Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Karekatur

Dagens visdom fra life coach T: Hvis man ser på mennesker å tenker kaos, så er det fordi man har kaos i livet selv. 

Keep your dayjob T... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karekatur skrev (42 minutter siden):

Dagens visdom fra life coach T: Hvis man ser på mennesker å tenker kaos, så er det fordi man har kaos i livet selv. 

Keep your dayjob T... 

🤣 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jennyhu

Dagens rant….Må si det er provoserende å se at mangelen på selvinnsikt er så stor.

Nå sitter hun igjen atter en gang, ensom og forsmådd. Alle er så slemme med stakkars lille T. Hun får ikke respons. 

Hvor er alle vennene?

Hvor er familien? 

Borte? Igjen?

Begynn med å betale tilbake pengene  du skylder T, så kanskje folk behandler deg litt bedre i fremtiden. Det er ikke livet som skal ha deg til å jobbe med ting vet du, det er du som høster det du sår. Igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karekatur
Jennyhu skrev (55 minutter siden):

Dagens rant….Må si det er provoserende å se at mangelen på selvinnsikt er så stor.

Nå sitter hun igjen atter en gang, ensom og forsmådd. Alle er så slemme med stakkars lille T. Hun får ikke respons. 

Hvor er alle vennene?

Hvor er familien? 

Borte? Igjen?

Begynn med å betale tilbake pengene  du skylder T, så kanskje folk behandler deg litt bedre i fremtiden. Det er ikke livet som skal ha deg til å jobbe med ting vet du, det er du som høster det du sår. Igjen. 

 

Hvis T skylder deg penger så ville jeg nok ansett de som tapt... 

Eneste valutaen hun besitter er barna sine å gavekort.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er egentlig hennes eget hår? Er det veldig kort? Ser extensionfestene godt på dagens snapper og jeg trodde faktisk ikke hun brukte løshår

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karekatur
Leopard skrev (11 minutter siden):

Hvor langt er egentlig hennes eget hår? Er det veldig kort? Ser extensionfestene godt på dagens snapper og jeg trodde faktisk ikke hun brukte løshår

Ca 10cm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jennyhu skrev (På 25.1.2022 den 14.03):

Dagens rant….Må si det er provoserende å se at mangelen på selvinnsikt er så stor.

Nå sitter hun igjen atter en gang, ensom og forsmådd. Alle er så slemme med stakkars lille T. Hun får ikke respons. 

Hvor er alle vennene?

Hvor er familien? 

Borte? Igjen?

Begynn med å betale tilbake pengene  du skylder T, så kanskje folk behandler deg litt bedre i fremtiden. Det er ikke livet som skal ha deg til å jobbe med ting vet du, det er du som høster det du sår. Igjen. 

 

Talla, Jenny eller katharina kommer aldri til å betale tilbake noe hun skylder.  Så lenge du er venn eller bekjent med henne så står man i gjeld til henne.  

At alt av venner, familie og  x'er holder seg unna er forståelig med tanke på hvordan hun behandler folk. Hun tåler også  svært lite at f har fått seg dame som er viktigere enn henne 😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennyhu skrev (På 25.1.2022 den 14.03):

Dagens rant….Må si det er provoserende å se at mangelen på selvinnsikt er så stor.

Nå sitter hun igjen atter en gang, ensom og forsmådd. Alle er så slemme med stakkars lille T. Hun får ikke respons. 

Hvor er alle vennene?

Hvor er familien? 

Borte? Igjen?

Begynn med å betale tilbake pengene  du skylder T, så kanskje folk behandler deg litt bedre i fremtiden. Det er ikke livet som skal ha deg til å jobbe med ting vet du, det er du som høster det du sår. Igjen. 

 

Hvilke penger snakket du om? Føler det er noe jeg har gått glipp av her🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennyhu
GulleGull skrev (1 time siden):

Hvilke penger snakket du om? Føler det er noe jeg har gått glipp av her🤔

Jeg vet flere flere hun skylder penger til. X-Kollegaer, X-venner, X-kjærester.  Jeg er bare lei av selvmedlidenheten på SOME, alle er så slemme stakkars lille T, hvorfor stikker alle, livet setter meg på prøve osv, osv... Så det var egentlig bare en tanke fra meg at kanskje de stikker fordi hun bruker de opp. Både for penger å tjenester som de aldri får tilbake. 

