen. Uansett så vil jeg nok regne 16. som 1DPO, så er jeg i hvertfall senere enn tidligere 😃 Det føles godt at jeg finner eggløsningen! Jeg vil nok like å se en supersterk t-strek kontra c-strek før jeg "jubler", men jeg skal si meg fornøyd med fangsten så langt. Forhåpentligvis lurer ikke kroppen meg igjen, og finner ut at egget ikke skal slippes før om 4 dager igjen 😜 Vi har vært produktiv med sengekosen, så nå håper vi at noen supersvømmere har funnet/finner veien til egget. Håpet er egentlig alt vi har enn så lenge ❤️ Ønsker alle som skulle stikke innom en fin kveld. 🌸Supermiri Endret 14. juni 2020 av SUPERMIRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 14. juni 2020 #188 Del Skrevet 14. juni 2020 5 minutter siden, SUPERMIRI skrev: CD17 - Eggløsning Kjent på litt murringer fra i dag tidlig og gjennom hele dagen. I dag tidlig, ca kl 9:30, så testen slik ut: Ca kl 18:50, så den slik ut: Det er definitivt noe på gang Enten så skjer EL ila kvelden/natt, eller så skjer den i morgen. Uansett så vil jeg nok regne 16. som 1DPO, så er jeg i hvertfall senere enn tidligere 😃 Det føles godt at jeg finner eggløsningen! Jeg vil nok like å se en supersterk t-strek kontra c-strek før jeg "jubler", men jeg skal si meg fornøyd med fangsten så langt. Forhåpentligvis lurer ikke kroppen meg igjen, og finner ut at egget ikke skal slippes før om 4 dager igjen 😜 Vi har vært produktiv med sengekosen, så nå håper vi at noen supersvømmere har funnet/finner veien til egget. Håpet er egentlig alt vi har enn så lenge ❤️ Ønsker alle som skulle stikke innom en fin kveld. 🌸Supermiri Wohoo, så gøy med eggløsning!! 🥳 Krysser fingrene for at juni er din måned 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. juni 2020 #189 Del Skrevet 14. juni 2020 Sender deg masse babystøv 🌫 Håper dette er gullegget! 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juni 2020 #190 Del Skrevet 14. juni 2020 Whoo dette er supre nyheter! Det er skikkelig deilig når man klarer å kartlegge EL ja! 😄 Vet alt om det, for jeg har hatt så mange runder med å ikke klare det, at det er diiiigg når det skjer. Godt jobba! Interessant å se om teststreken blir enda sterkere, men jeg hadde ikke brydd meg om det uansett, da denne du tok i kveld er positiv 😄 Håper jeg kommer etter deg snaaart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #191 Del Skrevet 14. juni 2020 12 minutter siden, Amatariel skrev: Whoo dette er supre nyheter! Det er skikkelig deilig når man klarer å kartlegge EL ja! 😄 Vet alt om det, for jeg har hatt så mange runder med å ikke klare det, at det er diiiigg når det skjer. Godt jobba! Interessant å se om teststreken blir enda sterkere, men jeg hadde ikke brydd meg om det uansett, da denne du tok i kveld er positiv 😄 Håper jeg kommer etter deg snaaart. Du er god! Håper du følger etter snart med EL 🌼🙌🏻 55 minutter siden, Juss-jenta skrev: Wohoo, så gøy med eggløsning!! 🥳 Krysser fingrene for at juni er din måned 💛 Jeg krysser enda fingrene for deg også! 💛 43 minutter siden, vegasus skrev: Sender deg masse babystøv 🌫 Håper dette er gullegget! 💛 Tuusen takk, håper det gjør susen - tihi! 🙌🏻💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 15. juni 2020 Forfatter #192 Del Skrevet 15. juni 2020 CD18 - Eggløsning Kødda, var ikke EL i går likevel 😜 Ganske sikker på at den skjer i dag altså. Har kjent litt kraftigere murring i dag også, litt sånn "her kjeeem egget"-følelse 😂 Testen i dag tidlig: Testen etter jobb i dag: Nå er den UTEN tvil positiv! Nå er jeg glad, og ikke minst lettet. Jeg fant EL! Jeg var jo så nervøs for denne perioden her, atte hjelp. I morgen er 1DPO. La ventetiden begynne.. 