Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

Støgga skrev (19 minutter siden):

Noen som har en kort oppdatering å komme med? Hvorfor griner hu så mye?

Virker som hun har kjærlighetssorg😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrkZ skrev (2 timer siden):

Virker som hun har kjærlighetssorg😅

Før jul pratet hun om at det var noen som overså henne fullstendig, som aldri svarte henne og som var fullstendig grey rock mot henne. Og hun mente det var utrolig urettferdig, at det hadde vært så mye bedre om vedkommende skrek til henne at han hatet henne, fremfor å overse. Kanskje hun burde lese seg litt opp på hva slags mennesker som bør behandles på den måten (Grey rock). Hvis det er far til barna hun sutrer om så har vel han funnet best mulig måte å forholde seg til henne mtp barna. Han har vek lært at å konfrontere henne bare fører til konflikter og fullstendig eskalerer, og han frykter sikkert også at han vil lide samme skjebne som resten av familien, nemlig at kontakten lukkes helt og han ikke får se barna sine. 

Hun sutret også om hvor ensom julaften kom til å bli, og jeg syntes nesten synd på henne en stund der for hun la det frem som om hun skulle være helt alene. Men hun hadde jo masse selskap ikke bare på julaften men har også hatt gjennom hele jula. 

Endret av non_stop
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (17 timer siden):

Hun sutret også om hvor ensom julaften kom til å bli, og jeg syntes nesten synd på henne en stund der for hun la det frem som om hun skulle være helt alene. Men hun hadde jo masse selskap ikke bare på julaften men har også hatt gjennom hele jula. 

De ble invitert bort juleaften etter at hun snakket om det på snapp, at hun gruvet seg. Tror hun er flink til å invitete venner på middag, slik at hun slipper være så mye alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer noen små drypp om utroskap og dårlige venner/venninner. Skjønner ikke hvorfor hun hele tiden sier A men ikke B. Ikke rart det blir spekulasjoner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammatil2gutter skrev (12 minutter siden):

Det kommer noen små drypp om utroskap og dårlige venner/venninner. Skjønner ikke hvorfor hun hele tiden sier A men ikke B. Ikke rart det blir spekulasjoner. 

Garantert han hun har to barn med når hun hinter om når du må ha noe med de å gjøre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det skjedd noe på snap/insta- eller jeg mener; har hun fortalt hva det er hun snakker om nå? 
det er noen som ikke har vært ærlig med henne osv……. Har hun hatt en ny type og blitt behandla dårlig? 
hun sier at hun ser folk popper inn på snap for å få en reaksjon?? Hva mener hun med det- kan hun se hvem som ser storyene hennes?? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine85 skrev (10 timer siden):

Hvor mange stedet har de egentlig bodd det siste året? 

3 hvis jeg ikke tar helt feil 🤔 fra  hun minste kom til  verden så har talla flytta 8 eller 9 ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg
Lolland78 skrev (1 time siden):

3 hvis jeg ikke tar helt feil 🤔 fra  hun minste kom til  verden så har talla flytta 8 eller 9 ganger.

Flytter hu fordi hu ikke trives der hu bor? Eller er det andre grunner? . Ungene må vel bli forvirret av den flyttinga🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (3 timer siden):

3 hvis jeg ikke tar helt feil 🤔 fra  hun minste kom til  verden så har talla flytta 8 eller 9 ganger.

Hun minste,som er 3 år nå, har bodd på 5 ulike adresser. Ille nok det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruOlsen skrev (30 minutter siden):

Hun minste,som er 3 år nå, har bodd på 5 ulike adresser. Ille nok det. 

Stemmer nok det. Syns bare hun flyttet ut og inn av huset de bodde i  et par ganger også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ikke om hun leier eller eier, men er vel litt typisk at man flytter mye når man hele tiden må leie?🧐 Hvertfall det jeg har fått inntrykk av av folk som leier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilje blomst skrev (6 minutter siden):

Nå vet jeg ikke om hun leier eller eier, men er vel litt typisk at man flytter mye når man hele tiden må leie?🧐 Hvertfall det jeg har fått inntrykk av av folk som leier. 

Er vel begge deler, jeg leier og har bodd på samme sted i 10 år😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (Akkurat nå):

Er vel begge deler, jeg leier og har bodd på samme sted i 10 år😊

Ja, det er det nok, men du har kanskje ikke flere barn/flere fedre, dyr og mye greier… Føler kanskje akkurat dét er en gjenganger 😅 At ting er litt «kaos» i tilværelsen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lilje blomst skrev (1 minutt siden):

Ja, det er det nok, men du har kanskje ikke flere barn/flere fedre, dyr og mye greier… Føler kanskje akkurat dét er en gjenganger 😅 At ting er litt «kaos» i tilværelsen..

Jeg har en katt😂

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hjem:

1. huset de eide sammen

2. Liten leilighet hun leide når hun flyttet fra F.

3. 1/2(?) av hus hun leide, flyttet pga my uro rundt huset, tvilsomt klientell som holdt til der( i følge henne)

4. Leilighet/1/2 av hus med ett soverom for lite, Talla sov på stuen.

5. Nåværende leilighet, ser ut som de har plass nok. 

Kanskje er hun litt "rotløs", klarer ikke slå seg til ro. 

 

Jeg har selv leid i mange år, leide 4 forskjellige boliger før jeg endelig fant den perfekte for oss. Både størelsesmessig, nabolag osv. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

5 hjem:

1. huset de eide sammen

2. Liten leilighet hun leide når hun flyttet fra F.

3. 1/2(?) av hus hun leide, flyttet pga my uro rundt huset, tvilsomt klientell som holdt til der( i følge henne)

4. Leilighet/1/2 av hus med ett soverom for lite, Talla sov på stuen.

5. Nåværende leilighet, ser ut som de har plass nok. 

Kanskje er hun litt "rotløs", klarer ikke slå seg til ro. 

 

Jeg har selv leid i mange år, leide 4 forskjellige boliger før jeg endelig fant den perfekte for oss. Både størelsesmessig, nabolag osv. 

 

Hun flyttet fra leilighet og til huset de eidet, så flyttet hun ut av huset et par ganger rett før hun ble gravid med hun minste. Og så er det de 5 stedene du snakker om. Skal man ta med alle steder hun eldste har flyttet rundt så er det over 15 steder. 

Endret av Lolland78
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og kommentarer til slettet innhold. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...