Skjønner godt folk stikker. Det var egentlig poenget. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig synd på deg Talla. Viktig og ha slike forferdelige ord pryde veggen din,  så du kan stå og kjenne på hvor synd det er på deg , hvor grusomt livet ditt er og hvor sterk du er.

Du er jammen meg ei spesiell dame og "forbilde" for barna dine.  

Screenshot_20220201-155338_Instagram.jpg

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (36 minutter siden):

Fryktelig synd på deg Talla. Viktig og ha slike forferdelige ord pryde veggen din,  så du kan stå og kjenne på hvor synd det er på deg , hvor grusomt livet ditt er og hvor sterk du er.

Du er jammen meg ei spesiell dame og "forbilde" for barna dine.  

Screenshot_20220201-155338_Instagram.jpg

Uff,tenk å ha noe sånt på veggen! Noe så demotiverende. Og hun har en datter som kan lese. At det går an å synes så synd på seg sjøl🙄 Og skylder på alle andre enn seg sjøl...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snappen hennes her en dag hvor hun snakket om at hun ikke har fått korona. Hun var veldig overrasket over dette for hun hadde virkelig ikke vært forsiktig, snarere tvert i mot. Driver hun ikke tattoo studio lenger? (Har ikke sett på knappen hennes på veldig, veldig mange mnd) De skal vel være kjempestrenge mtp smitten! Ekstremt uforsvarlig og egoistisk om hun bare har driti i alt hvor hun tar i mot kunder! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoppeLiten skrev (4 timer siden):

Så snappen hennes her en dag hvor hun snakket om at hun ikke har fått korona. Hun var veldig overrasket over dette for hun hadde virkelig ikke vært forsiktig, snarere tvert i mot. Driver hun ikke tattoo studio lenger? (Har ikke sett på knappen hennes på veldig, veldig mange mnd) De skal vel være kjempestrenge mtp smitten! Ekstremt uforsvarlig og egoistisk om hun bare har driti i alt hvor hun tar i mot kunder! 

Aldri sett at hun bruker maske i studioet. Jo det er rimelig strenge krav innen smitte når man driver butikk og studio. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolland78 skrev (1 time siden):

Aldri sett at hun bruker maske i studioet. Jo det er rimelig strenge krav innen smitte når man driver butikk og studio. 

Og hun hadde jo lange ranter i starten av pandemien om barn i risikogruppen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 5.2.2022 den 22.52):

Og hun hadde jo lange ranter i starten av pandemien om barn i risikogruppen. 

Jaja, var viktig så lenge det berørte henne og hennes barn vettu. Driter i  alle andre, helt tydelig bevist nå  igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Siste det tørre, slitte, tynne håret hennes trengte nå var en ny runde med hjemmebleiking. Hvorfor gjør hun det??😖 Hun er jo tusen ganger finere med en mer naturlig farge, som f.eks sånn hun var her(altså fargen i røttene) : 

616ADD22-4E08-4644-A91A-11EB367483E7-1200x1500.jpeg

Endret av non_stop
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (På 26.2.2022 den 16.12):

Siste det tørre, slitte, tynne håret hennes trengte nå var en ny runde med hjemmebleiking. Hvorfor gjør hun det??😖 Hun er jo tusen ganger finere med en mer naturlig farge, som f.eks sånn hun var her(altså fargen i røttene) : 

616ADD22-4E08-4644-A91A-11EB367483E7-1200x1500.jpeg

Fordi det er smakløst og harry? Sett henne bruke selvbruning? Det er hennes stil å være tacky.  Er ikke akkurat anbefalt å bleke håret med extensions i heller, men det passer jo bra til resten av "stilen". Hun som er så opptatt av å matche. Tatoveringene står i stil til sveisen å resten. 10/10 på match! Det er liksom en total pakke sammen med botox, fillers og boblenegler. 

Endret av Neglelise
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hun i det hele tatt? Syntes det er lange morgninger, lunsjer hjemme og tidlig ettermiddager rett som det er… og alle dager hun må ta seg fri for hun er syk/ sliten.

kan bare ikke fatte at hun får det til å gå rundt jeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...