søndagsengel? Skrevet 30. august 2005 Forfatter #261 Del Skrevet 30. august 2005 Ååå, FIRE stk som har vært innom i dag!! Nå ble jeg bare SÅ glad I dag fikk jeg for første gang spørsmål om jeg er gravid (pga utseendet mitt). Jeg var på idrettsskolen med de jeg er støttekontakt for, og det var første gang etter sommeren. Jeg har rukket å bli kjent med noen foreldre der, og sto og snakket med en mor da hun plutselig sa: "Skal du ha baby du eller?" Det føltes merkelig å få det spørsmålet. Men det synes tydeligvis ganske godt da Hun sa hun turte å spørre fordi jeg hadde "fasongen", og ikke hadde lagt på meg i ansiktet. men tenk om hun hadde tatt feil! Stakkars, flaut for henne og skikkelig kjedelig for meg Ble forresten veldig glad da jeg leste at Mellis lille, sterke Frøya er født!! Har tenkt masse på dem siden hun reiste på sykehuset! Har dere tenkt på navn forresten? ← Vi har snakket om litt forskjellige navn, men er ikke så sikre på noe som helst at jeg vil si noe riktig enda... Men det kommer Åhhh, så kjekt med så mye dill og dall til den lille! Diaper Duck var jo bare morsom da! Og den bodyen med AD/DC var jo helt konge! Dere får jo bare den tøffe babisen da, uansett jente eller gutt!!! Intense drømmer ja... Det har jeg nok av! Er en person som drømmer nokså mye fra før av, og etter at jeg ble gravid drømmer jeg intenst hver natt, så og si... Drømte jeg fikk jente selv her natt til i går, men det var bare tragisk, for i drømmen var jeg så misfornøyd og sinna fordi det IKKE var en gutt! Er det mulig!?? Uff, slike drømmer altså... Ble nesten litt sjokkert over meg selv! ← Heldigvis styrer man ikke drømmene sine! Eller gjør man det? Det er jo godt mulig at du ble litt påvirket av det svogeren din sa om 1. og 3. premie...?? (Eller var det kanskje dagen etter?) Jeg må le av drømmen din! Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle drømmer... Det var nok babyen du kjente! Jeg kjente Oliver første gang i uke 16. Det er så rart å tenke på at den vakre babyen jeg har nå har ligget i magen min for bare noen uker siden. Det er helt uvirkelig. Kos deg masse med graviditeten. Det er en så koselig tid. ← Jeg har kjent en "boble" på samme sted i dag også! Håper det er babyen!! Men i såfall flytter den ikke mye på seg, siden jeg har kjent det på samme sted i flere dager... :klø: Ja du kan nok se litt mer av meg her inne! Var liv som fikk meg inn her... Det trengs fler av oss.. Hehe.. Ganske sprø drøm det der, men samtidig så skjønte jeg lissom drømmen. Var ikke så sprø! Så masse fine klær du har da!! Når jeg leser i dagboka di smitter det nesten... Jeg har lyst på barn snart jeg og.. MEN det som stopper oss er at jeg ikke har jobba nok til å få fødselspenger.... Ville bare fått den engangsstønaden en får.. Og siden vi har et nyoppusset hus har vi ikke veeeldig mye med penger.... Så må nok litt tid til for å overtale rune.. Men vi har jo vært sammen i syv år da! ← Vi er nok i en ganske lik situasjon! Derfor hoppa jeg på et studium på Remmen, så blir det i allefall litt flere penger enn bare engangsstønaden! Men det kommer vel en tid for dere også (Og da er jeg glad for at du er her på KG, for da får kanskje nysgjerrige meg vite det tidlig!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #262 Del Skrevet 31. august 2005 Fikk vite på skolen i dag at vi skal ha en skriftlig eksamen i uke 7 2006. Jeg har termin i uke 5, så kanskje jeg faktisk ligger og føder når jeg skulle hatt eksamen?! Håper det lar seg ordne! (Skal jo ikke ha permisjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #263 Del Skrevet 31. august 2005 OI, den spørs det om du får med deg ja. Men skal du ikke ha permisjon fra studiene når babyen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. august 2005 #264 Del Skrevet 31. august 2005 Fikk vite på skolen i dag at vi skal ha en skriftlig eksamen i uke 7 2006. Jeg har termin i uke 5, så kanskje jeg faktisk ligger og føder når jeg skulle hatt eksamen?! Håper det lar seg ordne! (Skal jo ikke ha permisjon) ← da må du ta med deg eksamens papirene inn på føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #265 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) OI, den spørs det om du får med deg ja. Men skal du ikke ha permisjon fra studiene når babyen kommer? ← Nei, hvis formen er god, så vil jeg fortsette med studiene. Har bare skole to dager i uka (ca tre timer hver gang), og mannen tar 50 % permisjon. Så får vi begge sett mye til både babyen og hverandre! Har uansett ikke ambisjoner om gode karakterer i år... da må du ta med deg eksamens papirene inn på føden ← Ja, kanskje det er sånn det blir?! Regner med at det ordner seg, altså. Hvis jeg ikke kan få utsatt den, får de jo bare føre opp at jeg ikke møtte, så kan jeg ta den sammen med de som evt. stryker. Man har jo tre sjanser Endret 31. august 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #266 Del Skrevet 31. august 2005 Da skjønner jeg Tenkte det ble litt hektisk hvis du skulle studere på heltid òg ta deg av en liten baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #267 Del Skrevet 31. august 2005 Da skjønner jeg Tenkte det ble litt hektisk hvis du skulle studere på heltid òg ta deg av en liten baby ← Ja, det kan bli hektisk. Selv om det ikke er så mange forelesninger, er det et heltidsstudium, så det er mye selvstudier. Men går det ikke, så gar det ikke. Må jo bare prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. august 2005 #268 Del Skrevet 31. august 2005 gjort mer på klassesiden, kan du hjelpe meg med å få litt fart i forums delen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. august 2005 #269 Del Skrevet 31. august 2005 Ja den dagen det skjer, så vil du nok få vite det litt tidligere enn andre ja... Liker dette forumet jeg! Her er det hyggelig!! Jeg ønsker deg lykke til med studier og alt. Du er jaggu tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #270 Del Skrevet 31. august 2005 Ja den dagen det skjer, så vil du nok få vite det litt tidligere enn andre ja... Liker dette forumet jeg! Her er det hyggelig!! Jeg ønsker deg lykke til med studier og alt. Du er jaggu tøft!! ← Ja, her inne er det kjempekoselig!!! Skal du ikke få deg en dagbok da, iss? *som sagt: nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #271 Del Skrevet 31. august 2005 Nå har jeg ikke vært innom babyverden på en stund, og det var gøy å se på babyen i uke 18!! http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #272 Del Skrevet 31. august 2005 Oi, det var en morsom side, søndagsengel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 31. august 2005 Forfatter #273 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har vært plaget av halsbrann om kvelden de siste dagene. Tidligere i svangerskapet fikk jeg det bare av kullsyre, så det har jeg kuttet helt ut. Nå får jeg det tydeligvis av andre ting også... Har lest at man kan få det av sterk mat. Mulig pizzasnurrene hadde litt sterkt krydder i seg :klø: Tror ikke jeg spiste noe spesielt sterkt i går, men hadde halsbrann da også. Ganske irriterende, men det forsvinner heldigvis med en gang jeg tar en Gaviscon-tablett. Og jeg har hatt så få plager i graviditeten at jeg tåler litt halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 31. august 2005 #274 Del Skrevet 31. august 2005 Man får ofte halsbrann av salte og syrlige ting også... jeg kan noen ganger få det av salami eller andre salte ting, eller av mat med mye eddik i... Ønsker deg en god natt!! (hvilke dager er du på skolen forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. september 2005 #275 Del Skrevet 1. september 2005 Bare innom med en god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #276 Del Skrevet 1. september 2005 cons: Jeg er på skolen på onsdager og torsdager. Og fire fredager før jul, tror jeg. Kanskje vi sees? Når det gjelder halsbrannen, så får jeg nok bare holde ut. Orker ikke å la være å spise alt mulig for å unngå det! IdaH: Good morning!! Ryggen kjennes litt bedre ut i dag, men er fremdeles vond. Hvis den blir verre i morgen, når jeg er dagmamma, tror jeg nesten jeg må vurdere å slutte å passe dem. I allefall forberede moren på at hun kan begynne å lete etter en annen. Jeg har bestandig hatt lett for å få vondt i ryggen, og vil helst ikke bli sengeliggende i graviditeten! Har hørt at bekkenløsning også starter på denne måten, og det vil jeg i allefall unngå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. september 2005 #277 Del Skrevet 1. september 2005 Her hadde jeg visst ikke vært på en stund... Høres ut som om det er babyen du kjenner ja De første små livstegnene man kjenner er noe helt spesielt Når det gjelder halsbrann tror jeg det kan være veldig individuelt hva som utløser det. Mange får det av sterk mat, jeg derimot får det av sukker og sjokolade Sterk mat kan jeg spise så mye jeg vil uten problemer Men det kan jo ha noe med vane å gjøre også, er veldig glad i sterk mat, og bruker mye av det, mens vi ikke bruker noe serlig sukker i det hele tatt.. Men det er jo bare synsing fra min side Kos deg med den lille magebomperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. september 2005 #278 Del Skrevet 1. september 2005 Limer denne inn her også jeg... Det kunne ha vært jeg som skrev det der! Har gjort akkurat det samme, og tenkt akkurat det samme! Første undervisningsdag i KRL i morgen... ← Jøss! Så vittig! Vi får kanskje støtte hverandre litt der vi da!?? Når de butter! Ser liksom for meg at jeg kan bli litt lei til tider...også midtveiseksamen da, i oktober!!! --- Uansett, det er så koselig å lese i dagboken din, når jeg først er innom om dagen! Har planer om å bli hakket mer aktiv altså, men så langt så er det denne energien da... Utorlig hva en så sørgelig lite opplagt dagsform gjør med en! Drømmene mine, nu vel...de har vært nokså intense i lengre tid, men det er meget mulig den drømmen om jenta jeg IKKE ville ha var god påvirkning av svogers 1. og 3. premie-mentalitet! *s* Han gir seg heller ikke vettu, ringer hver dag og sier at han gleder seg til Niklas skal få en fetter! Guri malla! Litt koselig å få første kommentaren da, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. september 2005 #279 Del Skrevet 1. september 2005 Hei!! Jeg begynner ikke på skolen før til uken, men tror jeg har forelesninger på mandager og onsdager..så da er det jo godt mulig vi ses en onsdag! Håper ryggen din blir bedre da.. Du får være forsiktig så det ikke blir værre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. september 2005 Forfatter #280 Del Skrevet 1. september 2005 Limer denne inn her også jeg... Jøss! Så vittig! Vi får kanskje støtte hverandre litt der vi da!?? Når de butter! Ser liksom for meg at jeg kan bli litt lei til tider...også midtveiseksamen da, i oktober!!! --- Uansett, det er så koselig å lese i dagboken din, når jeg først er innom om dagen! Har planer om å bli hakket mer aktiv altså, men så langt så er det denne energien da... Utorlig hva en så sørgelig lite opplagt dagsform gjør med en! Drømmene mine, nu vel...de har vært nokså intense i lengre tid, men det er meget mulig den drømmen om jenta jeg IKKE ville ha var god påvirkning av svogers 1. og 3. premie-mentalitet! *s* Han gir seg heller ikke vettu, ringer hver dag og sier at han gleder seg til Niklas skal få en fetter! Guri malla! Litt koselig å få første kommentaren da, er det ikke? ← Vi har en eksamen i november, vi. Må si jeg gruer meg!! Vi får prøve å støtte hverandre ja! Gleder meg veldig til du blir litt mer aktiv her inne, altså! Veldig koselig å følge med på deg og ditt/dine! Kanskje dere rett og slett skal si til svogeren din at ul viser en jente! Så blir han i allefall ikke skuffet?! Men han synes vel kanskje bare det er litt morsomt å holde på som han gjør? Jo, det var koselig at hun spurte om jeg var gravid! Flaks for henne at jeg virkelig var det, da! Mamma fikk en gang spørsmål om hun var gravid, og da var hun der IKKE! Stakkars kollegaen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå