AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #521 Skrevet 14. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok heller fordi alle som vanligvis spiser ute og på jobb nå plutselig lager dobbelt og tredobbelt mer mat hjemme hver dag. Slik blir det restavfall av. Jeg ser selv at søppelbøtta er tommere de ukene jeg er mer ute enn hjemme. Helt logisk. Anonymkode: b84dd...38e De har selv opplyst om at det er pga hamstring da. Finnes heller ikke spisesteder her jeg bor, så det er ikke grunnen. Anonymkode: 0dbd0...a45
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #522 Skrevet 14. mars 2020 Jeg får ikke kjøpt inn skikkelig med mat før den 20. Anonymkode: 057b4...983 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #523 Skrevet 14. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik har jeg det også, fikk kjeft av andre kunder, der jeg ukeshandlet til min familie på 5.. Og mine foreldre (siden de er i risikogruppen) 🙄 Anonymkode: 867ee...219 Jeg fikk også kjeft for min ordinære ukeshandel av en gal mann, han ropte og skrek til ulike kunder med mer en 10 varer i handlevogna. Tror folk er totalt ustabile som følger av alt som har skjedd siste uken. Anonymkode: 9ab4a...d86 5
Kragebein Skrevet 15. mars 2020 #524 Skrevet 15. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og samtlige svar til dette. Kragebein, adm 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #525 Skrevet 15. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk også kjeft for min ordinære ukeshandel av en gal mann, han ropte og skrek til ulike kunder med mer en 10 varer i handlevogna. Tror folk er totalt ustabile som følger av alt som har skjedd siste uken. Anonymkode: 9ab4a...d86 Folk må bare roe seg kraftig ned. Det gjelder både de som hamstrer vanvittig og de som går og kjefter på folk uten grunn. Du har nok dessverre rett, ustabiliteten kommer nok av alt som har skjedd. Jeg skjønner det kan være skummelt, men ingen grunn til og gå av hektene... Anonymkode: 867ee...219 3
Colargol Skrevet 19. februar 2021 #526 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Noen her som har igjen av det de hamstret i fjor eller? Edit: Spør jeg med litt dårlig uoppfinnsom humor eller noe. Lette egentlig etter en god oppskrift for bogskinke, og denne tråden kom i søkersultatene. Tenkte plutselig på at wow, nå har det virkelig snart gått et helt år siden alt dette startet. Endret 19. februar 2021 av Colargol 1
clyde Skrevet 19. februar 2021 #527 Skrevet 19. februar 2021 Colargol skrev (1 time siden): Noen her som har igjen av det de hamstret i fjor eller? Edit: Spør jeg med litt dårlig uoppfinnsom humor eller noe. Lette egentlig etter en god oppskrift for bogskinke, og denne tråden kom i søkersultatene. Tenkte plutselig på at wow, nå har det virkelig snart gått et helt år siden alt dette startet. Jeg har faktisk et par poser med pannekakemix fra Toro 😅 Takk for at du minnet meg på det, blir pannekaker på søndag 😂
Colargol Skrevet 19. februar 2021 #528 Skrevet 19. februar 2021 22 minutter siden, clyde said: Jeg har faktisk et par poser med pannekakemix fra Toro 😅 Takk for at du minnet meg på det, blir pannekaker på søndag 😂 Ja der ser du Du har ikke et lager med dopapir på hemsen da? 😛
clyde Skrevet 19. februar 2021 #529 Skrevet 19. februar 2021 Colargol skrev (Akkurat nå): Ja der ser du Du har ikke et lager med dopapir på hemsen da? 😛 Nei, men jeg skulle ønske jeg hadde det 😂 Vi kjøpte vel 2 pakker dasspapir i mars i fjor om jeg ikke husker feil 😂
Frøya5 Skrevet 19. februar 2021 #530 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Colargol skrev (3 timer siden): Noen her som har igjen av det de hamstret i fjor eller? Edit: Spør jeg med litt dårlig uoppfinnsom humor eller noe. Lette egentlig etter en god oppskrift for bogskinke, og denne tråden kom i søkersultatene. Tenkte plutselig på at wow, nå har det virkelig snart gått et helt år siden alt dette startet. Ja, det som ble hamstret i fjor er jo selvsagt erstattet i dur og moll. Og litt til. Endret 19. februar 2021 av Frøya5
Chizue Skrevet 19. februar 2021 #531 Skrevet 19. februar 2021 clyde skrev (3 timer siden): Jeg har faktisk et par poser med pannekakemix fra Toro 😅 Takk for at du minnet meg på det, blir pannekaker på søndag 😂 Jeg har faktisk brødblanding... Jeg tenkte da-Hamstret ikke, kjøpte 4 forskjellige brødmixer og tenkte "nå skal jeg lære meg å bake brød" vet ikke hva det er, men har enda ikke lagd brødene Kanskje til uka? 4
clyde Skrevet 19. februar 2021 #532 Skrevet 19. februar 2021 Chizue skrev (2 timer siden): Jeg har faktisk brødblanding... Jeg tenkte da-Hamstret ikke, kjøpte 4 forskjellige brødmixer og tenkte "nå skal jeg lære meg å bake brød" vet ikke hva det er, men har enda ikke lagd brødene Kanskje til uka? Ja, jeg tenkte på pannekakene i høst en gang. At jeg måtte lage pannekaker snart 😂 Vi ser hvordan det gikk 1
Iso1 Skrevet 21. februar 2021 #533 Skrevet 21. februar 2021 Vi hamstrer dopapir med god grunn. Har en i familien med mageproblemer som må på do ofte og det går mye papir. Dere vet ikke bakgrunnen for det folk kjøper mye av og det har vel ingen noe med heller! Se heller på hva du kjøper selv. 1
Chizue Skrevet 2. mars 2021 #534 Skrevet 2. mars 2021 Iso1 skrev (På 21.2.2021 den 10.01): Vi hamstrer dopapir med god grunn. Har en i familien med mageproblemer som må på do ofte og det går mye papir. Dere vet ikke bakgrunnen for det folk kjøper mye av og det har vel ingen noe med heller! Se heller på hva du kjøper selv. Forskjell på mye papir og 100 bokser med lapskaus vi kjøper en stor sekk hver 3-4måned, bare uflaks at vi måtte kjøpe ny sekk i mars 2020 og dermed bli sett ned på 😜 1
Fremhevede innlegg