Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FrkZ skrev (25 minutter siden):

Har Talla flytta igjen?😅

Spurte om det på den latterlig spørsmålsrunden hun hadde med 5ish spørsmål hun la ut. Svarte aldri på det.. men ser veldig sånn ut..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (Akkurat nå):

Spurte om det på den latterlig spørsmålsrunden hun hadde med 5ish spørsmål hun la ut. Svarte aldri på det.. men ser veldig sånn ut..

Ja, var en helt ny stue hun bor i nå😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (8 timer siden):

Har Talla flytta igjen?😅

Tror det var på slutten av sommeren/august muligens. Hun hadde jo sengen på stua der de bodde tidligere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hufsaaaaa skrev (1 minutt siden):

Equal Awards? Hva slags jalla-opplegg er dette? 🤣

Aner ikke, aldri hørt om det. Var noen andre som la det ut på snappen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (8 timer siden):

Equal Awards? Hva slags jalla-opplegg er dette? 🤣

Lokal forretningskvinne kåring for medlemmer av det derre firmaet til Benedicte Haugaard. Kvinnelige grundersamfunn og mediebyrå eller no i den dur 😴

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt når hun sa på Snap: "Jeg får mange meldinger av dere om hvor store unga mine har blitt! 🥰 Det sier litt om hvor sjelden jeg viser de fram på kamera"

 

Herregud jeg ser de yngste på snap hele tiden jo. Eneste grunnen til at eldste aldri er å se mer er vel fordi hun har blitt såpass stor at hun ikke vil være med på det mer

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (11 timer siden):

Denne var da ikke særlig fint utført? Merkelig fargelegging og ujevne linjer

Screenshot_20211117-231520_Instagram.thumb.jpg.5411bda7b448dad1c69abb55080d5561.jpg

Screenshot_20211117-231633_Gallery.thumb.jpg.748e1f32fbf9055c2aa2dc6ff13f0f69.jpg

(Fra Insta-story)

 Er det ikke en watercoluer tatoo da? Den skal isåfall være slik

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla på snap: jeg har dårlig tid og jeg har kunde om 6minutter! 
 

også talla: prioriterer å vaske bilen foran å komme tidsnok til kunden, men det gjør jo ingenting - for kunden kan jo sitte inne i varmen og vente… 😀 

Useriøst å sløse med tiden til kundene sine.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg reagerer veldig på kalendergavene ungene får, jeg. En ting er at hun sier at hun samler opp ting de "trenger" og så får de det. Jeg har sett de siste dagene: Joggedress, puslespill, en hel pose melkesjokoladeknapper hver, en hel pose karamellpopcorn hver, fargestifter og klær. Det er utrolig mye når vi bare skriver 6.desember. 



 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjører fortsatt samme stil ja. Nye venner , nye sorger, nye mannfolk , og fortsatt like ego når det gjelder kunder.   Hvis du venter på god karma talla , da tror jeg desverre du må vente en stund. Tenk litt over hvordan  du har behandlet folk rundt deg som f.eks familie,venner,mor,eks, stebarn++ listen er lang desverre så tviler neppe 2022 blir ditt gode karma år. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (51 minutter siden):

Hvor er Fredrik siden hun er så ensom med de små?

Han har ikke bodd sammen med henne på ett år(hvertfall ikke offesielt). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...