🌸Supermiri 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 16. juni 2020 #193 Del Skrevet 16. juni 2020 10 timer siden, SUPERMIRI skrev: CD18 - Eggløsning Kødda, var ikke EL i går likevel 😜 Ganske sikker på at den skjer i dag altså. Har kjent litt kraftigere murring i dag også, litt sånn "her kjeeem egget"-følelse 😂 Testen i dag tidlig: Testen etter jobb i dag: Nå er den UTEN tvil positiv! Nå er jeg glad, og ikke minst lettet. Jeg fant EL! Jeg var jo så nervøs for denne perioden her, atte hjelp. I morgen er 1DPO. La ventetiden begynne.. 🌸Supermiri Wohoo! Her er det ingen tvil!! 😍 Håper dagene i DPO-land flyr av gårde og at du sitter med to streker om to uker 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. juni 2020 #194 Del Skrevet 16. juni 2020 Wow det var EL-testen sin det! Så deilig med så klar positiv test 😀 Bare husk å fortsette å teste til den blir negativ igjen. EL skjer ikke før ca. 12-24 timer etter at testen har blitt negativ igjen. Gleder meg SÅ til å følge deg i dpo-land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 16. juni 2020 #195 Del Skrevet 16. juni 2020 Yeeeey for ingen tvil Nå kommer gullegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. juni 2020 Forfatter #196 Del Skrevet 16. juni 2020 10 timer siden, Amatariel skrev: Wow det var EL-testen sin det! Så deilig med så klar positiv test 😀 Bare husk å fortsette å teste til den blir negativ igjen. EL skjer ikke før ca. 12-24 timer etter at testen har blitt negativ igjen. Gleder meg SÅ til å følge deg i dpo-land! Jaa, det var deilig altså! 😃 Smakte veldig godt etter forrige syklus i hvertfall! Jeg har allerede sjekket ut LH i dag, og den var betydelig svakere enn i går: 7 timer siden, vegasus skrev: Yeeeey for ingen tvil Nå kommer gullegget! Jeg håper du har rett! 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 23. juni 2020 #197 Del Skrevet 23. juni 2020 Hei. Hvordan går det med deg? 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 23. juni 2020 Forfatter #198 Del Skrevet 23. juni 2020 9 timer siden, Juss-jenta skrev: Hei. Hvordan går det med deg? 💛 Hei du! Joo, det går vel bra Så hyggelig at du titter innom og spør 💛 DPO-land har forsåvidt gått ganske fort, frem til i dag 😂 Fikk plutselig et stort ønske om å vite om jeg er gravid eller ikke 😜 Er på DPO 7/8, og da føltes det plutselig lenge til en eventuell positiv test.. Jeg greide selvfølgelig ikke å la være å teste vettu, og den ble negativ som forventet Har vel ikke helt troen egentlig.. Håper at det snur til lykke om noen få dager! Håper alt går bra med deg også. Klem til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 23. juni 2020 #199 Del Skrevet 23. juni 2020 Hehe, typisk det! Var slik for meg forrige gang også 😂 Tiden er litt rar i DPO-land! Jeg kjenner veldig til det å bare måtte ta en test! For man hører jo om de som får strek så tidlig. Men det er nok mer vanlig å få det fra 10 dpo og utover ☺️ Jeg kommer imidlertid til å teste fra 8 dpo som vanlig, er for mye testetøs til å la være 😋 Jeg håper virkelig at du får to streker om et par dager! 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. juni 2020 #200 Del Skrevet 23. juni 2020 Har full forståelse for at du bare måtte ta en test..! Det som er fint med å tidligteste er at man får mettet litt testetrangen (det å ikke ta en og skulle vente er jo piiiine), men samtidig - er den negativ så er det fint å vite at det uansett høyst antagelig er for tidlig. Så masse håp igjen! 😄 Jeg skulle gjerne testet 7-8 dpo selv, men skal faktisk klare å vente til 9 dpo på søndag, fordi min far er på besøk hos oss i helgen og syns det er greit å vente med testing til han har dratt igjen. SÅ spennende å følge deg i dagene fremover her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå