søndagsengel? Skrevet 19. november 2008 Forfatter #4781 Skrevet 19. november 2008 Jeg er tilbake fra legetime. Blodtrykket var veldig fint nå (125/60 - mot 160/90 for et par uker siden), og det var kun spor av protein i urinen. Altså er ting forbedret, og det var kjempegodt å høre Jeg skal fremdeles være sykemeldt og gå til kontroll hver uke for å følge med på proteinen. Lillebror ligger med hodet godt nede i bekkenet nå Det hadde jeg egentlig skjønt, siden buksene har begynt å bli trange og ubehagelige nederst ved bekkenet. Han/livmora har vokst godt, for nå er den helt på den røde streken, og den har vært under gjennomsnittet hele veien.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 19. november 2008 #4783 Skrevet 19. november 2008 Godt at blodtrykket har gått ned Også så bra at du får skikkelig oppfølging. Nå er det bare å ta det med ro, og ruge videre. *vil og ha baby* Men ikke helt enda håper virkelig du venter en god stundt ja
søndagsengel? Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4784 Skrevet 20. november 2008 Det skal bli veldig koselig med baby igjen, ja! Men jeg prøver å forberede meg på at det kommer til å bli mye mer slitsomt å ha to barn enn det var da L ble født...
søndagsengel? Skrevet 22. november 2008 Forfatter #4786 Skrevet 22. november 2008 Godt med helg! Har hatt med L til frisøren i dag, og det er noe han virkelig liker! Han satt musestille og lot henne holde på med saks og maskin, og etterpå fikk han blå farge i hanekammen og var veldig fornøyd Nå sover han, men skal snart vekkes. Jeg er ikke akkurat fristet til å gå ut (kaldt å måtte gå med åpen jakke), men har tenkt at vi skal ut en tur likevel. Mannen jobber, og sånn blir helgene helt til huset er ferdig. I kveld skal han og jeg på date, da
søndagsengel? Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4787 Skrevet 26. november 2008 Jeg har vært hos legen igjen i dag, og er nå sykemeldt resten av svangerskapet. Godt å vite at jeg kan fortsette med å ta det med ro, jeg trenger å spare den lille energien jeg har til ettermiddager og helger når L ikke er i barnehagen...
iingvild Skrevet 26. november 2008 #4788 Skrevet 26. november 2008 Bra du kan slappe av! Du må skaffe deg en jakke du kan vokse i, slik som jeg har gjort!
Fibonacci Skrevet 29. november 2008 #4789 Skrevet 29. november 2008 Håper du får slappet av litt nå før du blir mamma til to!
søndagsengel? Skrevet 30. november 2008 Forfatter #4790 Skrevet 30. november 2008 Bra du kan slappe av! Du må skaffe deg en jakke du kan vokse i, slik som jeg har gjort! Tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny jakke nå når det er så kort tid igjen av graviditeten. I går var vi på utendørs Gråtass-show i øsregn, og da lånte jeg en regnjakke av faren min Håper du får slappet av litt nå før du blir mamma til to! Det får jeg Ganske kjekt å bo hos foreldrene mine og slippe unna en del av de vanlige pliktene
søndagsengel? Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4791 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har vært hos legen igjen i dag, og nå var både urin og blodtrykk helt fint :) Også er hodet festet
søndagsengel? Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4793 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ja det blir vel en januar baby? Ja, det håper jeg, så det hverken blir sent i 2008-baby eller helt oppi bursdagen til L! Endret 4. desember 2008 av søndagsengel?
iingvild Skrevet 8. desember 2008 #4794 Skrevet 8. desember 2008 Jeg håper du og familien får en fin uke!
søndagsengel? Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4795 Skrevet 10. desember 2008 Takk, iingvild Vi (hovedsaklig mannen) holder på for fullt i huset nå, og vi flytter inn i begynnelsen av neste uke. Det skal bli så godt!!! Jeg holder på med innkjøp av div lamper, kjøkkenvifte og annet, og skal si det koster mye! :dåne: Godt det snart er jul Jeg er 35 uker i dag, og det er rart å tenke på at om bare to uker kan babyen bli født uten å regnes som prematur! Jeg håper vi får litt bedre tid på oss enn det (har ikke funnet fram utstyr og klær), men han kommer når han kommer Luciafeiring i barnehagen til fredag. Det skal bli koselig! Mamma blir også med
iss Skrevet 10. desember 2008 #4796 Skrevet 10. desember 2008 Ja jeg fødte jo 37+0 så plutselig er du mamma, igjen! :rødme:
søndagsengel? Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #4797 Skrevet 16. desember 2008 Herlighet, da kommer han om en drøy uke, iss!! :dåne: Eller rettere sagt på julaften... *håper ikke det* 1 måned til termin i dag! Denne uka flytter vi hjem!!!!! Det blir nok ikke før på torsdag, men det er nok å ta tak i før den tid. Jeg skal vaske kjøkkenet og begynne å vaske og sette på plass kjøkkenting i kveld og i morgen
iingvild Skrevet 16. desember 2008 #4798 Skrevet 16. desember 2008 Det blir nok godt å komme seg hjem! Særlig rett før jul og før minsten blir født! Ha en fin dag!
søndagsengel? Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4799 Skrevet 19. desember 2008 I dag flytter vi hjem Mannen ble ferdig i huset kl halv tre i natt, så jeg har ikke fått sett enda. Men gjett om jeg gleder meg!!! Også er dette siste dag på jobb for mannen og i barmehagen for L, så nå kan endelig jula komme til oss også!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 19. desember 2008 #4800 Skrevet 19. desember 2008 Så deilig da! Gratulerer med ferdig hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå