Gå til innhold

Kollega som ikke passer inn i arbeidsmiljøet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns dette minner veldig om situasjonen til en venninne av meg. Hun har snakket litt om hvordan hun opplever hverdagen i den nye jobben sin. Hun fortalte meg for noen uker siden at hun følte de andre på jobben rotter seg sammen for å presse henne ut, grunnet en annen som angivelig ville ha jobben. Men hun sa også det kanskje bare var hun som var litt små paranoide og skulle se det litt an. 

Har i allefall tatt screenshot av alt TS har skrevet tilfelle hun sletter innlegget, og skal samtidlig sende venninne min link. 

Spørs om det blir litt «hoderulling» på arbeidsplassen om dette stemmer. Min venninne er en fantastisk person som på ingen måte fortjener dette. Jeg kjenner henne såpass godt. 🤬

Anonymkode: 283a0...1ba

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns dette minner veldig om situasjonen til en venninne av meg. Hun har snakket litt om hvordan hun opplever hverdagen i den nye jobben sin. Hun fortalte meg for noen uker siden at hun følte de andre på jobben rotter seg sammen for å presse henne ut, grunnet en annen som angivelig ville ha jobben. Men hun sa også det kanskje bare var hun som var litt små paranoide og skulle se det litt an. 

Har i allefall tatt screenshot av alt TS har skrevet tilfelle hun sletter innlegget, og skal samtidlig sende venninne min link. 

Spørs om det blir litt «hoderulling» på arbeidsplassen om dette stemmer. Min venninne er en fantastisk person som på ingen måte fortjener dette. Jeg kjenner henne såpass godt. 🤬

 

Håper nesten det er henne det blir skrevet om. Dessverre vanskelig å bevise, men gud bedre hvor nydelig det hadde vært om de ble avslørt!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir oppgitt over at det kan være så mye dumskap ute å gå. Forstår da meget godt at vedkommende ikke vil være venn med dere. Det er han h*n heller ikke plikt til. Arbeidsplassen er for øvrig ikke noen sommerleir. 

Anonymkode: ea2ea...545

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Møtet med sjefen gikk ikke som planlagt. Han har allerede bestemt seg for at hun nye skal få fast stilling.

Er det mulig!?!

Nå er det på tide å få tillitsvalgt på banen!..

Anonymkode: c843b...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her. 

Møtet med sjefen gikk ikke som planlagt. Han har allerede bestemt seg for at hun nye skal få fast stilling.

Er det mulig!?!

Nå er det på tide å få tillitsvalgt på banen!..

Anonymkode: c843b...6c4

Lol

Anonymkode: a49de...6ae

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Møtet med sjefen gikk ikke som planlagt. Han har allerede bestemt seg for at hun nye skal få fast stilling.

Er det mulig!?!

Nå er det på tide å få tillitsvalgt på banen!..

Anonymkode: c843b...6c4

Oj da. Hold oss oppdatert

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Møtet med sjefen gikk ikke som planlagt. Han har allerede bestemt seg for at hun nye skal få fast stilling.

Er det mulig!?!

Nå er det på tide å få tillitsvalgt på banen!..

Anonymkode: c843b...6c4

Haha😂👏🏼

Anonymkode: 4ecc9...601

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her. 

Møtet med sjefen gikk ikke som planlagt. Han har allerede bestemt seg for at hun nye skal få fast stilling.

Er det mulig!?!

Nå er det på tide å få tillitsvalgt på banen!..

Anonymkode: c843b...6c4

Troll 😂 Good one.

Anonymkode: b12fa...185

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Syns dette minner veldig om situasjonen til en venninne av meg. Hun har snakket litt om hvordan hun opplever hverdagen i den nye jobben sin. Hun fortalte meg for noen uker siden at hun følte de andre på jobben rotter seg sammen for å presse henne ut, grunnet en annen som angivelig ville ha jobben. Men hun sa også det kanskje bare var hun som var litt små paranoide og skulle se det litt an. 

Har i allefall tatt screenshot av alt TS har skrevet tilfelle hun sletter innlegget, og skal samtidlig sende venninne min link. 

Spørs om det blir litt «hoderulling» på arbeidsplassen om dette stemmer. Min venninne er en fantastisk person som på ingen måte fortjener dette. Jeg kjenner henne såpass godt. 🤬

Anonymkode: 283a0...1ba

Er jo litt morsomt hvis vi begge to kjenner disse. Jeg sjefen og du kollegaene hennes. Det kan bli en spennende fortsettelse 😂

Anonymkode: 7df11...b4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 22.04, Bonito skrev:

Håper nesten det er henne det blir skrevet om. Dessverre vanskelig å bevise, men gud bedre hvor nydelig det hadde vært om de ble avslørt!

Kanskje de mister jobben alle sammen og denne uønskede kollegaen får nye og bedre kolleger. Det hadde frydet meg såpass mye at jeg hadde danset på bordet sammen med sjefen :nori:

Anonymkode: 7df11...b4f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, så ufine dere er!

Er det ingen her som forstår at arbeidshverdagen vår kommer til å bli helt jævlig fremover? 

Den nye kollegaen har smisket seg frem til fast stilling. Det er ikke riktig for oss eller venninnen vår som ikke fikk det. 

Anonymkode: c843b...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy, så ufine dere er!

Er det ingen her som forstår at arbeidshverdagen vår kommer til å bli helt jævlig fremover? 

Den nye kollegaen har smisket seg frem til fast stilling. Det er ikke riktig for oss eller venninnen vår som ikke fikk det. 

Anonymkode: c843b...6c4

Skjerp deg. Tillitsvalgt må inn på banen ja, dere mobber jo kollegaer. Skikkelige drittkjerringer!! 

Anonymkode: 0f7ff...5a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy, så ufine dere er!

Er det ingen her som forstår at arbeidshverdagen vår kommer til å bli helt jævlig fremover? 

Den nye kollegaen har smisket seg frem til fast stilling. Det er ikke riktig for oss eller venninnen vår som ikke fikk det. 

Anonymkode: c843b...6c4

Du kan jo vise tillitsvalgt denne tråden her og se hva de sier 😂

Anonymkode: 4ecc9...601

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Vi mobber ikke. Hvorfor mener du at vi gjør det?

Det er hun nye som er overlegen i forhold til oss og ikke gidder å være sosial. Hun trekker seg jo unna og det ødelegger arbeidsmiljøet. Alle er jo sosiale og prater. Utenom en person. Det er unormal oppførsel. Derfor er det mer logisk at en som har vært her lengst skal få den stillingen. 

Anonymkode: c843b...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Vi mobber ikke. Hvorfor mener du at vi gjør det?

Det er hun nye som er overlegen i forhold til oss og ikke gidder å være sosial. Hun trekker seg jo unna og det ødelegger arbeidsmiljøet. Alle er jo sosiale og prater. Utenom en person. Det er unormal oppførsel. Derfor er det mer logisk at en som har vært her lengst skal få den stillingen. 

Anonymkode: c843b...6c4

Nekter å tro at mennesker som er såpas oppegående at de i det minste evner å stå opp, kle på seg, komme seg på jobb, dra hjem igjen og få i seg noen mat i løpet av dagen klarer å finne logikk i de resonnement du kommer med i dine innlegg.

Anonymkode: acae6...c5b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Vi mobber ikke. Hvorfor mener du at vi gjør det?

Det er hun nye som er overlegen i forhold til oss og ikke gidder å være sosial. Hun trekker seg jo unna og det ødelegger arbeidsmiljøet. Alle er jo sosiale og prater. Utenom en person. Det er unormal oppførsel. Derfor er det mer logisk at en som har vært her lengst skal få den stillingen. 

Anonymkode: c843b...6c4

Jo, dere mobber. Du baksnakker den nye og fryser ut. Dere kan ikke bestemme hvordan andre skal være på jobb. Folk er forskjellige. 

Dessuten tviler jeg veldig sterkt på at det er helt som du beskriver at det er fullstendig alle mot en. Tror heller det er en virkelighet du har laget deg. Tror ikke alle støtter deg så mye som du tror. Det er en arbeidsplass ikke en syklubb. Seriøse folk er på jobb for å gjøre en jobb, yte en tjeneste mot at de får lønn. Ikke for å være sosiale. Venner kan man være med på fritiden. 

Du viser svært lite modenhet. Hvor gammel er du? 

Kanskje tilhører dere en bransje som vil oppleve permitteringer etter hvert? Kanskje noen blir oppsagt? Da håper jeg det klippes hull i hønsenettingen så dere rykter først. Så blir det rettferdig: de, eller kanskje rettere sagt DEN som tar ansvar og faktisk jobber er den som står igjen med fast jobb.

Svært vanskelig å ta denne tråden seriøst i det hele tatt. Så håper det bare er trolling for tidsfordriv. Hvis ikke håper jeg ledelsen tar grep. Du burde ha fått advarsel fra arbeidsgiver slik du holder på

Anonymkode: 2cdce...4f1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Vi mobber da ikke! Vi har spurt flere ganger om vedkommende vil bli med ut. Og vedkommende kunne ikke. Da sluttet vi å spørre etter tre ganger. Vil den nye bli med oss må vedkommende spørre om å bli med, vi spør ikke flere ganger. 

Vi avtaler aktiviteter når vi er på jobb og den nye får det med seg. Da er det rart at h*n ikke spør om å få bli med. Det som skjer da er at h*n melder seg ut av arbeidsmiljøet. 

Anonymkode: c843b...6c4

Man spør da ikke om å bli med. Dette blir utfrysing.

Anonymkode: d3d2d...874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Dessuten tviler jeg veldig sterkt på at det er helt som du beskriver at det er fullstendig alle mot en. Tror heller det er en virkelighet du har laget deg.

Det er helt sant at alle mener det samme som meg. Vi er en sammensveiset gjeng som har det moro på jobb, vi ler mye og planlegger hele tiden noe å gjøre sammen på fritiden. Men vi kan også jobbe når vi må. 

Det som ikke er greit slik situasjonen er nå er at hun nye ikke er med på å tulle og le, ikke spør om å bli med oss, går tidligere fra pausene og (i det siste) tar seg friheter rundt på arbeidsplassen. Hun virker rett og slett som en kjedelig person på fest (som man pleier å si). 

Er det virkelig ingen her som har et sånt arbeidsmiljøet på sin arbeidsplass? 

Ts 

Anonymkode: c843b...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som kjenner noen som har nevnt at situasjonen på jobb er den samme som hos oss, fortell mer om det? Kanskje det er det samme stedet. Eller kanskje det er flere som har like kjipe kollegaer som oss!

Ts

Anonymkode: c843b...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...