Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Årets sesong er SÅ mye bedre enn den forrige! Lurer på om noen av årets deltakere ble spurt forrige gang og sa nei, for det er jo rart at casten er så mye mer interessant denne gangen. Jeg liker alle deltakerne, så jeg skjønner ikke hvorfor flere av dem får så mye pes. Den jeg liker minst er Tjora, men det er kun fordi han er kjedelig på kamera, ikke fordi det er noe annet galt med han.

Anonymkode: 2bffe...5bf

Helt enig, mye mer spennende cast og personligheter i år synes jeg. Jeg syns sesong 1 var veldig bra også altså, men kjenner jeg er mer engasjert i år, og det er nok mest fordi jeg liker folka bedre. Måtte sjekke hvem som var med i fjor for hadde glemt de fleste, gutta spesielt. Eneste jeg huska var Vinni, men han heia jeg på hele sesongen så. Huska noen flere av jentene da.

I år heier jeg på flere selv om Eggesbø er den jeg håper mest på pr nå. Litt bekymra for neste uke (er det siste dimmekampen da?) for den som blir korporal ser ut til å ofte havne i bunnen uka etterpå..😬 

Anonymkode: ba6b1...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 14.25):

Han er ikke trønder!🤔 Han er fra Møre og Romsdal en plass

Jeg heier på Siri, Jacob, og Hulsker. Liker de best😍 Håper Ulrikke og Linnea(aldri hatt sansen for henne selv om hun gjør en god jobb på KL) ryker!

Anonymkode: 3597d...0ab

Jovisst er han Trønder. Han kommer fra Stjørdal (tidligere Nord-Trøndelag, nå Trøndelag).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomberom skrev (5 minutter siden):

Jovisst er han Trønder. Han kommer fra Stjørdal (tidligere Nord-Trøndelag, nå Trøndelag).

Du snakker om Morten Hegseth, ab du siterer snakker om befalet i hytta.

Anonymkode: b97a3...de0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du snakker om Morten Hegseth, ab du siterer snakker om befalet i hytta.

Anonymkode: b97a3...de0

Ups 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomberom skrev (2 timer siden):

Ikke Morten!! Vi er fra samme plass så jeg vet veldig godt hvor vi kommer fra😅 Det var en som skrev at de var «på hytta til trønderen i befalet», det er HAN jeg mener kommer fra Møre og Romsdal en plass.

Anonymkode: 3597d...0ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterjenta skrev (På 2.5.2021 den 16.36):

Ikke vet jeg med deg, men første gangen jeg har sett noen bli gjentagende banket, dunket i vann, tvunget til å holde seg våken en hel natt og deretter ligge i nærheten av c4 mens det blir detonert. 

Sistnevnte en oppskrift på å få tinnitus. 

Men om du syns det er greit, sier det vel egentlig mest om deg.

De blir jo ikke banket :P det er litt knuffing, og de ble dyttet under vann et par ganger - men fikk god tid til å trekke pusten mellom hver gang. Ingen dramatikk - selvom det er ubehagelig. 

Å holde seg våken en natt er da ikke farlig?

C4 detoneringen er jo selvfølgelig ikke farlig selvom det er ekkelt og skummelt. De har på seg godt hørselsvern beregnet på lyden de utsettes for, og lå i ei lita grop. 

Jeg er mest overraska over hvor skjøre enkelte persilleblad-mennesker er :P 

kanskje greit at de som føler seg krenka på vegne av deltagerne i dette (defintivt ikke farlige TV-showet) ikke nærmer seg militæret 🙈 

Anonymkode: f6bc0...417

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns alle episodene er utrolig innholdsrike, spennende og morsomme! Virkelig bra utført i år altså 👏

Bobs hus var gøy, men rimelig sjokkert over at INGEN fikk med seg at de bare skulle høre på uniformert befal. Men sikkert lettere å få det med seg i sofaen under lørdagsmiddagen hjemme enn å ligge der med to bob'er som legger seg oppå deg 😅

Linneà var grisetøff i bassenget! 

Og holde seg våken ute på jordet... herlighet så kjedelig!! For meg hadde det vært fysisk umulig å klare, uansett hvor mye jeg hadde forsøkt. Så veldig imponert over alle der.

Ble veldig skuffet over dimmekampen, skulle virkelig ønske rødt lag vant den oppgaven slik at de to på blått lag måtte kjempe. Men men. Av Morten og Ulrikke så var det egentlig greit at Ulrikke vant, selv om jeg også liker Morten.

Blir spennende neste gang med masse frykter som ned i hull og mye høyder.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

men rimelig sjokkert over at INGEN fikk med seg at de bare skulle høre på uniformert befal.

Tror problemet med dette var at alle de traff der inne var befal de hadde hatt noe å gjøre med tidligere. Da falt nok fort detaljen om "uniformert" ut - og de regnet kanskje med av bob'ene kunne forsøke å forvirre...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (10 timer siden):

Tror problemet med dette var at alle de traff der inne var befal de hadde hatt noe å gjøre med tidligere. Da falt nok fort detaljen om "uniformert" ut - og de regnet kanskje med av bob'ene kunne forsøke å forvirre...

Det var vel også en av dem som sa at de på dette tidspunktet er godt drillet i at det er det første befalet de får instrukser fra som gjelder, uansett. Og i en stresset situasjon går de derfor for det som er drillet inn, fremfor å faktisk tenke selv. 
Pluss det Teatrica skriver, om at befalet som ikke var uniformert var befal de kjente, mens han i uniform var en de ikke hadde hatt så mye med å gjøre før. 

Anonymkode: 66a9e...bf8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange episoder som er igjen? Og er det siste dimmekamp nå på lørdag? Jeg så på fjorårets sesong, men husker ikke hvordan opplegget var..🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 20 episoder i fjor og de har vist 14 i år, så det er nok noen uker igjen. (selv om hver helg er 2 episoder.)

Anonymkode: aea06...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som vet hvor mange episoder som er igjen? Og er det siste dimmekamp nå på lørdag? Jeg så på fjorårets sesong, men husker ikke hvordan opplegget var..🙈 

I fjor da det var 7 deltakere igjen var det vel en som røyk ut i det som ble den siste dimmekampen, neste episode var det to som trakk seg, så ble det fire igjen til finalen. 

Anonymkode: 87d95...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I fjor da det var 7 deltakere igjen var det vel en som røyk ut i det som ble den siste dimmekampen, neste episode var det to som trakk seg, så ble det fire igjen til finalen. 

Slik var det ja, takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et klipp på tv2.no ser man alle deltagerne bortsett fra Jakob og Carl Martin ha pause inne på oppholdsrommet. Håper ikke dette betyr at de ryker. Men, de kan vel ikke spoile på den måten heller? 

Anonymkode: 80c23...9b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt av noen øvelser (prøvelser..) de skal gjennom i morra gitt. Ikke noe for meg med både høydeskrekk og klaus-tendenser ihvertfall😅

Jeg håper enten Ulrikke, Tjora eller Hulsker ryker denne gangen...fordi det er de jeg bryr meg minst om av de som er igjen🤘🏻 Vet at Jacob har høydeskrekk, men håper han klarer seg🤞🏻 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

På et klipp på tv2.no ser man alle deltagerne bortsett fra Jakob og Carl Martin ha pause inne på oppholdsrommet. Håper ikke dette betyr at de ryker. Men, de kan vel ikke spoile på den måten heller? 

Neeeei ikke si det, de er mine favoritter😬 Vi får tro de bare var litt lei de andre og trengte ei lita pause for seg sjøl🤞🏻😋

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fint du spoiler oss andre i tråden før episoden sendes da. Det kan dog hende de gjorde noe annet da det klippet ble filmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (6 minutter siden):

Fint du spoiler oss andre i tråden før episoden sendes da. Det kan dog hende de gjorde noe annet da det klippet ble filmet.

Du, det var absolutt ikke meningen❤️ Tenkte ikke på det som spoil, siden bildet av videoen ligger på forsiden til tv2.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Neeeei ikke si det, de er mine favoritter😬 Vi får tro de bare var litt lei de andre og trengte ei lita pause for seg sjøl🤞🏻😋

Jakob er min favoritt, så håper ikke det stemmer. Jeg tror ikke Tv2 hadde gjort den feilen å vise hvem som ryker for å være ærlig. Dessuten ryker det vel ikke to i morgen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (30 minutter siden):

Jakob er min favoritt, så håper ikke det stemmer. Jeg tror ikke Tv2 hadde gjort den feilen å vise hvem som ryker for å være ærlig. Dessuten ryker det vel ikke to i morgen? 

Tror det ryker en i morgen og to neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...