Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

så deilig med ferdig hus.

og nå hadde jeg allerede født jeg :ler:

men får håpe at lilelbror holder seg inne til over nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Ja, dette er nydelig! Jeg pusler litt i "nyhuset" nå :) Har tenkt på hvordan det var med deg, Pasha, og at han faktisk kan komme nå! Men håper han venter litt til! Selv om jeg ikke er sååå stressa nå som for kort tid siden, for nå er vi jo inne i huset i allefall! Var på kontroll i dag, og alt så bra ut :) L er på nissefest i barnehagen, og jeg gleder meg til å ta ham med hjem til huset vårt etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste går jo til termin i allefall, men man vet jo aldri.

Godt at dere i alelfall er i hus hvis han plutselig skulle komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her! Vi har flytta inn, hadde svigermor på besøk i noen dager i forrige uke, og så var det julaften med påfølgende besøk de neste dagene. Så det har gått i ett, og jeg er ganske sliten. Mannen var syk på julaften og 1. juledag, bare helt utmattet. Tror det var en reaksjon på at han jobbet nesten døgnet rundt den siste tiden, og så bare brått kunne slappe av. Så jeg har stelt pent med ham i jula, og det er godt å se at han er i form igjen! Vi koser oss veldig i huset, og det er så deilig at vi får masse tid sammen nå!! Vi har vært på besøk eller hatt besøk nesten hver dag, men det har likevel vært mye tid til å slappe av, leke, gå tur og spise koselige måltider sammen. Veldig godt altså, siden mannen har jobbet hele tiden i flere måneder, og det er lenge siden sist vi hadde tid sammen alle tre :) Merker at L storkoser seg og slapper av også! I dag var han og jeg på kino med en venninne og hennes treåring. Det var L's første kinobesøk, og vi så Madagaskar 2. Vi gikk før filmen var helt slutt, men han holdt ut ganske lenge, og det er moro å ha prøvd det. Tror nok det blir en liten stund til neste gang, da ;)

Magen er stor, og nå er det bare litt over to uker til termin! Jeg har begynt å pakke bagen som skal være med til sykehuset, og vasket en del babytøy etter L. Gleder meg til å bruke det igjen! :hjerte: Men jeg håper vi rekker å pakke ut jula og komme inn i hverdagen i det "nye" huset før han kommer...

Nyttårsaften får vi besøk av et vennepar (hun jeg var sammen med i dag) med barn på 3 år og 9 mndr. Det blir stille og rolig (hvis ungene vil det sånn ;) ), og sikkert veldig koselig :)

Nå skal vi henge opp et par bilder, og så er det tv og slækking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg gleder meg (men gruer meg til fødselen...)! :) To uker til termin i dag! har vært hos legen, og alt så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår!

:)

Tiden flyr! Snart er du to-barnsmamma!

Kan tenke meg det var bra å komme tilbake til deres eget hus!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke lenge til :) Noe dere ønsker dere til den lille? Ettersom dere har mye etter storebror så er det best å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke lenge til :) Noe dere ønsker dere til den lille? Ettersom dere har mye etter storebror så er det best å spørre...

Jeg kan ikke komme på noe spesielt som vi ønsker oss, egentlig. Vi har masse etter L, men det er jo koselig med noe nytt til Lillebror også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er innom, Cilla! :)

I dag har vi vært i en slalåmbakke i nærheten (med kunstsnø) sammen med nabojenta på L's alder og moren hennes. Ungene akte og gikk på ski, og det var kjempekoselig! I morgen skal vi prøve oss på skøyter hvis L vil. Tar i hvertfall turen ut på isen, med grill og pølser, ski, skøyter og akebrett. Så får vi det sikkert moro uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det is da? Fant frem skiene til M i dag og gikk ut på plen her men han hyla værre og nektet å ha de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er is på vannene rundt her, og på stadion. Vi drar nok til et av vannene, for der er det akemuligheter rett ved isen, også synes nok L det er gøy å gå utpå der hvor vi ellers pleier å bade :Nikke:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sprek du er :)

Jeg er ikke så veldig aktiv når vi er ute for tiden, altså! Det er for det meste mannen som styrer med L, og jeg ser på, tar bilder osv. Men det er godt å gjøre noe annet enn å sitte hjemme og vente. I morgen er det barnehagestart igjen, og jobb for mannen, så da blir jeg mye alene. Tror det blir litt deilig ;) Har fått slappet av i dag også, for L og mannen dro til badeland etter skøyteturen, og kom hjem til barne-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sender jo sms til noen, så da er det bare å sladre her inne, for den som føler for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 uker i dag! Nå er det ikke lenge til han kommer, uansett når det skjer :) Går og venter litt nå, men det er ingen tegn til at noe skal skje veldig snart. Vet jo at det kan komme helt plutselig også, men sammenligner automatisk med sist gang. Det skal bli spennende å se hvordan fødselen blir denne gangen. Håper det går like lett som sist.

Vi er tilbake i hverdagen med jobb og barnehage for mannen og L. Litt deilig med mer alenetid, men jeg synes det er veldig stille her... Heldigvis jobber mannen "korte" (= normale, men jeg er jo vant til at han jobber til langt på kveld) dager nå, så vi har mye tid sammen fortsatt. Kjempedeilig at han er så mye hjemme, vi er slett ikke bortskjemt med felles middager ;)

Jeg skulle veldig gjerne shoppa litt til huset, men tør ikke å bruke penger før jeg vet når jeg får første utbetaling fra NAV. Leverte papirene veldig sent, så jeg er forberedt på at de ikke kommer før i mars. Og da er det bare å spare på det vi har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Ja, nå er det ikke lenge igjen nei. Synes tiden har gått veldig fort jeg, her jeg sitte på sidelinjen.

Håper den siste tiden går smertefritt og raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...