Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Mperle skrev (9 timer siden):

I utgangspunktet ble jeg glad for å høre at de denne sesongen skal vise episoder både lørdager og onsdager. Men etter lørdagens episode så tror jeg heller jeg ville foretrukket bedre kvalitet/actionfylt på den og heller ha «Karanteneliv» i tillegg.. syns rett og slett det ble litt stusselig å sitte lørdagskveld å se de lære seg/øve på marsjering😳 

Og jeg lo så tårene trillet av marsjtreningen!  Det var episodens andre høydepunkt for min del.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

livmor skrev (På 3.3.2022 den 20.46):

Emilie Mehl gir et utrolig dårlig inntrykk, virker som en obsternasig småunge. Fniser, trasser og svarer. Syns det virker som om det er flere som er der bare for å være «tøffe i trynet», det er også litt irriterende.

Tough cookie skrev (På 5.3.2022 den 19.07):

Enig i det ja, og med tanke på at hun ble justisminister ikke så lenge etter innspilling, så farger hennes fremtoning i Kompani Lauritzen mitt inntrykk av henne i en av de mest seriøse ministerpostene vi har.

MarianneE skrev (På 6.3.2022 den 7.43):

Hu Mehl fremstår som en trassig unge. Ikke en gang fjortisen her i huset er slik på sitt verste. 

Jeg synes det er skremmende at dette er Norges Justis- og beredskapsminister! Hun har ikke troverdighet i rollen sin i det hele tatt!

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (6 timer siden):

Og jeg lo så tårene trillet av marsjtreningen!  Det var episodens andre høydepunkt for min del.

Her også. Når fenriken sammenlignet Daniel Franck med Robocop 😂😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 5.3.2022 den 17.47):

Emilie Enger Mehl burde trekke seg som minister. 

TREKKE SEG SOM MINISTER??
Åheregud...
Er så morsomt å gå inn på tv-tråder. Ser mange brukere kommentere på forskjellige tråder(som f.eks Farmen tråden) at vi lever et krenkehysteri (f.eks at det er ikke "lov lengre" å kalle en ku for n-ordet). "Krenkehisteri" når det gjelder ord og utrykk rettet mot minoriteter. Men det er jo klart at  ministeren vår må trekke seg fordi.... hun sa "jamen", og ikke ja til en fiktiv person på et fiktiv tv-program? 😂
Jeg synes hun gjør en god profil! Jeg lo når hun sa at håndkle matcher skapet. Det var vel kanskje litt for drøyt for dere? 

Så langt så bra av denne sesongen. Enig i at noen av disse kjendisene er totalt ukjente, men virker som en fin mix. Var det da nødvendig å finne tre "Emilie", litt vanskelig å holde kontroll på alle de tre. 

Endret av kvikksand9
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå lenestol skrev (16 timer siden):

Her også. Når fenriken sammenlignet Daniel Franck med Robocop 😂😂

Det var den mest passende sammenligningen han kunne kommet med, for noe så stivt har jeg ikke sett på åresvis.  🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (På 7.3.2022 den 8.00):

Enig, vi flirte godt her 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (På 7.3.2022 den 12.43):

Jeg synes det er skremmende at dette er Norges Justis- og beredskapsminister! Hun har ikke troverdighet i rollen sin i det hele tatt!

Er den noe denne seriern viser, er det at folk i 20-åra er altfor unge til å bli ministre.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Syns denne sesongen er sykt bra. Forrige sesong fenget meg aldri. Liker at de kjører ekstra strengt regime i år siden enkelte tar det mindre seriøst i år. Tror flere kommer til å vokse i rollen som soldat. Liker flere av de som er der inne, men skal innrømme Mayoo, Rikke, Tone, Emilie Stordalen og Nereng er favoritter. Syns Skjælbrek, Kjær og Lervang er veldig morsomme, men regner med de går ut ganske raskt. Synd for underholdningens del i så fall. Spent på hvordan de to mannlige artistene utvikler seg. Justisministeren har en veldig dårlig holdning jeg kan se for meg mange politikere har. Håper veldig hun utvikler seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2022 at 10:31 PM, kvikksand9 said:

TREKKE SEG SOM MINISTER??
Åheregud...
Er så morsomt å gå inn på tv-tråder. Ser mange brukere kommentere på forskjellige tråder(som f.eks Farmen tråden) at vi lever et krenkehysteri (f.eks at det er ikke "lov lengre" å kalle en ku for n-ordet). "Krenkehisteri" når det gjelder ord og utrykk rettet mot minoriteter. Men det er jo klart at  ministeren vår må trekke seg fordi.... hun sa "jamen", og ikke ja til en fiktiv person på et fiktiv tv-program? 😂
Jeg synes hun gjør en god profil! Jeg lo når hun sa at håndkle matcher skapet. Det var vel kanskje litt for drøyt for dere? 

Så langt så bra av denne sesongen. Enig i at noen av disse kjendisene er totalt ukjente, men virker som en fin mix. Var det da nødvendig å finne tre "Emilie", litt vanskelig å holde kontroll på alle de tre. 

Enig med deg, jeg merker at jeg faktisk liker henne litt. Ser egentlig ikke noe problem i at vi har en justisminister med et tydelig autoritetsproblem. Det er mer en nok av grå gamle gubber og damer på Stortinget.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (22 minutter siden):

Enig med deg, jeg merker at jeg faktisk liker henne litt. Ser egentlig ikke noe problem i at vi har en justisminister med et tydelig autoritetsproblem. Det er mer en nok av grå gamle gubber og damer på Stortinget.

Hun er faktisk beredskapsminister, og en svært viktig person hvis Norge havner i krig.

Ser for meg at Putin invaderer Norge, og at klipp fra Kompani Lauritzen med justisministeren går på høygang på russisk youtube som propaganda for å latterliggjøre Norge.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er for mange deltakere. Noen deltakere får omtrent null skjermtid. Hadde feks nesten glemt at Tone Damli var med.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBukser said:

Hun er faktisk beredskapsminister, og en svært viktig person hvis Norge havner i krig. Ser for meg at Putin invaderer Norge, og at klipp fra Kompani Lauritzen med justisministeren går på høygang på russisk youtube som propaganda for å latterliggjøre Norge.

Det absolutt siste som bekymrer meg akkurat nå er hva Putin mener om Mehls deltagelse i Kompani Lauritzen. Jeg er mer bekymret for at den ene neglen min er i ferd med å bli flisete.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hadde syntes det hadde vært litt mer bekymringsverdig om Mehl hadde gjort det dårlig på kunnskapstesten ( men hun ble nr 2) , enn om hun er litt obsternasig mot fenriken 😆

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt merkelig at Daniel Frank ligger nesten helt sist. Han var jo fullstendig overlegen på den første fysiske testen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (16 minutter siden):

Litt merkelig at Daniel Frank ligger nesten helt sist. Han var jo fullstendig overlegen på den første fysiske testen.

Fysikk er en ting, hva som er mellom øra er noe helt annet. 
For å lykkes i Kompani, tror jeg du trenger en god kombo av begge deler. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (10 timer siden):

Jeg for min del hadde syntes det hadde vært litt mer bekymringsverdig om Mehl hadde gjort det dårlig på kunnskapstesten ( men hun ble nr 2) , enn om hun er litt obsternasig mot fenriken 😆

Hun var vel 7 poeng foran nestemann på den testen. Hun hadde 35 mens de to neste hadde 27.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir litt flau av å se hun Mæhle eller hva hun heter. Hun fniser ofte når de gir seriøse beskjeder. Umoden.

Franck henger ofte igjen med oppstilling, men kanskje jeg legger mer merke til det siden han står på fremste rekke. Han tramper alltid med foten senere de andre ol.

Syntes kjær er en herlig mann, han virker SÅ koselig. Tror han er en av de første som ryker.

Dennis hadde svært dårlig holdning syntes jeg med den spisingen.. Altså🙈

Daniel kvammen virker ok fyr, men han har litt å jobbe med inni seg tror jeg. Han har noen isues med å få beskjeder, tar alt veldig personlig. 

Rikke er vel min ubderdog denne sesongen. Jeg fulgte med da hun var i ex on the beach. Liker hun 

Indiran, for en fin fyr!

Emilie Nereng er min favoritt og jeg håper hun når langt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt de kommenterer hver gang at dette var tatt opp før Mehl ble minister. Hun virker umoden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (48 minutter siden):

Skjønner godt de kommenterer hver gang at dette var tatt opp før Mehl ble minister. Hun virker umoden. 

Det er et eller annet med politikere, de klarer ikke å si et enkelt «Ja» eller «Nei», men må komme med lange utredninger ved ethvert spørsmål.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å like denne sesongen. I går lo jeg så jeg gråt! Mange er jo så bortskjemte og klarer ikke forholde seg til noe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...