Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe spennende å melde om herfra. Kjenner jo at det modnes, men det er ingen tegn til at fødselen skal starte helt enda.

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks termindatoen nå :)

Ja, til fredag er datoen! Deilig å endelig være der, nå er det uansett ikke lenge igjen! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤
Jeg har begynt å blø nå, tror slimproppen gikk nettopp. Hadde mye vondt i natt. Spennende!! :)

Så spennende da :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter hjemme enda, altså! Har ikke kjent noe til riene, og det kan jo ta tid før de setter i gang. Men jeg håper vi ikke må vente i veldig lang tid. Vurderer å la L sove hos mamma og pappa i natt, for sikkerhets skyld, men ser an litt utover ettermiddagen før vi bestemmer oss.

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe nytt herfra... Så vi bestemte oss for å ha L hjemme i natt. Mamma og pappa bor uansett bare 300 meter unna, og mamma er klar for å komme bort hit når det trengs. De har vært her på besøk nå, koselig :) Nå holder jeg på med å steke rislapper etter dagens grøtmiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt fra denne kanten :snurt: Selv om termindatoen ikke er før i morgen, begynner jeg å bli ganske utålmodig nå. Har hatt flere tegn på at noe er i gang, uten at ting har skjedd. Bl.a. var jeg sikker på at jeg hadde en rie i går, som var heeeelt utrolig vond! Men så ble det med den ene, og i natt har jeg sovet bedre enn på lange, og ikke hatt vondt noe som helst sted... Sånn kan jeg ikke huske at det var sist, da gikk det ganske fort fra jeg begynte å kjenne noe. Men ingen svangerskap/fødsler er jo like ;) Jeg har vasket vinduer i dag, og det trengtes virkelig! Skal til legen kl 14, bare vanlig svangerskapskontroll. Det er to uker siden sist, og det skal bli greit å få sjekket urin, blodtrykk osv igjen nå. Ellers er jeg for det meste hjemme. Er sliten og trøtt og gjør ikke så veldig mye. hadde en venninne med baby på besøk i går, og nå gleder jeg meg enda mer til å treffe Lillebror! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit med hyppig legesjekk på slutten ja! Det blir vel kanskje siste gangen? Får håpe det!

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt det, og hadde sånn sett litt forhåpninger i dag også. Men det har ikke vært mye action, annet enn vonde stikninger da jeg hentet L i barnehagen. Det pleier å ta seg opp på kvelden, så vi kan jo fortsatt håpr :)

Ellers gikk det fint hos legen. Sf-målet er høyt nå, så jeg er spent på hvor stor denne babyen er! Legen sa at det kan hende han ligger på en måte som gjør at hun måler ham til å være såpass stor, og jeg håper det bare er det! Fikk ny time om en uke, men forhåpentligvis trenger jeg ikke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpte du ikke hadde oppdatert her, for da hadde du kanskje reist på føden.....

Blir daglig inn på KG nå fremover, håper du slipper å vente så mange dagene nå.

Du vet det er en gutt? L er jo blitt så stor, husker så godt da han ble født. Lurer på om det var den tiden jeg begynte å lese i dagboken din.

Skal XXXXXXX fingrene for deg. Eller man skal visst åpne opp alt som er hvis man håper på fødsel så YYYYYYYY :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...