Minni75 Skrevet 6. desember 2021 #4981 Del Skrevet 6. desember 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Han har ikke bodd sammen med henne på ett år(hvertfall ikke offesielt). Nei nei..... Men jeg lurer fortsatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 6. desember 2021 #4982 Del Skrevet 6. desember 2021 Minni75 skrev (3 timer siden): Nei nei..... Men jeg lurer fortsatt jeg Ja det er rart hvordan dama klarer å ødelegge familierelasjoner på alle kanter. Og nå driver hun hele tiden å legger ut passiv aggressive stikk til de slemme som forsurer jula hennes, i form av quotes og sanger. Det er ikke deg det er synd på Talla, det er barna dine. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thedingo Skrevet 7. desember 2021 #4983 Del Skrevet 7. desember 2021 Minni75 skrev (21 timer siden): Nei nei..... Men jeg lurer fortsatt jeg Han har funnet noe mye bedre heldigvis. Bra han kom seg vekk. Tror de fleste rundt han er ganske lettet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 7. desember 2021 #4984 Del Skrevet 7. desember 2021 Thedingo skrev (6 timer siden): Han har funnet noe mye bedre heldigvis. Bra han kom seg vekk. Tror de fleste rundt han er ganske lettet. Så bra🤗Lurer på hva Talla tenker om det. Sikkert ikke like lett å kontrollere han lenger da😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. desember 2021 #4985 Del Skrevet 8. desember 2021 "Jeg er en sånn person som har en utblåsning og blir ferdig med det" *fortsetter å snakke om det hun ikke liker/er sur for/er blitt utsatt for* 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 8. desember 2021 #4986 Del Skrevet 8. desember 2021 Klikka helt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 8. desember 2021 #4987 Del Skrevet 8. desember 2021 Mina 2 skrev (33 minutter siden): Klikka helt nå. Here we go again 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. desember 2021 #4988 Del Skrevet 8. desember 2021 GulSitron skrev (1 time siden): "Jeg er en sånn person som har en utblåsning og blir ferdig med det" *fortsetter å snakke om det hun ikke liker/er sur for/er blitt utsatt for* Utblåsning 1 av..... 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. desember 2021 #4989 Del Skrevet 8. desember 2021 Mina 2 skrev (54 minutter siden): Klikka helt nå. Emosjonell person maybe 🤔🙄🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruOlsen Skrevet 8. desember 2021 #4990 Del Skrevet 8. desember 2021 Syns det er trist, og at hu er lei seg for å være alene med de to små på julaften skjønner jeg godt. Men dette har hun skapt selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #4991 Del Skrevet 8. desember 2021 Stive priser på bildene hennes 😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #4992 Del Skrevet 8. desember 2021 FruOlsen skrev (32 minutter siden): Syns det er trist, og at hu er lei seg for å være alene med de to små på julaften skjønner jeg godt. Men dette har hun skapt selv. Man har et helt år på å skape flotte relasjoner og god tone til julaften. Men når du heller bruker hele året på å lage drama , kvalme og utestengelse så er det ikke så rart man sitter alene på julaften. Men igjen dette er nok alle andre sin feil. Synd hun ikke har bedre selvinnsikt å se hva hun bringer til bordet, for dette går utover barna. Veldig synd for barna å ha en sånn mor som lager krangler og drama på alle kanter. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. desember 2021 #4993 Del Skrevet 8. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 17. desember 2021 #4994 Del Skrevet 17. desember 2021 Er det noen som vet hva hun Linn steinsland ( spleisdama ) kaller seg på Snapchat å insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. desember 2021 #4995 Del Skrevet 17. desember 2021 Verba skrev (11 minutter siden): Er det noen som vet hva hun Linn steinsland ( spleisdama ) kaller seg på Snapchat å insta? frabytilbygd og bytilbygd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 23. desember 2021 #4996 Del Skrevet 23. desember 2021 Verba skrev (På 17.12.2021 den 21.52): Er det noen som vet hva hun Linn steinsland ( spleisdama ) kaller seg på Snapchat å insta? Bytilbygd. Er Talla influenseren som hadde omtalt spleisen negativt? Linn snakket om dette på snap om at en influenser hadde snakket negativt om spleisen og fått en annen influenser til å kjefte på Linn *drama*. (Åpen for at jeg misforsto noe av dette, for det ble mye snakk i koder ol) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 23. desember 2021 #4997 Del Skrevet 23. desember 2021 LoppeLiten skrev (2 minutter siden): Bytilbygd. Er Talla influenseren som hadde omtalt spleisen negativt? Linn snakket om dette på snap om at en influenser hadde snakket negativt om spleisen og fått en annen influenser til å kjefte på Linn *drama*. (Åpen for at jeg misforsto noe av dette, for det ble mye snakk i koder ol) Jeg følger ikke talla fast,så kan ikke svare på akuratt hva hu har utalt seg om saken .Men dramaet om linn følger jeg hehe. Det er ei i mammahjerter som sa sin mening om den spleisen, hu var ikke ufin eller usakelig når hu snakket. Men linn dro det til et helt annet nivå og gjorde seg som vanelig til et stort offer. Flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 23. desember 2021 #4998 Del Skrevet 23. desember 2021 Heeipådeg skrev (2 minutter siden): Jeg følger ikke talla fast,så kan ikke svare på akuratt hva hu har utalt seg om saken .Men dramaet om linn følger jeg hehe. Det er ei i mammahjerter som sa sin mening om den spleisen, hu var ikke ufin eller usakelig når hu snakket. Men linn dro det til et helt annet nivå og gjorde seg som vanelig til et stort offer. Flaut! Ah, det bekreftet litt, for jeg klarte ikke knytte navnet som ble nevnt opp mot Talla, så da har det nok ikke noe med hun å gjøre. Jeg følger ikke så mange fra mammahjerter, egentlig tror jeg jeg bare følger hun som ble nevnt, men fikk ikke med meg at hun hadde uttalt seg om noe. Linn la jo ut om trusler og mye stygge ting, så det ble litt heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 23. desember 2021 #4999 Del Skrevet 23. desember 2021 LoppeLiten skrev (12 minutter siden): Ah, det bekreftet litt, for jeg klarte ikke knytte navnet som ble nevnt opp mot Talla, så da har det nok ikke noe med hun å gjøre. Jeg følger ikke så mange fra mammahjerter, egentlig tror jeg jeg bare følger hun som ble nevnt, men fikk ikke med meg at hun hadde uttalt seg om noe. Linn la jo ut om trusler og mye stygge ting, så det ble litt heftig. Nei,ikke Talla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 29. desember 2021 #5000 Del Skrevet 29. desember 2021 Noen som har en kort oppdatering å komme med? Hvorfor griner hu så mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg