Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbake fra legetime. Blodtrykket var veldig fint nå (125/60 - mot 160/90 for et par uker siden), og det var kun spor av protein i urinen. Altså er ting forbedret, og det var kjempegodt å høre :) Jeg skal fremdeles være sykemeldt og gå til kontroll hver uke for å følge med på proteinen.

Lillebror ligger med hodet godt nede i bekkenet nå :) Det hadde jeg egentlig skjønt, siden buksene har begynt å bli trange og ubehagelige nederst ved bekkenet. Han/livmora har vokst godt, for nå er den helt på den røde streken, og den har vært under gjennomsnittet hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤bella¤

Godt at blodtrykket har gått ned :) Også så bra at du får skikkelig oppfølging.

Nå er det bare å ta det med ro, og ruge videre.

*vil og ha baby* Men ikke helt enda

håper virkelig du venter en god stundt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli veldig koselig med baby igjen, ja! Men jeg prøver å forberede meg på at det kommer til å bli mye mer slitsomt å ha to barn enn det var da L ble født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med helg! :) Har hatt med L til frisøren i dag, og det er noe han virkelig liker! Han satt musestille og lot henne holde på med saks og maskin, og etterpå fikk han blå farge i hanekammen og var veldig fornøyd ;)

Nå sover han, men skal snart vekkes. Jeg er ikke akkurat fristet til å gå ut (kaldt å måtte gå med åpen jakke), men har tenkt at vi skal ut en tur likevel. Mannen jobber, og sånn blir helgene helt til huset er ferdig. I kveld skal han og jeg på date, da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært hos legen igjen i dag, og er nå sykemeldt resten av svangerskapet. Godt å vite at jeg kan fortsette med å ta det med ro, jeg trenger å spare den lille energien jeg har til ettermiddager og helger når L ikke er i barnehagen... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kan slappe av!

Du må skaffe deg en jakke du kan vokse i, slik som jeg har gjort! ;)

:klem:

Tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny jakke nå når det er så kort tid igjen av graviditeten. I går var vi på utendørs Gråtass-show i øsregn, og da lånte jeg en regnjakke av faren min ;)

:kose:

Håper du får slappet av litt nå før du blir mamma til to!

Det får jeg :) Ganske kjekt å bo hos foreldrene mine og slippe unna en del av de vanlige pliktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen igjen i dag, og nå var både urin og blodtrykk helt fint :) :) Også er hodet festet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir vel en januar baby? ;)

Ja, det håper jeg, så det hverken blir sent i 2008-baby eller helt oppi bursdagen til L! :Nikke:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, iingvild :klem: Vi (hovedsaklig mannen) holder på for fullt i huset nå, og vi flytter inn i begynnelsen av neste uke. Det skal bli så godt!!! Jeg holder på med innkjøp av div lamper, kjøkkenvifte og annet, og skal si det koster mye! :dåne: Godt det snart er jul ;)

Jeg er 35 uker i dag, og det er rart å tenke på at om bare to uker kan babyen bli født uten å regnes som prematur! Jeg håper vi får litt bedre tid på oss enn det (har ikke funnet fram utstyr og klær), men han kommer når han kommer :Nikke:

Luciafeiring i barnehagen til fredag. Det skal bli koselig! Mamma blir også med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet, da kommer han om en drøy uke, iss!! :dåne: Eller rettere sagt på julaften... *håper ikke det* 1 måned til termin i dag!

Denne uka flytter vi hjem!!!!! :hoppe: Det blir nok ikke før på torsdag, men det er nok å ta tak i før den tid. Jeg skal vaske kjøkkenet og begynne å vaske og sette på plass kjøkkenting i kveld og i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag flytter vi hjem :hoppe: Mannen ble ferdig i huset kl halv tre i natt, så jeg har ikke fått sett enda. Men gjett om jeg gleder meg!!! :) Også er dette siste dag på jobb for mannen og i barmehagen for L, så nå kan endelig jula komme til oss også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...