Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og der var dagboklinken på plass igjen ;) Nå skal jeg straks hente L i barnehagen. Håper han er i det rolige hjørnet i dag, sånn at vi kan gjøre noe som ikke krever så mye aktivitet fra min side... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å være svimmel da.. Får håpe det gir seg snart :)

Der posta vi visst på likt. Ja, det er veldig kjedelig! SÅ ubehagelig da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg ble sykemeldt ut måneden. Har høyt blodtrykk og utslag på protein i urinen, så jeg skal tilbake i dag. Håper ikke det er noe alvorlig, men tror ikke det.

30 uker i dag!!

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg har følt meg mer stresset enn ellers en god stund, både med tanke på jobb, med oppussingen, med det at vi bor hos foreldrene mine og ting sånn sett ikke er helt som de pleier - i tillegg til at jeg er tyngre og blir fort sliten. Så det er nok mulig at det har gjort utslaget. Jeg fikk ligge på et rom i en halvtime før hun målte blodtrykket på nytt i går, og da var det betraktelig lavere. Så det svinger nok veldig. Urinen ble satt i varmeskap til i dag, også tok jeg en god del blodprøver. I dag skal jeg tilbake for å måle blodtrykk og levere ny urinprøve. Håper jeg får gode nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke bekymret for svangerskapsforgiftning i går, og i dag var prøvene fine. Hadde litt forhøyede leververdier på en prøve, men ikke noe å bry seg om, så hun. Blodtrykket var lavere, så da skal jeg bare fortsette med å ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte fra legekontoret etter at jeg hadde vært der på onsdag og sa at det var utslag på urinen likevel. Så jeg skal tilbake og ta blodprøver på mandag og til ny sjekk av urin og blodtrykk på onsdag. Jeg føler meg i bedre form enn for få dager siden, så jeg bekymrer meg ikke.

Det er litt deilig, men veldig kjedelig å være hjemme hele tiden! I dag har jeg orket en tur i butikken, så jeg har fått litt av tiden til å gå. I går orket jeg ingen ting, men fikk heller ikke til å sove før klokka var nærmere to, så det ble en ganske kjip dag...

Det går framover med huset, heldigvis! Ting har gått sakte i det siste, fordi håndverkere ikke har kommet til avtalt tid. Men i dag blir badet ferdig, og det er en fyr og sparkler i stua vår nå. Jeg er glad vi bor hos mamma og pappa, tror ikke det hadde vært så gøy å være hjemmeværende med fullt av mannfolk som jobba rundt meg :ler: Eller?! ;) Bortsett fra det skulle jeg jo helst vært hjemme i nytt hus og forberedt til jul og baby etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et håp om 1. desember, men nå ser det ut til at det kan ta enda litt lengre tid. Forhåpentligvis ikke så veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke så mye nytt å melde... Jeg har fremdeles utslag på protein og høyt blodtrykk, så jeg er hjemme (hos mamma og pappa) og slapper av mest mulig. Blir veldig fort svimmel, og hadde et "anfall" av svimmelhet på onsdag kveld som ikke lignet noe jeg har opplevd tidligere. Skummelt og ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤bella¤

Du får passe på deg selv og ta det helt med ro.

OG ringe føden/legen/jordmor om det skulle være noe som helst!

Håper du får en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja, jeg har fått beskjed om å ha lav terskel for å ringe hvis jeg merker noe til noe som helst :Nikke: Håper jeg slipper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, iingvild! :klem: Jeg tar det med ro så godt jeg kan, og det hjelper. Har legetime i dag, så det blir spennende å høre hvordan prøver og blodtrykk er nå. Kjenner masse liv og koser meg med Lillebror inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...