Huletroll Skrevet 11. mars 2022 #1261 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) 20 hours ago, Zenhouse said: Jeg for min del hadde syntes det hadde vært litt mer bekymringsverdig om Mehl hadde gjort det dårlig på kunnskapstesten ( men hun ble nr 2) , enn om hun er litt obsternasig mot fenriken 😆 Dette stemmer ikke. Hun kom på soleklar førsteplass. Her er topp 5: Mehl 35 Skjelbæk 29 Stordalen 29 Siva 28 Nereng 28 Endret 11. mars 2022 av Huletroll 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 11. mars 2022 #1262 Del Skrevet 11. mars 2022 Huletroll skrev (3 timer siden): Dette stemmer ikke. Hun kom på soleklar førsteplass. Her er topp 5: Mehl 35 Skjelbæk 29 Stordalen 29 Siva 28 Nereng 28 Da må jeg ha blingsa litt, men gjør bare poenget mitt riktigere for min del. Takk for rettelse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 11. mars 2022 #1263 Del Skrevet 11. mars 2022 Har fått et så godt inntrykk av Emilie Stordalen, håper hun når langt! 😄 Er helt sjokkert over hun Mehl.😅 Hun var den siste av de som er der inne jeg trodde kom til å ha sånn tøff i trynet holdning, det er litt morsomt å se på da😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 11. mars 2022 #1264 Del Skrevet 11. mars 2022 Åh gud, hadde jeg vært mora til Dennis hadde jeg vært så innmari flau 😳 Den scenen der han står med munnen stappfull og tygger, han ser så jææævlig dum ut. Han hadde fått så ørene flagret når han kom hjem altså hva faen er det der. Mehl, jaiks. Jeg blir så flau på hennes vegne. Jeg roper flere ganger til tven ”Kan du bare holde kjeft??!! 😳“ altså hva søren?? Og hold deg til bare ja eller nei da, menneske. Og alle småtingene hun glemmer. Hjelp Heier på Emilie Nereng og Rikke, Nereng har jeg fulgt siden hun var VOE. Hun er så blid og positiv, jeg kan liksom ikke se for meg henne være skikkelig klagete og drittsur. Hun er jo skikkelig flink og, tar initiativ og står på. Og Rikke overrasker meg positivt, jeg ble så stolt da hun turte å hoppe og fikk det til på første forsøk 😀 Samme med Mayoo og, jeg ble så rørt da han endelig hoppet. Fikk så vondt av at han tullet om setningen om igjen og igjen, han fikk det liksom ikke bare overstått. Var redd han skulle gi seg underveis fordi han ikke orket å se ned i høyden mer. Og så virker han så god ❤️ Håper han kommer langt. Ganske overrasket over at Tone er så anonym som hun er 😮 Hun har ingen skjermtid. Tone Damli liksom, anonym?? Blir spennende å se hvordan folk takler denne lille ekskursjonen da 😅 Misunner dem IKKE 🤭 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 11. mars 2022 #1265 Del Skrevet 11. mars 2022 Rosewood skrev (5 timer siden): Åh gud, hadde jeg vært mora til Dennis hadde jeg vært så innmari flau 😳 Den scenen der han står med munnen stappfull og tygger, han ser så jææævlig dum ut. Han hadde fått så ørene flagret når han kom hjem altså hva faen er det der. Mehl, jaiks. Jeg blir så flau på hennes vegne. Jeg roper flere ganger til tven ”Kan du bare holde kjeft??!! 😳“ altså hva søren?? Og hold deg til bare ja eller nei da, menneske. Og alle småtingene hun glemmer. Hjelp Heier på Emilie Nereng og Rikke, Nereng har jeg fulgt siden hun var VOE. Hun er så blid og positiv, jeg kan liksom ikke se for meg henne være skikkelig klagete og drittsur. Hun er jo skikkelig flink og, tar initiativ og står på. Og Rikke overrasker meg positivt, jeg ble så stolt da hun turte å hoppe og fikk det til på første forsøk 😀 Samme med Mayoo og, jeg ble så rørt da han endelig hoppet. Fikk så vondt av at han tullet om setningen om igjen og igjen, han fikk det liksom ikke bare overstått. Var redd han skulle gi seg underveis fordi han ikke orket å se ned i høyden mer. Og så virker han så god ❤️ Håper han kommer langt. Ganske overrasket over at Tone er så anonym som hun er 😮 Hun har ingen skjermtid. Tone Damli liksom, anonym?? Blir spennende å se hvordan folk takler denne lille ekskursjonen da 😅 Misunner dem IKKE 🤭 Jeg var også sikker på at han ikke skulle tørre å hoppe. Mulig det var noe klipping, men jeg ble veldig overrasket da han hoppa uten å nøle! Han har nok flere ting han frykter, men hittil har overvunnet de og stått på. Styrke! 💪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 12. mars 2022 #1266 Del Skrevet 12. mars 2022 VG har som vanlig klart å spoile kveldens episode 🙄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 12. mars 2022 #1267 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg er så ikke personen til å begynne å grine av serier, men her sitter jeg med tårene trillende 😩 Blir helt flau. Men åå, jeg blir så rørt når de klarer å trosse fryktene sine og klarer å gjennomføre, når de som sliter mest fysisk klarer å finne styrke til å fortsette, og ikke minst av hvor støttende og oppløftende de er med hverandre 🥺😭 Det er så fint å se. Og så blir jeg så trist på vegne av dem som så gjerne vil men så klarer ikke kroppen deres å holde med 🥺 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 12. mars 2022 #1268 Del Skrevet 12. mars 2022 Spoiler Yesss Mayoo ❤️❤️ Og Nereng som ble første korporal 😍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. mars 2022 #1269 Del Skrevet 12. mars 2022 Kan ikke si annet enn at de er råtøffe alle sammen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 12. mars 2022 #1270 Del Skrevet 12. mars 2022 Lydia, er hun Calle Hellevang Larsens ukjente lillesøster?? De er helt like.. Kul dame da! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 12. mars 2022 #1271 Del Skrevet 12. mars 2022 Mayoo❤️❤️ Jeg elsker KL sesong 3🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 12. mars 2022 #1272 Del Skrevet 12. mars 2022 Corinne skrev (7 minutter siden): Lydia, er hun Calle Hellevang Larsens ukjente lillesøster?? De er helt like.. Kul dame da! Hahah der sier du noe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. mars 2022 #1273 Del Skrevet 12. mars 2022 Corinne skrev (50 minutter siden): Lydia, er hun Calle Hellevang Larsens ukjente lillesøster?? De er helt like.. Kul dame da! Haha, aldri tenkt på før nå 😅 Men ja, de likner på hverandre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. mars 2022 #1274 Del Skrevet 12. mars 2022 (endret) Spoiler Jeg er egentlig veldig glad jeg ikke er med på det opplegget der (selvom jeg helt sikkert hadde hatt godt av det 🤣) Altså, løpe opp og ned et sandtak uten mål og mening.. Jeg hadde ikke klart å motivere meg for det, what so ever I tillegg kjente jeg på slitenhet (ja, gjennom tv-ruta 😂) av den sinnsykt lange turen oppover (var det kløvstien det het, tro? 🤔) Altså, "Rampestreken" ble vel barnemat å regne hvis man skulle sammenliknet de to 😅 Sa dem egentlig hvor lang distanse det var?? Jeg var helt sikker på at siden Daniel Franck trakk seg, at det kun ville være én som røk i dimmekampen.. Jeg ble litt skuffa da begge måtte reise Lurer på hvorfor de ikke gjorde det sånn. Nå er de jo i realiteten en for lite? Uansett en flott gjeng som er med i år (De første to sesongene hadde også flott gjeng!) Gleder meg veldig til fortsettelsen! Litt om dagens episode! Endret 12. mars 2022 av Janzypants Skrev inn noe jeg glemte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 12. mars 2022 #1275 Del Skrevet 12. mars 2022 Janzypants skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Jeg er egentlig veldig glad jeg ikke er med på det opplegget der (selvom jeg helt sikkert hadde hatt godt av det 🤣) Altså, løpe opp og ned et sandtak uten mål og mening.. Jeg hadde ikke klart å motivere meg for det, what so ever I tillegg kjente jeg på slitenhet (ja, gjennom tv-ruta 😂) av den sinnsykt lange turen oppover (var det kløvstien det het, tro? 🤔) Altså, "Rampestreken" ble vel barnemat å regne hvis man skulle sammenliknet de to 😅 Sa dem egentlig hvor lang distanse det var?? Jeg var helt sikker på at siden Daniel Franck trakk seg, at det kun ville være én som røk i dimmekampen.. Jeg ble litt skuffa da begge måtte reise Lurer på hvorfor de ikke gjorde det sånn. Nå er de jo i realiteten en for lite? Uansett en flott gjeng som er med i år (De første to sesongene hadde også flott gjeng!) Gleder meg veldig til fortsettelsen! Litt om dagens episode! Det er lov til å skrive uten spoiler nå, det har jo gått på lineær tv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 12. mars 2022 #1276 Del Skrevet 12. mars 2022 Corinne skrev (1 time siden): Lydia, er hun Calle Hellevang Larsens ukjente lillesøster?? De er helt like.. Kul dame da! Hahaha jaa, sot on😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. mars 2022 #1277 Del Skrevet 12. mars 2022 Justlooking skrev (25 minutter siden): Det er lov til å skrive uten spoiler nå, det har jo gått på lineær tv? Åja 😅 Jeg er bare så dritredd for å spoile og lage dårlig stemning Jeg ser den aldri på lineær tv, og vet derfor ikke helt når det er ferdigsendt heller, så better to be safe than sorry 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 13. mars 2022 #1278 Del Skrevet 13. mars 2022 Janzypants skrev (11 timer siden): Skjul innhold Jeg er egentlig veldig glad jeg ikke er med på det opplegget der (selvom jeg helt sikkert hadde hatt godt av det 🤣) Altså, løpe opp og ned et sandtak uten mål og mening.. Jeg hadde ikke klart å motivere meg for det, what so ever I tillegg kjente jeg på slitenhet (ja, gjennom tv-ruta 😂) av den sinnsykt lange turen oppover (var det kløvstien det het, tro? 🤔) Altså, "Rampestreken" ble vel barnemat å regne hvis man skulle sammenliknet de to 😅 Sa dem egentlig hvor lang distanse det var?? Jeg var helt sikker på at siden Daniel Franck trakk seg, at det kun ville være én som røk i dimmekampen.. Jeg ble litt skuffa da begge måtte reise Lurer på hvorfor de ikke gjorde det sånn. Nå er de jo i realiteten en for lite? Uansett en flott gjeng som er med i år (De første to sesongene hadde også flott gjeng!) Gleder meg veldig til fortsettelsen! Litt om dagens episode! Nei, de er ikke én for lite. Det var meningen at de 4 nederste skulle i dimmekamp, hvor tre skulle ryke. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 13. mars 2022 #1279 Del Skrevet 13. mars 2022 Var spent på «å bli litt bedre kjent med» Tone Damli jeg, men hun har ikke fått mye skjermtid 😳 Håper hun kommer mer frem etterhvert 😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 13. mars 2022 #1280 Del Skrevet 13. mars 2022 7 minutter siden, A4. said: Var spent på «å bli litt bedre kjent med» Tone Damli jeg, men hun har ikke fått mye skjermtid 😳 Håper hun kommer mer frem etterhvert 😁 Tone var i følge en artikkel veldig forkjølet første uka, og man hører også når hun snakker at hun er veldig tett. Så hun har nok ikke hatt helt overskudd til gjøre så mye ekstra ut av seg ennå tipper jeg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå