Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Mrs Robinson skrev (11 timer siden):

Mens jeg håper Hulsker går videre.

Sinnataggen fra fotballbanen som var kjent for å være hissig og brå, viser seg også å være jordnær, sårbar, omsorgsfull, snill, omtenksom, respektfull og høflig. Ja, han har et vanvittig konkurranseinstink og blir j... sur på seg selv når ting ikke går som han har tenkt, men det er jo tydelig at han prøver å begrense seg 😛

Linneas ene humør og ansiktsuttrykk kan godt fyke neste uke, selv om hun imponerer stort hun også 

Hæ? De kvalitetene du ramser opp kan jeg ikke se i ham noen steder. Verken i KL eller andre programmer han har deltatt i. Han er og blir en mann med store aggresjonsproblemer, uten respekt for noen. 

Anonymkode: 66ff1...fed

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for at vi er flere til å poengtere dette! Dette er ikke reality med fokus på sex, utseende og skjønnhet! Skulle så gjerne ønske at folk kunne slutte å kommentere hva de finner deilig, sexy, flott og avkledd, og heller fokusert på KVALITETER OG EGENSKAPER ved deltakerne, som viser tydelig på skjermen at de pusher grenser, utfordrer seg selv og egne frykter, angst og fobier, og går foran som jækla gode forbilder i en tid der navlebeskuende, egosentriske kjendiser får altfor mye oppmerksomhet! Slutt å bidra til kropp-, utseende- og skjønnhetspress - vi andre trenger ikke å vite hva akkurat du synes er hot! 

Anonymkode: afcd2...29a

Kunne ikke vært mer enig med deg. Latterlig når fokuset handler om helt andre ting. Er så totalt uinteressant å vite! Og for alt man vet er det jo nettopp disse selv som sitter og kjører dette frem som anonymebrukere her inne. Skulle ikke forundret meg. Dette er ikke et program for å diskutere slikt! Og folk burde holdets eh for gode til den slags fokus. Blir for dumt. 

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vås. Han vant den ene duellen 28-27, det var ren flaks. Hadde han tapt den ville Ulrikke ha vunnet totalt. Merkelig at de bruker en slik flakseøvelse, de kunne like fjerne trukket lodd.

Anonymkode: 9cf42...ac6

Enig at akkurat den runden var flaks, men strategien med å legge ut 1 soldat og tape en runde med vilje var godt spilt. Så det er ikke bare flaks det handler om, men med tanke på temaet for uken passet den ikke helt inn. Den hadde passet bedre inn i en «Strategi»-uke.

Anonymkode: 87d95...4b3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

strategien med å legge ut 1 soldat og tape en runde med vilje var godt spilt

Haha, for noe tøys! Hvis han kan telle ville han visst at han hadde flest igjen på det tidspunktet. Da ville korteste vei til seier vært å legge alle på bordet den gang han bare la på en, da ville han vunnet 3-1. Men han ville jo vunnet uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som «gamlegutta» er fornøyd med å ha kommet så langt som de har (ref Kaserneliv) og jeg håper det er disse to som ryker før finalen - altså Hulsker og Tjora. Og det er absolutt ikke pga alderen, men fordi de andre har imponert meg enda litt mer😊 

Kult å se at Eggesbø har satt seg i respekt hos gamlegutta og at han har fått såpass kustus på høylytte Hulsker😉😄  De virker som en kjempefin gjeng de som er igjen nå ihvertfall.

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var så fint det Jakob sa til Siri etter at hun kom litt over norm. Ser det er så mange både her og på jodel som ikke liker henne. Derfor var det fint å høre Jakob si at hun betyr masse for han og hans motivasjon der inne, og at hun alltid bryr seg om alle andre. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hun er i mine øyne ikke verre enn noen andre der inne. Lurer på om dere ikke liker henne fordi hun er en kvinne som er litt «mye». Ser ikke at folk kritiserer Harm, Hegset og Hulsker selv om jeg personlig synes de er MYE. 

Anonymkode: 12177...b8b

Avlesen har blitt kritisert her for å være mye, det er jeg er uenig i. Jeg digger henne og Linnea og for så vidt resten av gjengen. Ulrikke var jeg minst begeistra for rett og slett fordi hun er den type person jeg oppfatter som mindre genuin. Det der stempelet som alltid positiv og alle de life coach-frasene hun lirer av seg, som er så grunne og overfladiske gjør at jeg blir uinteressert i hennes utvikling som person. Høydeskrekken i siste episode var for så vidt mer genuin enn jeg har sett henne tidligere, så det var jo greit å se at hun er mer enn det imaget hun ønsker å vise. Jeg synes ikke hun er mye, jeg synes bare hun lite interessant å komme med. 

Anonymkode: 16860...172

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, for noe tøys! Hvis han kan telle ville han visst at han hadde flest igjen på det tidspunktet. Da ville korteste vei til seier vært å legge alle på bordet den gang han bare la på en, da ville han vunnet 3-1. Men han ville jo vunnet uansett.

Nei, det står på skjermen at Brandstorp hadde flest da. Men siden hun ikke la på alle da, så hadde han vunnet (men det visste ikke han). hvis han la på alle sine (32) og B 33, hadde hun hatt en soldat igjen til det siste slaget og han ingen. Så ved å legge på den ene så safet han seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (7 timer siden):

Jeg synes det var så fint det Jakob sa til Siri etter at hun kom litt over norm. Ser det er så mange både her og på jodel som ikke liker henne. Derfor var det fint å høre Jakob si at hun betyr masse for han og hans motivasjon der inne, og at hun alltid bryr seg om alle andre. 

Enig! Var koselig både det han sa og å se at det betydde mye for henne. Han har egentlig vært god til å si fine ting til de som går ut også når jeg tenker meg om.

Synes jevnt over det er en fin gjeng igjen, og har fått sansen for alle sammen. Blir fort til at man endrer syn på folk jo mer man ser. Enkelte har blitt litt mye iblant, og ting har irritert meg litt underveis, men det er så lett å si når man bare ser på hjemme i sofaen. Er fortsatt imponert over alle sammen i alle fall. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Carl Martin og Linnea! De imponerer stort😃

Anonymkode: 568ca...7a3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alle er forskjellige og har forskjellig tankesett - både deltagerne og vi som ser på - og det bør det være takhøyde for. Syns imidlertid det er unødvendig å rakke ned på deltagerne, de imponerer alle stort etter min mening. Men jeg liker selvfølgelig enkelte bedre enn andre og det er jo helt greit. 

Tenker at feks for Ulrikke så fungerer det best å være «irriterende positiv» og hele tiden tenke og si positive ting - og hun benytter derfor samme strategi når hun skal motivere andre. Ja det er irriterende innimellom for oss som syns det er greit å få lov til å visualisere det verst tenkelige scenarioet også før en kaster seg ut i noe😅 men det betyr jo ikke at det ene er feil og det andre riktig, det betyr bare at vi er forskjellige. 

Det er jo noe av det som gjør programmet så interessant å se på, å se forskjellige folk med forskjellige personligheter som skal gjøre samme øvelse - men forbereder seg og takler dette på helt forskjellige måter. Og det fins jo som vi vet mange veier til målet😊

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Jeg liker hele gjengen der inne. De er så flinke! 

Mine favoritter er Jakob og Linnea 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det var ulrikke som sprada i undertøyet..

Anonymkode: 36499...4dd

Og der har vi grunnen til at jeg tror mange ser skeivt på Ulrikke. Tenk å vise seg i stringtruse på tv2 i beste sendetid, helt uten skam. Det er slike ting som får KG-trusene helt i krøll.

Anonymkode: 44f68...845

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og der har vi grunnen til at jeg tror mange ser skeivt på Ulrikke. Tenk å vise seg i stringtruse på tv2 i beste sendetid, helt uten skam. Det er slike ting som får KG-trusene helt i krøll.

Det er jo helt normalt å være i undertøy når man går ut av sengen og skal kle på seg/gå på badet. Dette gjør nok alle de andre deltakerne også! Jeg stusser mer av TV2's klipping som faktisk velger å ha med dette i sendingen :ohmy:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I det klippet du refererer til, så vi henne i to sekunder. Jeg rakk ikke engang å registrere hva slags type kropp hun hadde. Det så forøvrig også ut som om hun ble dyttet ut døra av Vegard (?) og ikke var klar over at kamera var der. Tror nok ikke det var et forsøk på å få vist seg fram i undertøyet på TV. I så fall var det et dårlig forsøk.

Anonymkode: 2bffe...5bf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (1 time siden):

Det er jo helt normalt å være i undertøy når man går ut av sengen og skal kle på seg/gå på badet. Dette gjør nok alle de andre deltakerne også! Jeg stusser mer av TV2's klipping som faktisk velger å ha med dette i sendingen :ohmy:

Jeg stusser også valgene TV2 tar. Det er ganske korte episoder og mye som skjer, så å prioritere klipp av deltakerne i undertøy er ganske unødvendig. Synes de godt kunne sluppet å ha kameraene i fjeset hver morgen.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, det står på skjermen at Brandstorp hadde flest da. Men siden hun ikke la på alle da, så hadde han vunnet (men det visste ikke han). hvis han la på alle sine (32) og B 33, hadde hun hatt en soldat igjen til det siste slaget og han ingen. Så ved å legge på den ene så safet han seg.

Nei, det hadde hun ikke. Hun la på flere enn ham den ene runden hun vant i starten enn han la på flere enn henne i de to første rundene han vant.

Det hele falt ned på da han med en utrolig flaks vant 28-27. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, det hadde hun ikke. Hun la på flere enn ham den ene runden hun vant i starten enn han la på flere enn henne i de to første rundene han vant.

Det hele falt ned på da han med en utrolig flaks vant 28-27. 

Du husker feil, resultatene var slik: 10-16, 28-27, 30-23.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen som helst rolle at man så Ulrikke i trusa..?? Har sett mange av de andre i boxer også, hva så? Hun sto jo ikke i trusa for å vise seg frem, hun kledde på seg og ble filmet.. Blir så tåpelig å lage drama ut av at man ser et snev av kvinnekropp.. Hun sto jo ikke der med silikonbadeballer i puppene, lakktruse med fransk åpning og pisk liksom.. Vi må tåle å se kropp i en setting hvor det er totalt useksualisert!

Anonymkode: 213b2...ad4

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...