Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Mellion skrev (21 timer siden):

Hu nevnte at folk måtte bry seg om det i snappen ja 😅 hun har jo mange guttevenner, men å dra en ex inn og ut av livet til barna er vel kanskje noe annet. Ihvertfall for oss andre 

En eks som hun skrev masse stygt om for everyone to se. Var veldig viktig at ALLE fikk vite det om han, men ingen skal kommentere at hun henger med han igjen. Er en logisk brist der.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neiognei skrev (1 time siden):

En eks som hun skrev masse stygt om for everyone to se. Var veldig viktig at ALLE fikk vite det om han, men ingen skal kommentere at hun henger med han igjen. Er en logisk brist der.

De må jo være like ille begge to da, for han hadde vel fortalt mye til søstra si som hadde delt det med noen her inne igjen. Han omgås henne helt sikkert frivillig, så da kan jeg ikke skjønne at det er så mye å reagere på. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge synes de leppene bare blir større og større,  og det bildet hun la ut i går med "minne for 4år siden", er leppene kjempe små, så det er visst ikke bare synsing fra meg og kameravinkel som har gjort det...
Lenge siden jeg har sjekket snappen og instaen hennes, tydeligvis ikke gått glipp av noe "gøy" siden det har vært helt stille her 🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (9 timer siden):

Bare meg eller er hunden borte ? 

Nei, så den for litt siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er den overleppa blitt mye større siste tiden? 

Var det ikke hun som nektet for å ha tatt injeksjoner? 🤣 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hebi skrev (35 minutter siden):

Er det bare meg eller er den overleppa blitt mye større siste tiden? 

Var det ikke hun som nektet for å ha tatt injeksjoner? 🤣 

De kan nok ha blitt det, samtidig som de ser ekstra svære ut når hun har på rød leppestift 🙈

Screenshot_20210809-000101_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til bilde, rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekortsalg ,tilbudspriser, bilsalg og loppis, konkurranser. Noen som har litt dårlig råd for tiden?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (7 minutter siden):

Gavekortsalg ,tilbudspriser, bilsalg og loppis, konkurranser. Noen som har litt dårlig råd for tiden?

Hun har jo kjøpt ny bil som hun får snart og får vel ikke solgt den gamle. Så da er det vel ingen annen råd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (2 timer siden):

Loppisen har det vært snakk om i flere mnd, skulla ha sammen med 2 andre. Men så kon det en covid nedstengning der.

Naturlig å selge bil når man har kjøpt en ny 😊

Resten er jo i sin vante tralt 🤣😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at bilen hennes har vært i dårlig forfatning lenge er det vel begrenset hvor mye hun får for den. Kanskje vrakpant eller litt mer hvis hun er heldig. 

Så da må man jo selge gavekort (som hun selv sa for ikke lenge siden at "dette er de siste gavekortene jeg selger!"), selge klær og andre ting for å få endene til å møtes. 
Synes dog det er litt spesielt at hun selger en vognpose som er skitten/flekkete med kommentaren "den må vaskes". 
Synes også det er litt snålt at hun prioriterer negler og utseende fremfor å skaffe nok penger til bil osv som er litt viktigere (i mine øyne). Om så det bare er 500kr, så er det fortsatt 500kr mer til noe hun trenger mer 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (På 10.8.2021 den 8.42):

Overleppa er mye større . Såg hun på snap her om dagen, en stund siden sist. Såg det ganske tydelig 💋😄

Virker som det alltid ligger en snus under leppa der også 😅 men ja ganske tydelig fillers

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadaomatte skrev (På 10.8.2021 den 14.02):

Hvorfor lyve om fillers?? Er joi kke akkurat noe å lyve om🤔 Hvem bryr seg om det.

tydeligvis mange her inne😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Lolland78 skrev (På 4.3.2021 den 19.56):

Hæ skjønner ikke hva du mener 😅 hennes 11års erfaring skinner i denne tatoveringen. Ser nesten ikke forskjell på hennes og andres blåbærtatoveringer 😬 Men skal sies at hun har funnet en sjelden type blåbær som vokser rett fra stammen og ikke på stilk 😶

PicsArt_03-04-07.56.04.jpg

Hærregud, så grusomt!🙈 Vi var på ferie på Notodden i sommer, å jeg ville så gjerne innom Skien og Porsgrunn da pappa har bodd der i 20 år (han har nå flytta hjem igjen, til hjemplassen vår), så jeg ville bare innom for å shoppe litt, å se.. har mange finne barndomsminner der ifra, å jeg ville i samme slengen innom talla å ta ei lita finger tatovering.. Jeg sendte henne meld på insta, å først så hun meld, men svarte ikke, å når jeg svarte, tok d så lang tid før jeg fikk svar, så d blei så usikkert, så vi reiste heller inn til Oslo å brukte dagen der.. Når vi var i Oslo, fikk jeg svar, da lurte hun på om jeg kom🤦‍♀️🤦‍♀️ Jeg har enda ikke svart, for jeg syns d ble så useriøst.. Men jeg ser nå, at jeg skal styre unga! Har tidligere tenkt at hun er flink, men når man får forklart litt irundt noen hun har laget, å blant annet ser den av blåbær busken, så er jeg gla d ikke ble noe av.. hjelpes meg, så grusomt!😂 Jeg hadde vært flau, hadde jeg hatt den «busken» der på armen, å jeg hadde krevd pengene tilbake!!!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (På 5.3.2021 den 19.41):

Du er ikke den eneste.. 

Screenshot_20210305-193556_Facebook.jpg

Hvor ligger dette henn?😊 vil se om flere har advart folk mot henne, å hva som evt blir skrevet😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Hvor ligger dette henn?😊 vil se om flere har advart folk mot henne, å hva som evt blir skrevet😊

På Facebook 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...