Sisi00 Skrevet 16. mai 2021 #1001 Del Skrevet 16. mai 2021 Lafamiglia skrev (4 minutter siden): Jeg heier på Carl Martin, han virker skikkelig sympatisk. Men egentlig har jeg ikke noe imot om noen av de andre vinner heller, det er en veldig fin gjeng, synes jeg. Jeg heier også aller mest på Carl Martin. Han er veldig sympatisk og av de 5 er det nok han jeg aller helst ville hatt med meg i krig☺️ Men alle imponerer. Nå blir det fallskjermhopp og vi vet at spesielt Jacob har høydeskrekk.. Linnea virker råsterk i orientering så dette blir uansett kjempespennende. Gleder meg til finalen selv om det blir stusselig når programmet er over... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1002 Del Skrevet 16. mai 2021 Spoiler I et klipp for neste episode ser vi vinneren gå i mål. Det er filmet fra lufta slik at det skal være "umulig" å se hvem det er, men vedkommende går som en mann og ser høy og tynn ut (lange slanke bein). Jeg syns derfor det ser ut som Carl Martin. Tjora er vel også ganske tynn, men han er vel ikke så høy/lang? Jacob er høy, men han har litt mer kjøtt på kroppen (uten at jeg mener han er tjukk, altså.) Angående klippet for neste episode hvor vinneren går i mål. Anonymkode: 2bffe...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1003 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjul innhold I et klipp for neste episode ser vi vinneren gå i mål. Det er filmet fra lufta slik at det skal være "umulig" å se hvem det er, men vedkommende går som en mann og ser høy og tynn ut (lange slanke bein). Jeg syns derfor det ser ut som Carl Martin. Tjora er vel også ganske tynn, men han er vel ikke så høy/lang? Jacob er høy, men han har litt mer kjøtt på kroppen (uten at jeg mener han er tjukk, altså.) Angående klippet for neste episode hvor vinneren går i mål. Anonymkode: 2bffe...5bf Spoiler Jeg tror ikke det er Jakob, fordi så på facebooken hans (Ja, jeg har fulgt godt med😂) at han ene i befalet skrev: "Snille gutter kommer sist i mål." Jeg synes også det er virket veldig tydelig at enten Linnea eller Carl Martin vinner. Anonymkode: 80c23...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1004 Del Skrevet 16. mai 2021 Det blir spennende med finale og unner egentlig alle sammen å gå til topps, men synes det hadde vært litt ekstra kult om en av damene vant da 😊 (og så heier jeg kanskje litt ekstra på Linnea. Har alltid hatt sansen for henne, men hadde virkelig ikke trodd at hun var så tøff og seig). Anonymkode: 8c799...a8d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 16. mai 2021 #1005 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold I et klipp for neste episode ser vi vinneren gå i mål. Det er filmet fra lufta slik at det skal være "umulig" å se hvem det er, men vedkommende går som en mann og ser høy og tynn ut (lange slanke bein). Jeg syns derfor det ser ut som Carl Martin. Tjora er vel også ganske tynn, men han er vel ikke så høy/lang? Jacob er høy, men han har litt mer kjøtt på kroppen (uten at jeg mener han er tjukk, altså.) Angående klippet for neste episode hvor vinneren går i mål. Anonymkode: 2bffe...5bf Spoiler Så et bilde av alle ved siden av hverandre, og vil vel si at alle guttene er ca like høye 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1006 Del Skrevet 16. mai 2021 Den som kommer først i mål i finalen fortjener selvfølgelig å vinne uansett hvem det er. Samtidig syns jeg at Carl Martin og Linnea er de to som har utmerka seg og imponert mest gjennom hele programmet sett under ett. I mine øyne ihvertfall☺️ Anonymkode: ba6b1...bee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1007 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det blir spennende med finale og unner egentlig alle sammen å gå til topps, men synes det hadde vært litt ekstra kult om en av damene vant da 😊 (og så heier jeg kanskje litt ekstra på Linnea. Har alltid hatt sansen for henne, men hadde virkelig ikke trodd at hun var så tøff og seig). Anonymkode: 8c799...a8d Jeg tror ikke det handler om å være tøff og seig, men at mange har vokst opp med å få sydd puter under armene og blitt nokså pinglete. Før virket å være sterkere mentalt før. Synes tøff og seig er store ord som ikke kler henne, eller de andre damene som har vært med. Johaug, Bjørgen, Hammerseng osv kan man kalle tøff og seig, men ikke bloggere som hulker og griner av den minste ting 🙈 Anonymkode: ca6b0...74c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1008 Del Skrevet 16. mai 2021 Håper mest at Jacob eller Carl Martin vinner, eller Linnea om det blir en kvinnelig vinner i år. Anonymkode: 6eba5...624 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1009 Del Skrevet 16. mai 2021 Heier mest på Siri nå, men tenker det er nok Carl Martin som vinner. Uansett er det en fin gjeng i finalen og håper alle tør å gjennomføre oppdraget. Blir litt bekymret når Jakob nevner høydeskrekken i promoen. Anonymkode: 87d95...4b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1010 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke det handler om å være tøff og seig, men at mange har vokst opp med å få sydd puter under armene og blitt nokså pinglete. Før virket å være sterkere mentalt før. Synes tøff og seig er store ord som ikke kler henne, eller de andre damene som har vært med. Johaug, Bjørgen, Hammerseng osv kan man kalle tøff og seig, men ikke bloggere som hulker og griner av den minste ting 🙈 Anonymkode: ca6b0...74c Eh, vil ikke kalle det de går gjennom der for "den minste ting". At følelsene kan ta litt overhånd når man har fått lite eller ingen søvn, lite næring og er kald og våt, tror jeg det er flere av oss som kunne opplevd.. Og i tillegg da ikke å få til bålet. Jeg hadde gitt opp for lenge siden, veit jeg. Jeg er utrolig imponert over de alle (kvinner som menn) som har kommet seg så langt i KL! De skal være utrolig stolte av seg selv! Anonymkode: 3fd17...c11 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1011 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eh, vil ikke kalle det de går gjennom der for "den minste ting". At følelsene kan ta litt overhånd når man har fått lite eller ingen søvn, lite næring og er kald og våt, tror jeg det er flere av oss som kunne opplevd.. Og i tillegg da ikke å få til bålet. Jeg hadde gitt opp for lenge siden, veit jeg. Jeg er utrolig imponert over de alle (kvinner som menn) som har kommet seg så langt i KL! De skal være utrolig stolte av seg selv! Anonymkode: 3fd17...c11 Har ikke sagt noe at de ikke kan være stolte selv. Men jo, vil si "den minste ting". De får tilrettelagt så mye og får inn informasjon med teskje på hvordan de kan løse utfordringer. Så det burde alle klart. Det var ikke det jeg reagerte på, men ordlyden som "seig og tøff." Passer ikke i det hele tatt. Hadde de vært i skogen på egenhånd hadde de måtte klare seg selv, papsen hadde ikke akkurat kommet med en favn ved til de. Til og med ungdommer får til dette. Anonymkode: ca6b0...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1012 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror ikke det handler om å være tøff og seig, men at mange har vokst opp med å få sydd puter under armene og blitt nokså pinglete. Før virket å være sterkere mentalt før. Synes tøff og seig er store ord som ikke kler henne, eller de andre damene som har vært med. Johaug, Bjørgen, Hammerseng osv kan man kalle tøff og seig, men ikke bloggere som hulker og griner av den minste ting 🙈 Anonymkode: ca6b0...74c Jo, disse deltagerne er definitivt tøffe. Dette er ikke topptrente idrettsutøvere, men folk i ulik alder med ulike fysiske forutsetninger. Det er ikke vanlig kost for en idrettsutøver heller å gå uten mat når de trener hardt og i tillegg få lite søvn.. På noen få uker har disse kjendisene hatt tøffe fysiske og mentale utfordringer daglig, om det er å sloss med bob’er, bli kasta rundt i et basseng som ei lita dukke, baklengs stup, rappellere ned en vegg på 100m +++ Og nå venter fallskjerm hopp.. Tja, jeg vil si de er kjempetøffe jeg!! Helt greit om du ikke er imponert altså, men jeg er ihvertfall det😊 God underholdning lager de også. Anonymkode: ba6b1...bee 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1013 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, disse deltagerne er definitivt tøffe. Dette er ikke topptrente idrettsutøvere, men folk i ulik alder med ulike fysiske forutsetninger. Det er ikke vanlig kost for en idrettsutøver heller å gå uten mat når de trener hardt og i tillegg få lite søvn.. På noen få uker har disse kjendisene hatt tøffe fysiske og mentale utfordringer daglig, om det er å sloss med bob’er, bli kasta rundt i et basseng som ei lita dukke, baklengs stup, rappellere ned en vegg på 100m +++ Og nå venter fallskjerm hopp.. Tja, jeg vil si de er kjempetøffe jeg!! Helt greit om du ikke er imponert altså, men jeg er ihvertfall det😊 God underholdning lager de også. Anonymkode: ba6b1...bee Jeg hadde fått fullstendig panikk opp i det bassenget! Mister man ikke kontroll over kropp og hode når noen røsker tak i deg på den måten og slenger deg rundt, så vet ikke jeg!! Anonymkode: 23c48...465 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1014 Del Skrevet 18. mai 2021 Stolte kompanijegere😊 Jacob var redd hodet hans var for stort for bereten stakkar😂 Veldig sjarmerende alle disse gutta som er igjen i KL nå. Linnea ser litt sliten ut, men det er jo selvfølgelig ikke så rart etter alt de har vært gjennom. Ser ihvertfall ut som de har det veldig fint sammen hele gjengen og det er koselig å se. (ref siste Kaserneliv episode) Anonymkode: ba6b1...bee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1015 Del Skrevet 18. mai 2021 On 5/15/2021 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Hadde det vært krig er det kun Tjora, Eggesbø og Siri som ville vært interessante for meg å ha med. De andre ville aldri vært til noen hjelp. Så ærlig må det være lov til å være. Anonymkode: 1624b...310 Tjora? Som utløste en alarm på et hemmelig oppdrag og fikk halve troppen skutt? Nei takk 😂 Anonymkode: 44f68...845 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 18. mai 2021 #1016 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tjora? Som utløste en alarm på et hemmelig oppdrag og fikk halve troppen skutt? Nei takk 😂 Anonymkode: 44f68...845 Haha det hadde jeg glemt, men det var fryktelig irriterende ja. Men tror alle har mista litt kontrollen en gang ila oppholdet. Til og med Eggesbø, som virker å ha stålkontroll på det meste, mista litt fokus under det avhøret da han begynte å improvisere fram den historien - jeg ler fortsatt både av den og hvor happy han var for sjokoladen😂 Konklusjonen får bli at Tjora ikke kan være med på hemmelig oppdrag og Eggesbø må for all del ikke bli tatt til fange..😉😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1017 Del Skrevet 18. mai 2021 2 minutter siden, Sisi00 said: Haha det hadde jeg glemt, men det var fryktelig irriterende ja. Men tror alle har mista litt kontrollen en gang ila oppholdet. Til og med Eggesbø, som virker å ha stålkontroll på det meste, mista litt fokus under det avhøret da han begynte å improvisere fram den historien - jeg ler fortsatt både av den og hvor happy han var for sjokoladen😂 Konklusjonen får bli at Tjora ikke kan være med på hemmelig oppdrag og Eggesbø må for all del ikke bli tatt til fange..😉😂 Personlig tror jeg ikke jeg ville hatt med meg noen av dem i krig, kanskje bortsett fra Fenriken Anonymkode: 44f68...845 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1018 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 16.5.2021 den 19.54): Jeg tror ikke det handler om å være tøff og seig, men at mange har vokst opp med å få sydd puter under armene og blitt nokså pinglete. Før virket å være sterkere mentalt før. Synes tøff og seig er store ord som ikke kler henne, eller de andre damene som har vært med. Johaug, Bjørgen, Hammerseng osv kan man kalle tøff og seig, men ikke bloggere som hulker og griner av den minste ting 🙈 Anonymkode: ca6b0...74c For all del, disse idrettsutøverne er garantert noen tøffinger som kan utstå både det ene og det andre. Men de kommer tross alt uthvilt, velfødd og preparerte av et helt team med trenerer, fysioterapeuter og coacher. De har ikke måtte prestere under forhold med lite mat, søvn, drittvær og mental terror og evig uforutsigbarhet. Det er en total tøysete sammenligning. Anonymkode: 9f2b4...17f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 18. mai 2021 #1019 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Personlig tror jeg ikke jeg ville hatt med meg noen av dem i krig, kanskje bortsett fra Fenriken Anonymkode: 44f68...845 Haha ja, men av alle de gjenværende deltagerne så hadde jeg definitivt valgt Eggesbø, uten tvil😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 18. mai 2021 #1020 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Personlig tror jeg ikke jeg ville hatt med meg noen av dem i krig, kanskje bortsett fra Fenriken Anonymkode: 44f68...845 Og kapteinen! FOR en fin fyr! Heier for øvrig på Linnea og Jacob. Synes Carl Martin har kommet seg, fikk ikke noe godt inntrykk av ham i starten, men jeg synes alle som har kommet så langt er verdige vinnere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå