Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig helg igjen!! Jeg er supersliten etter denne uka, sov i to timer før jeg hentet Leon i sted, og har ligget på sofaen mesteparten av ettermiddagen. Har planer om å ligge der helt til senga kaller, faktisk ;) Neste uke har jeg bare to arbeidsdager, og så har jeg en uke med ferie! Og fire av de dagene tilbringes i Roma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg siste arbeidsdag før ferien, og nå har jeg fri i en uke! :) Reiser til Roma natt til i morgen. GLEDER MEG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!! :) L er avlevert (eller, vi bor jo hos mamma og pappa nå under oppussingen, så det er vel heller vi som har dratt fra ham...), og det var litt trist :rodme: men nå skal det bli herlig å reise på ferie! Mannen fikk vite reisemålet i sted, og ble veldig, veldig fornøyd! :hjerte:

Ellers har vi kjøpt vogn i dag!! Emmaljunga City jet. Stilig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, bella! Vi har hatt det helt supert! :) Sett mange utrolig flotte og imponerende severdigheter, spist frokost på hotellets takterasse, deilige lunsjer på piazzaer og fortausrestauranter og sene middager på livlige vertshus (nevnte jeg at jeg er litt matvrak for tiden?!), hatt nydelig vær med sol og varme, fått sinnsykt vondt i beina, shoppa litt, savnet L masse, sovet ut... Ja, det var rett og slett kjempeherlig med en miniferie nå! Og det var utrolig godt å komme hjem til verdens beste, lengste klem fra lillegutten vår! :hjerte: Jeg har hatt fri i går og i dag, så i går koste jeg meg med L hele dagen. I dag er han i barnehagen, fordi jeg måtte pakke ned det siste på kjøkkenet før det skal rives. Vi bor fortsatt hos mamma og pappa, og blir nok her i en måned til... Mannen har bursdag i dag, og vi skal ha et lite selskap etterpå. L og jeg har bakt Oreokake som jeg gleder meg veldig til å spise ;) Nå skal vi kjøre for å hente i barnehagen, og så er det middag.

Kjenner jeg ikke er helt klar for å begynne å jobbe igjen. Ting begynner å bli mer og mer slitsomt nå som kroppen er tyngre. Blir jo utslitt bare av å gå opp trappa :ler: Mulig det har å gjøre med at jeg er veldig forkjølet og tett i nesa også... Har siste arbeidsdag 19. desember, og det føles leeeenge til akkurat nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Kan tenke meg det var en lang klem du fikk! :)

Gratulerer med mannen som har bursdag. Kos dere masse med god mat og kake!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

28 uker i dag! Dette går fort! var på kontroll i går, og alt så bra ut :)

det står bra til, men det er slitsomt med oppussingen i tillegg til jobb og barn. Vi bor fortsatt hos mamma og pappa, og det er både deilig og slitsomt. Borte bra, men hjemme best ;) På lørdagskvelden skal vi ut og spise med noen venner, det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har gått skikkelig fort denne gangen i forhold til sist, synes jeg! Har nesten ikke hatt tid til å tenke på at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er den fjerde eller femte dagen som jeg er svimmel. Skal til legen på tirsdag for å se om hun kan finne ut hva det kommer av. Jeg fikk sjekket jernlageret på fredag, og det var helt fint. Jeg synes selv jeg ser en sammenheng mellom at jeg er sliten og at jeg blir svimmel. Føler meg bra hver morgen, og blir svimmel etter et par timer i aktivitet/jobb el. Ting er generelt tyngre nå, og jeg føler at jobben er så anstrengende at det går ut over familielivet. Bl.a. har jeg veldig liten tålmodighet med L. etter at jeg har vært på jobb, og det er så trist! Så jeg håper jeg kan bli delvis sykmeldt, sånn at jeg slipper å bli utslitt. Mannen jobber på spreng for å få huset ferdig til jul, så jeg får ikke så veldig mye avlastning fra ham heller. Vi bor hos mamma og pappa nå, da, og de hjelper jo mye til når de er hjemme :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticker var en god idé, ja! :) Fikk visst fjerna linken til dagboka, så jeg får ordne det senere. Orker ikke akkurat nå... Er hjemme i dag også, fremdeles svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...