Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (1 time siden):

Han har ikke bodd sammen med henne på ett år(hvertfall ikke offesielt). 

Nei nei..... 

Men jeg lurer fortsatt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minni75 skrev (3 timer siden):

Nei nei..... 

Men jeg lurer fortsatt jeg

Ja det er rart hvordan dama klarer å ødelegge familierelasjoner på alle kanter. Og nå driver hun hele tiden å legger ut passiv aggressive stikk til de slemme som forsurer jula hennes, i form av quotes og sanger. Det er ikke deg det er synd på Talla, det er barna dine. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (21 timer siden):

Nei nei..... 

Men jeg lurer fortsatt jeg

Han har funnet noe mye bedre heldigvis. Bra han kom seg vekk. Tror de fleste rundt han er ganske lettet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thedingo skrev (6 timer siden):

Han har funnet noe mye bedre heldigvis. Bra han kom seg vekk. Tror de fleste rundt han er ganske lettet. 

Så bra🤗Lurer på hva Talla tenker om det. Sikkert ikke like lett å kontrollere han lenger da😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er en sånn person som har en utblåsning og blir ferdig med det" 

*fortsetter å snakke om det hun ikke liker/er sur for/er blitt utsatt for*

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulSitron skrev (1 time siden):

"Jeg er en sånn person som har en utblåsning og blir ferdig med det" 

*fortsetter å snakke om det hun ikke liker/er sur for/er blitt utsatt for*

Utblåsning 1 av..... 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist, og at hu er lei seg for å være alene med de to små på julaften skjønner jeg godt. Men dette har hun skapt selv.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruOlsen skrev (32 minutter siden):

Syns det er trist, og at hu er lei seg for å være alene med de to små på julaften skjønner jeg godt. Men dette har hun skapt selv.

Man har et helt år på å skape flotte relasjoner og god tone til julaften. Men når du heller bruker hele året på å lage drama , kvalme og utestengelse så er det ikke så rart man sitter alene på julaften.  Men igjen dette er nok alle andre sin feil. Synd hun ikke har bedre selvinnsikt å se hva hun bringer til bordet, for dette går utover barna. Veldig synd for barna å ha en sånn mor som lager krangler og drama på alle kanter. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Verba skrev (11 minutter siden):

Er det noen som vet hva hun Linn steinsland ( spleisdama ) kaller seg på Snapchat å insta?

frabytilbygd og bytilbygd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (På 17.12.2021 den 21.52):

Er det noen som vet hva hun Linn steinsland ( spleisdama ) kaller seg på Snapchat å insta?

Bytilbygd. Er Talla influenseren som hadde omtalt spleisen negativt? Linn snakket om dette på snap om at en influenser hadde snakket negativt om spleisen og fått en annen influenser til å kjefte på Linn *drama*. (Åpen for at jeg misforsto noe av dette, for det ble mye snakk i koder ol)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heeipådeg
LoppeLiten skrev (2 minutter siden):

Bytilbygd. Er Talla influenseren som hadde omtalt spleisen negativt? Linn snakket om dette på snap om at en influenser hadde snakket negativt om spleisen og fått en annen influenser til å kjefte på Linn *drama*. (Åpen for at jeg misforsto noe av dette, for det ble mye snakk i koder ol)

Jeg følger ikke talla fast,så kan ikke svare på akuratt hva hu har utalt seg om saken .Men dramaet om linn følger jeg hehe. 

Det er ei i mammahjerter som sa sin mening om den spleisen, hu var ikke ufin eller usakelig når hu snakket. Men linn dro det til et helt annet nivå og gjorde seg som vanelig til et stort offer. Flaut!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeipådeg skrev (2 minutter siden):

Jeg følger ikke talla fast,så kan ikke svare på akuratt hva hu har utalt seg om saken .Men dramaet om linn følger jeg hehe. 

Det er ei i mammahjerter som sa sin mening om den spleisen, hu var ikke ufin eller usakelig når hu snakket. Men linn dro det til et helt annet nivå og gjorde seg som vanelig til et stort offer. Flaut!

 

 

Ah, det bekreftet litt, for jeg klarte ikke knytte navnet som ble nevnt opp mot Talla, så da har det nok ikke noe med hun å gjøre. 
Jeg følger ikke så mange fra mammahjerter, egentlig tror jeg jeg bare følger hun som ble nevnt, men fikk ikke med meg at hun hadde uttalt seg om noe. Linn la jo ut om trusler og mye stygge ting, så det ble litt heftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoppeLiten skrev (12 minutter siden):

Ah, det bekreftet litt, for jeg klarte ikke knytte navnet som ble nevnt opp mot Talla, så da har det nok ikke noe med hun å gjøre. 
Jeg følger ikke så mange fra mammahjerter, egentlig tror jeg jeg bare følger hun som ble nevnt, men fikk ikke med meg at hun hadde uttalt seg om noe. Linn la jo ut om trusler og mye stygge ting, så det ble litt heftig. 

Nei,ikke Talla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...